Przetargi.pl
Świadczenie usług pomocy prawnej i doradztwa prawnego w ramach realizacji projektu Wdrożenie oceny okresowej prokuratorów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet V Działanie 5.3

Prokuratura Generalna ogłasza przetarg

  • Adres: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 12 51 390 , fax. 22 12 51 313
  • Data zamieszczenia: 2013-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Generalna
    ul. Rakowiecka 26/30 26/30
    02-528 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 12 51 390, fax. 22 12 51 313
    REGON: 14216703000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pomocy prawnej i doradztwa prawnego w ramach realizacji projektu Wdrożenie oceny okresowej prokuratorów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet V Działanie 5.3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pomocy prawnej i doradztwa prawnego w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz przygotowania projektów umów związanych z realizacją przez Prokuraturę Generalną projektu Wdrożenie oceny okresowej prokuratorów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet V Działanie 5.3. Świadczone usługi dotyczyć będą wyodrębnionych w projekcie zadań: - opracowanie i wdrożenie narzędzia informatycznego wspomagającego ocenę okresową prokuratorów, - przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń prokuratorów prowadzących oceny okresowe w zakresie jednolitego modelu oceny okresowej z wykorzystaniem narzędzia informatycznego (łącznie 1200 osób), - przeprowadzenie szkoleń e-learningowych (łącznie 800 osób), - przeprowadzenie szkoleń z digitalizacji akt ( łącznie 240 osób), - organizacja konferencji, - opracowanie poradnika. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) pomocy przy udzielaniu zamówień publicznych poniżej kwoty 14 000 euro, zgodnie z przepisami wewnętrznymi PG i wytycznymi Instytucji Zarządzającej, b) przygotowywania projektów lub weryfikacja zgodności z prawem przygotowanych specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenia o zamówieniu, c) doradztwa przy wyborze trybu postępowania, d) udzielania konsultacji w trakcie trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sporządzanie projektów pytań i zawiadomień do wykonawców oraz projektów odpowiedzi na pytania wykonawców (lub elementów odpowiedzi), e) weryfikacji wyjaśnień i uzupełnień złożonych przez wykonawców, f) udziału w charakterze eksperta w pracach komisji przetargowych w zakresie oceny zgodności złożonych ofert składanych przez wykonawców w trakcie postępowań z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia, g) przygotowywania projektów umów i aneksów umów z wyłonionymi wykonawcami, h) pomocy w ewentualnych negocjacjach z wykonawcami, rokowaniach, spotkaniach oraz telekonferencjach prowadzonych przez Zamawiającego, i) doradztwa prawnego związanego z rozstrzyganiem ewentualnych odwołań wniesionych przez wykonawców, w tym pomocy w sporządzaniu odpowiedzi na odwołanie, sporządzenia opinii prawnej co do zasadności zarzutów podniesionych w odwołaniu lub informacji o niezgodnej z prawem czynności zamawiającego, j) reprezentacji Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz w postępowaniach przed sądami powszechnymi w związku ze środkami ochrony prawnej w rozumieniu przepisów Działu VI ustawy Prawo zamówień publicznych wnoszonymi przez wykonawców w związku z postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego objętymi niniejszą umową, k) konsultowania działań Zamawiającego w ramach realizacji w/w projektu pod kątem ich zgodności z wytycznymi dotyczącymi rozliczania środków unijnych oraz zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych, l) sporządzania opinii i analiz prawnych w kwestiach wskazanych przez Zamawiającego związanych z realizacją Projektu, m) stworzenia bazy wzorów zawieranych umów w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, n) pozostałej pomocy prawnej przy realizacji projektu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Wykonawca będzie świadczyć usługi w Prokuraturze Generalnej przy ul. Rakowieckiej 26/30 w Warszawie oraz w siedzibie Wykonawcy, natomiast w sprawach pilnych, wymagających obecności Wykonawcy u Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest stawić się w siedzibie Prokuratury Generalnej w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26/30 w dniu zgłoszenia przez Zamawiającego takiej konieczności. 5. Zamówienie będzie realizowane w okresie od dnia podpisania umowy, na podstawie której realizowane będzie niniejsze zamówienie do 30 czerwca 2015 r. lub do wyczerpania kwoty brutto, o której mowa w § 6 ust. 2 umowy stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia w ramach zamówienia do 500 osobogodzin usług doradczych, w tym 270 osobogodzin usług doradczych w siedzibie Zamawiającego lub w siedzibie organów rozpatrujących wniesione środki ochrony prawnej oraz do 30 osobogodzin usług doradczych poza siedzibą Zamawiającego w odległości nie większej niż 30 km od centrum Warszawy, a także do 200 osobogodzin usług doradczych z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość. Liczba godzin jest szacunkowa, podana w celu umożliwienia sporzadzenia oferty i może się zmienić w toku realizacji umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. 7. Znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: PG XF 292/41/13
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w realizacji usług określonych w Rozdziale V pkt 1.2. lit a SIWZ
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pg.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach