Przetargi.pl
Świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków działającą poprzez Zarząd Budynków Komunalnych, w podziale na 8 części.

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-828 Kraków, Os. Złotej Jesieni 14
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6166184 , fax. 0126166186
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    Os. Złotej Jesieni 14 14
    31-828 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6166184, fax. 0126166186
    REGON: 35076836500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków działającą poprzez Zarząd Budynków Komunalnych, w podziale na 8 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Usługa obejmuje zrzucanie śniegu z dachów, zrzucanie śniegu i nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów, strącanie sopli, udrażnianie rynien, usuwanie zrzuconego śniegu i sopli z chodników (sprzątanie, wywóz) Zamówienie zostało podzielone na 8 części, każda z nich dotyczy wykonywania w/w usług na budynkach na danym obszarze, zwanym dalej rejonem, na każdorazowe zlecenie Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1 - Rejon I BOM nr 1 - Rynek Kleparski 4: ilość budynków: 101 szt. - przewidywana ilość m2 dachów: 9.600; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 2400; Wartość szacunkowa: 93.457,94 zł. Część 2 - Rejon II BOM nr 2 - ul. Łobzowska 48: ilość budynków: 82 szt. - przewidywana ilość m2 dachów: 14.400; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 3.600; Wartość szacunkowa: 140.186,92 zł. Część 3 - Rejon III BOM nr 3 - ul. Limanowskiego 16: ilość budynków: 214 szt. - przewidywana ilość m2 dachów: 18.400; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 4.600; Wartość szacunkowa: 177.570,09 zł. Część 4 - Rejon IV BOM nr 4 - os. Urocze 18: ilość budynków: 58 szt. - przewidywana ilość m2 dachów: 4.800; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 1.200; Wartość szacunkowa: 46.728,97 zł. Część 5 - Rejon V BOM nr 5 - os. Na Stoku 1: ilość budynków: 49 szt. - przewidywana ilość m2 dachów: 4.800; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 1.200; Wartość szacunkowa: 46.728,97 zł. Część 6 - Rejon VI BOM nr 6 - ul. Izaaka 5: ilość budynków: 168 szt. - przewidywana ilość m2 dachów: 19.200; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 4.800; Wartość szacunkowa: 186.915,89 zł. Część 7 - Rejon VII Budynki stanowiące własność Skarbu Państwa , współwłasność Skarbu Państwa i osób fizycznych oraz współwłasność Skarbu Państwa i Gminy Miejskiej Kraków: ilość budynków: 17 szt. - przewidywana ilość m2 dachów: 3.200; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 800; Wartość szacunkowa: 31.775,70 zł. Część 8 - Rejon VIII Przychodnie: ilość budynków: 48 szt. - przewidywana ilość m2 dachów: 5.600; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 1.400; Wartość szacunkowa: 56.074,77 zł. W Załączniku Nr 1 do wzoru umowy podano wykaz budynków aktualny na dzień 01.10.2009r. Podane powyżej ilości m2 dachów oraz ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli są wielkościami maksymalnymi, które Zamawiający przewiduje na czas objęty umową. W przypadku jakichkolwiek zmian w zasobach, szczegółowy zakres zamówienia będzie każdorazowo określany nowym Załącznikiem Nr 1 do wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 23.250,00 zł przed upływem terminu do składania ofert. Wartość wadium dla poszczególnych części zamówienia wynosi: Część 1 - 2.800,00 zł Część 2 - 4.200,00 zł Część 3 - 5.300,00 zł Część 4 - 1.400,00 zł Część 5 - 1.400,00 zł Część 6 - 5.600,00 zł Część 7 - 950,00 zł Część 8 - 1.600,00 zł UWAGA! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wadium należy wnieść w sposób wyodrębniony, z wyraźnym wskazaniem kwoty wadium i części, której ona dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 pkt 1-4 Ustawy oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, którzy: 1.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi z zakresu odśnieżania połaci dachowych i usuwania sopli i oblodzeń z dachów na, co najmniej 10 budynkach; 1.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzoną działalnością, na sumę ubezpieczenia minimum 100.000,00 zł. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 4. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach