Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka.

Urząd Miasta Rawa Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 96-200 Rawa Mazowiecka, pl. Piłsudskiego 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8144201 , fax. 046 8142628
  • Data zamieszczenia: 2014-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Rawa Mazowiecka
    pl. Piłsudskiego 5 5
    96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
    tel. 046 8144201, fax. 046 8142628
    REGON: 00052648100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawamazowiecka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka. Szczegółowy zakres prac obejmuje: 1) bieżące mechaniczne zamiatanie jezdni na całej jej szerokości oraz zatok postojowych i autobusowych, 2) dopuszcza się ręczne zamiatanie w przypadku dużych naniesień piachu przy obrzeżach krawężników i miejscach niedostępnych dla sprzętu mechanicznego, 3) zbieranie i wywożenie nieczystości, 4) bieżące oczyszczanie miejsc przylegających do krawężników z nadmiaru ziemi i wyrastającej trawy przy zastosowaniu herbicydów oraz ich wywóz, 5) usuwanie martwych zwierząt znajdujących się w pasach drogowych dróg gminnych w granicach administracyjnych Miasta i ich wywóz do punktu odbioru padliny przy ul. Reymonta 16 w Rawie Mazowieckiej (dyspozycyjność wykonawcy w ciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia potrzeby wykonania usługi), 6) usuwanie zastoin wodnych. 7) utrzymanie pełnej gotowości do świadczenia usług (telefon dyżurny czynny całodobowo), 8) usuwanie materiałów niebezpiecznych z terenu pasa drogowego (m.in. pozostałości po wypadkach, wichurach, plam z oleju), 9) właściwe oznakowanie robót i czynności wykonywanych przy realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi zasadami bhp oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego, 10) powiadamianie Zamawiającego o wszelkich nagłych zdarzeniach ujawnionych w czasie wykonywania przedmiotu umowy np.: uszkodzeń nawierzchni stanowiących zagrożenie, Intensywność świadczenia usług Wykonawca dostosuje do potrzeb, tak aby wymienionym powyżej drogom zapewnić standard czystości, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w czasie prowadzenia robót. Wykonawca wykonywać będzie przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu i urządzeń. Uzyskane w procesie wykonywania przedmiotu zamówienia odpady stałe Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dostarczy do ZGO Pukinin. Wykaz dróg gminnych stanowi integralną część niniejszej specyfikacji z zastrzeżeniem, że w okolicznościach, gdy ze względu na wyjątkową sytuację nie wynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł przewidzieć, a wymagane jest natychmiastowe wykonanie usług może stanowić przedmiot zamówienia dodatkowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie pobiera się wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.rawamazowiecka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach