Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Kilińskiego 7/11
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 8245656 w.324; 8234041w.324 , fax. 43 8246166; 8234184
- Data zamieszczenia: 2014-02-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi
ul. Kilińskiego 7/11 7/11
98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
tel. 43 8245656 w.324; 8234041w.324, fax. 43 8246166; 8234184
REGON: 00001775600159 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych, piśmiennych, archiwizacyjnych, druków akcydensowych i sprzętu techniki biurowej, fabrycznie nowych w pierwszym gatunku. Przedmiot zamówienia składa się z 3 części: Część 1 - sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla I Oddziału ZUS w Łodzi. Część 2 - sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla II Oddziału ZUS w Łodzi. Część 3 - sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Tomaszowie Mazowieckim. Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia. Udział podwykonawców w realizacji zamówienia nie może być większy niż 20 % przedmiotu zamówienia (należy określić w odniesieniu do wartości umowy). Zaangażowanie podwykonawców nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. W przypadku zamiaru powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie zakresu prac, który zamierza powierzyć podwykonawcom. CPV: Główny przedmiot - 30190000-7 Dodatkowe przedmioty - 30197620-8, 30199500-5, 30199110-4, 30199130-0, 30197200-8, 30197220-4, 30192121-5, 30192152-1, 22800000-8, 22819000-4, 22851000-0, 30199760-5, 22600000-6, 22817000-0, 22816000-3, 22853000-4, 24910000-6, 44424200-0, 39292500-0, 30197130-6, 30197000-6, 39241000-3, 44512000-2, 30125100-2, 30141100-0, 30191000-4, 30192100-2, 30192111-2, 30192113-6, 30192125-3, 30192130-1, 30192150-7, 30192300-4, 30237430-2, 31630000-1, 30199120-7, 22900000-9, 30197330-8, 30199330-2, 39541130-6, 30191140-7. W przypadku nie wskazania w ofercie zakresu prac przewidzianych do powierzenia podwykonawcom zamawiający uzna, że wykonawca samodzielnie wykona przedmiot zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi w ramach projektu Aktywny krok współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania IX.I.I. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
Dodano: 2016-07-26 - 290/PN/ZP/D/2016 Dostawa artykułów biurowych i akcesoriów komputerowych
Dodano: 2016-07-08 - zakup i sukcesywne dostarczanie fabrycznie nowych materiałów biurowych i archiwizacyjnych dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji
Dodano: 2016-05-25 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH I KALENDARZY ( 35/ZP/16 )
Dodano: 2016-04-21 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Filii w Piotrkowie Tryb.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp z o.o.
Dodano: 2016-04-05 - ZP/55/2016 Dostawa książek, druków medycznych, recept refundowanych i artykułów biurowych i piśmiennych dla Instytutu CZMP
Dodano: 2016-03-30 - Dostawy artykułów biurowych, papieru na potrzeby Pabianickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o.
Dodano: 2016-03-29 - Sukcesywne dostawy materiałów papierniczych i biurowych
Dodano: 2016-02-24 - ARTYKUŁY BIUROWE
Dodano: 2016-02-09