Przetargi.pl
,,Świadczenie usług polegających na odbieraniu odpadów medycznych, ich transporcie i unieszkodliwianiu”.

Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 14100 Ostróda, ul. Władysława Jagiełły
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 427 357 , fax. 896 469 250
  • Data zamieszczenia: 2018-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna
    ul. Władysława Jagiełły 1
    14100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 427 357, fax. 896 469 250
    REGON: 51139872500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-ostroda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Świadczenie usług polegających na odbieraniu odpadów medycznych, ich transporcie i unieszkodliwianiu”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla Powiatowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna polegających na odbieraniu odpadów medycznych, ich transporcie i unieszkodliwianiu z terenu posesji Szpitala ul. Władysława Jagiełły 1 i Przychodni ul. Kościuszki 2 o kodach: *18 01 02 – części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania ( z wyłączeniem 18 01 03) *18 01 03 – inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 10 01 82. 18 01 82 – pozostałości z żywienia pacjentów z oddziału zakaźnego 18 01 04 – inne odpady niż wymienione 18 01 03 (*odpady niebezpieczne o właściwościach zakaźnych) 2. Przewidywana szacunkowa ilość odpadów do odbioru w okresie 24 miesięcy wynosi 96 000 kg (ok. 4000 kg miesięcznie). 3. Odbiór i wywóz odpadów medycznych będzie się odbywał w zależności od potrzeb Zamawiającego 1-2 razy w tygodniu. 4. Wykonawca obowiązany jest zapewnić wykonanie usługi opisanej w SIWZ w sposób całkowicie zgodny z obowiązującymi przepisami prawa: a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. 2018 r. poz. 21 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy, w tym między innymi rozporządzeniem 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1923), rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (Dz. U. z 2014 r., poz. 107). b) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z 2017 r., poz. 519 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy, c) ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 roku o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 164 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności transportu odpadów medycznych (kierowca pojazdu) oraz czynności unieszkodliwiania odpadów medycznych (pracownik spalarni odpadów) były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn zm.). 6. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wyżej wskazane czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty podpisane oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – według wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ, a ten Wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie tego warunku przedstawi także dokument potwierdzający te okoliczności tj.: • Aktualne zezwolenie lub zezwolenia wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, transportu i przetwarzania odpadów medycznych zgodnie z art. 20, art. 41 ust. 1 i 2 oraz art. 233 ust. 1 i 2 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U. 2018 r. poz. 21 z póżn. zm.) W/w dokumenty podpisuje każdy Wykonawca składający ofertę, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy dokument podpisuje Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. Wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) w polach nazwa i adres Wykonawcy wpisują dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IX. 3. Inne dokumenty : a) wypełniony formularz oferty ( na załączonym druku – Załącznik nr 1 do SIWZ), b) oświadczenie z art. 24a ust. 1 ustawy PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( na załączonym druku – zał. nr 2 do SIWZ), c) oświadczenie z art. 24 a ust. 1 ustawy PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z udziału w postępowaniu ( na załączonym druku – zał. nr 3 do SIWZ), d) pełnomocnictwo do reprezentowania firmy na zewnątrz (jeżeli dotyczy), e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego Wykonawcę – pełnomocnika (jeżeli dotyczy), f) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach