Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn ogłasza przetarg
- Adres: 69-211 Wędrzyn,
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 7556236 , fax. 95 7556222
- Data zamieszczenia: 2011-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn
69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
tel. 95 7556236, fax. 95 7556222
REGON: 08052101800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJACYCH NA: ODBIORZE I TRANSPORCIE DO MIEJSCA DALSZEGO ZAGOSPODAROWANIA BĄDŹ UTYLIZACJI ODPADÓW Z MIEJSCA ICH WYTWARZANIA Z TERENÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ NR 5701 W M. WĘDRZYN, MIĘDZYRZECZ I SKWIERZYNA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: odbiorze i transporcie do miejsca dalszego zagospodarowania odpadów z miejsc ich wytwarzania na terenach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 5701 Wędrzyn (45 WOG). Miejsca odbioru odpadów, szacunkowe przewidziane do przekazania ich ilości oraz ilość zbiorników do gromadzenia odpadów zostały zamieszczone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 zadania: Zadanie 1. Odbiór i transport do miejsca dalszego zagospodarowania odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08 nadanym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001, nr 112, poz. 1206) powstające przy przygotowywaniu i konsumpcji posiłków zwanych dalej odpadami gastronomicznymi w ilości ok. 91,9 Mg przy czym: - odpad stanowiący produkty pochodzenia zwierzęcego w ilości ok. 55,14 Mg; - odpad stanowiący produkty pochodzenia roślinnego w ilości ok. 36,76 Mg 1) W ramach usługi Wykonawca dokonywać będzie transportu odpadów gastronomicznych do miejsca ich dalszego zagospodarowania własnym, przystosowanym do tego celu środkiem transportu. 2) Wykonawca będzie dokonywał odbioru i transportu odpadów z miejsc ich wytwarzania wymienionych w tabeli 1. dwa razy w tygodniu tj.: we wtorek i w piątek z tym, że w dni wolne od pracy tj. 25.12.2012 r. odbiór ma nastąpić 27.12.2012 r. 3) Wykonawca zapewni odpowiednie pojemniki do gromadzenia odpadów o pojemności 50-80 litrów w ilości pozwalającej na ich właściwe przechowywanie uwzględniając podział na odpady pochodzenia roślinnego i zwierzęcego - wymienione w tabeli 1. Pojemniki będą odpowiednio opisane (zawierające kod odpadu), szczelne, posiadające uchwyty oraz zamknięcia umożliwiające układanie ich piętrowo. Pojazdy i pojemniki wielokrotnego użytku, a także wszystkie pozostałe elementy wyposażenia lub sprzęt wielokrotnego użytku muszą zostać wyczyszczone, wymyte i zdezynfekowane po każdym użyciu, muszą być utrzymywane w czystości tj. być czyste i suche przed użyciem oraz muszą zostać przeznaczone do przewozu określonego produktu w zakresie niezbędnym do uniknięcia zakażeń wzajemnych. 4) Dokładna ilość odbieranych odpadów gastronomicznych zostanie każdorazowo ustalana w trakcie ich odbioru w wyniku ważenia, co potwierdzone zostanie w dokumencie PZ stanowiący załącznik do umowy oraz w dokumencie handlowym o ile jest konieczność przestrzegania rozporządzenia (WE) NR 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 października 2002 r. ustanawiające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. U. L 273 z 10.10.2002, str. 1, z późniejszymi zmianami) uwzględniając jego rozdział I, artykuł 1, pkt. 2c. Zestawienie miesięczne przekazanych odpadów ujęte zostanie w karcie przekazania odpadu oraz protokole odbioru usługi. 5) Z chwilą odbioru odpadów gastronomicznych Wykonawca usługi staje się ich posiadaczem i na nim ciąży obowiązek dalszego gospodarowania nimi, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 2010r, nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami), aktami wykonawczymi w tym zakresie oraz w zależności od sposobu ich dalszego zagospodarowania jeżeli zachodzi taka potrzeba rozporządzenia (WE) NR 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 października 2002 r. ustanawiające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. U. L 273 z 10.10.2002, str. 1, z późniejszymi zmianami). 6) Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi (planowanymi) i mogą na etapie realizacji zamówienia ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu. Zadanie 2. Odbiór i transport do miejsca unieszkodliwienia odpadów o kodzie 18 01 03 - Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady) z wyłączeniem 18 01 80, 18 01 82 nadanym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001, nr 112, poz. 1206) zwanych dalej odpadami medycznymi w ilości ok. 1 Mg. 1) Odbiór odpadów następować będzie z miejsca ich wytwarzania określonych w tabeli 2 dwa razy w tygodniu (wtorek i piątek) lub dodatkowo według potrzeb Zamawiającego na jego telefoniczne lub pisemne zgłoszenie. 2) W ramach usługi Wykonawca dokonywać będzie transportu odpadów do miejsca ich unieszkodliwienia własnym, przystosowanym do tego celu środkiem transportu. 3) Dokładna ilość odbieranych odpadów medycznych zostanie każdorazowo ustalana w trakcie ich odbioru w wyniku ważenia, co potwierdzone zostanie w karcie przekazania odpadu. 4) Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi (planowanymi) i mogą na etapie realizacji zamówienia ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu. 5) Z chwilą odbioru odpadów medycznych Wykonawca usługi staje się ich posiadaczem i na nim ciąży obowiązek dalszego gospodarowania nimi, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 2010r, nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami) oraz aktami wykonawczymi w tym zakresie. Zadanie 3. Odbiór i transport do miejsca dalszego zagospodarowania odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac remontowo -obsługowych przy sprzęcie technicznym. 1) Wykonawca odbioru odpadów dokonywać będzie z miejsca ich wytwarzania w ilościach określonych w tabeli 3 do miejsca ich dalszego zagospodarowania własnym, przystosowanym do tego celu środkiem transportu według potrzeb Zamawiającego na jego telefoniczne lub pisemne zgłoszenie. 2) Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi (planowanymi) i mogą na etapie realizacji zamówienia ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu. 3) Dokładna ilość odbieranych odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac remontowo -obsługowych przy sprzęcie technicznym zostanie każdorazowo ustalana w trakcie ich odbioru w wyniku ważenia, co potwierdzone zostanie w karcie przekazania odpadu. 4) Z chwilą odbioru odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac remontowo -obsługowych przy uzbrojeniu i sprzęcie technicznym Wykonawca usługi staje się ich posiadaczem i na nim ciąży obowiązek dalszego gospodarowania nimi, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 2010r, nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami) oraz aktami wykonawczymi w tym zakresie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie wymaga się wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wycinka drzew GO.SOP.016.18.16
Dodano: 2016-07-14 - Wycinka drzew Gęstowice GO.SOP.016.17.16
Dodano: 2016-07-12 - Usługa okresowego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych wytworzonych przez Wielospecjalistyczny Szpital SP ZOZ w Nowej Soli podczas przestoju pracy spalarni odpadów medycznych
Dodano: 2016-06-29 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Słońsk
Dodano: 2016-06-09 - ODBIÓR I DALSZE ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 19 12 12 - INNE ODPADY (W TYM ZMIESZANE SUBSTANCJE I PRZEDMIOTY) Z MECHANICZNEJ OBRÓBKI ODPADÓW INNE NIŻ WYMIENIONE W 19 12 11, WYTWARZANYCH W ZAKŁADZIE UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W DŁUGOSZYNIE K/ SULĘCINA W ROKU 2016.
Dodano: 2016-06-03 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gm. Żagań
Dodano: 2016-05-31 - Przyjmowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01.
Dodano: 2016-05-06 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Górzyca
Dodano: 2016-04-15 - Wycinka drzew GO.SOP.016.11.16
Dodano: 2016-03-18 - Wycinka drzew GO.SOP.016.10.16r.
Dodano: 2016-03-16