Przetargi.pl
Świadczenie usług polegających na obsłudze zagranicznych podróży służbowych na potrzeby Głównego Inspektoratu Weterynarii w 2010 r., realizowanych transportem lotniczym

Inspekcja Weterynaryjna Główny Inspektorat Weterynarii ogłasza przetarg

  • Adres: 00-930 Warszawa, ul. Wspólna 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 623-12-08 , fax. 623-14-08
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Inspekcja Weterynaryjna Główny Inspektorat Weterynarii
    ul. Wspólna 30 30
    00-930 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 623-12-08, fax. 623-14-08
    REGON: 01329866000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wetgiw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług polegających na obsłudze zagranicznych podróży służbowych na potrzeby Głównego Inspektoratu Weterynarii w 2010 r., realizowanych transportem lotniczym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na obsłudze zagranicznych podróży służbowych na potrzeby Głównego Inspektoratu Weterynarii w 2010 r., realizowanych transportem lotniczym. 2. Zakres usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje: 1) rezerwację i sprzedaż biletów lotniczych każdorazowo na zlecenie Zamawiającego w zakresie: tras, terminów i klas lotniczych, według obowiązujących taryf określonych przez przewoźników, z uwzględnieniem najkorzystniejszych w danym momencie cen, 2) przedstawianie przez Wykonawcę różnych wariantów połączenia, w tym połączeń wieloetapowych, uwzględniających najkorzystniejsze na rynku ceny i promocje (tzn. uwzględniające zniżki: grupowe o ile występują warunki ich przyznania, wynikające z terminu rezerwacji, połączeń weekendowych oraz wszelkich innych promocji, w tym także biletów tzw. (tanich przewoźników)), wraz z podaniem informacji dotyczących: a) wpływu przesunięcia terminu wyjazdu (np. wylot jeden dzień wcześniej/powrót jeden dzień później) na zmianę ceny biletu lotniczego, b) nazw linii lotniczych, c) najkorzystniejszych tras podróży, długości trasy i czasu podróży, 3) bezkosztową możliwość anulacji rezerwacji lub zmiany czasu, terminu oraz klasy podróży, o ile fakt ten został zgłoszony Wykonawcy nie później niż na 24 godziny przed planowanym terminem rozpoczęcia podróży. 3. W zakresie realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) pośrednictwa między Zamawiającym a przewoźnikiem w sprawach reklamacyjnych, 2) ubezpieczenia na czas podróży służbowej - w wariancie standardowym europejskim oraz w wariancie standardowym reszta świata - w zależności od celu podróży, 3) bezpłatnego dostarczania dokumentów podróży (biletów), dokumentów ubezpieczeń oraz faktur do siedziby Zamawiającego, w terminie z nim uzgodnionym, najpóźniej na 24 godziny przez terminem odlotu, zaś w sytuacji nagłej - do miejsca wskazanego przez zamawiającego nie później niż na 6 godzin przed planowanym wylotem. 4) posiadania lub uruchomienia dla Zamawiającego linii telefonicznej czynnej od godziny 800 do godziny 2200 przez siedem dni w tygodniu, umożliwiającej dokonanie rezerwacji lub zmian w rezerwacji oraz umożliwienia stałego kontaktu telefonicznego z przedstawicielem Wykonawcy w wyżej wskazanym przedziale czasu, 5) każdorazowego informowania Zamawiającego drogą elektroniczną, na wskazane adresy, nt. dokonywanych rezerwacji biletów, obejmujące: dane rezerwacji, cenę biletu oraz termin wykupu, 6) każdorazowego, w dniu wykupu biletu, informowania wyznaczonego pracownika Zamawiającego, że tego dnia upływa termin rezerwacji, 7) każdorazowego informowania Zamawiającego drogą elektroniczną nt. zmiany ceny biletu, wpisania na listę rezerwową, 8) umożliwienia Zamawiającemu, na jego żądanie, dostępu do wszystkich taryf publikowanych i niepublikowanych linii lotniczych, 9) przedkładania Zamawiającemu miesięcznych zestawień z wystawionych faktur za bilety lotnicze, 10) umożliwienia składania zamówień w drodze pism przesyłanych drogą faksową lub e-mailową, 11) dokonywania zwrotu zapłaconej kwoty na warunkach preferencyjnych, w przypadku przyjęcia przez przewoźnika lotniczego zwrotu biletów z powodu odwołania wylotu przez Zamawiającego i unikanie obciążania Zamawiającego kosztami manipulacyjnymi, poprzez wcześniejsze dokonanie stosownych uzgodnień z przewoźnikiem, przy czym zwrot tej kwoty powinien nastąpić w ciągu 14 dni od daty zwrotu biletów na podstawie rachunku korygującego. 4. Zamawiający planuje, że w okresie objętym zamówieniem zamówi około 300 biletów na przeloty, w tym: 1) około 220 biletów na trasie: do/z Brukseli, 2) około 70 biletów na inne trasy europejskie, 3) około 10 biletów na trasy pozaeuropejskie. 5. Liczba faktycznie zamawianych biletów będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego w okresie objętym zamówieniem, tj. w 2010 r. Umowa w sprawie zamówienia publicznego nie będzie zawierała ograniczeń ilościowych w zakresie liczby zamawianych biletów. 6. Wykonawca i Zamawiający wyznaczą osoby uprawnione do wzajemnych kontaktów w sprawach będących przedmiotem zamówienia. 7. Zamawiający ustala, iż zamawiane bilety lotnicze to bilety elektroniczne. Jeżeli na danej trasie nie jest dostępny bilet w wersji elektronicznej, Wykonawca zaoferuje bilet w wersji papierowej. 8. Zamawiający zastrzega, iż wylot oraz powrót pracownika może następować w każdym dniu tygodnia, w terminie podanym w zleceniu zamówienia, z uwzględnieniem obowiązującego na danej trasie rozkładu lotów. 9. Przeloty będą się odbywać w klasie ekonomicznej w przypadku pracowników Zamawiającego. W przypadku kierownictwa dopuszczalne są przeloty w klasie business
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 630000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 2. Dodatkowo Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełnić następujące warunki: 1) wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia; za zamówienie o charakterze podobnym należy rozumieć: zamówienie wykonane przez Wykonawcę, udzielone przez jeden podmiot (jednego usługobiorcę, na świadczenie usług obejmujących wystawienie, sprzedaż i dostarczenie biletów na zagraniczne przewozy lotnicze opiewających na kwotę co najmniej 270 000,00 zł brutto, w przypadku każdego z zamówień, 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale V siwz, Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 pzp złożone na druku stanowiącym załącznik nr 1 do siwz, b) formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz z podanymi cenami brutto oraz wyrażoną w % wysokością upustu od ceny zagranicznego biletu lotniczego przewoźnika, c) wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - w liczbie określonej w rozdziale V siwz, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na druku stanowiącym załącznik nr 3 do siwz, d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł brutto, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) dokumenty wystawione przez usługobiorców (np. referencje), potwierdzające, że usługi, o których mowa w lit. c (podane w wykazie) zostały wykonane należycie. 3. Dokumenty wymienione w ust. 2 należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem w sposób określony w rozdziale IV ust. 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość upustu określonego w % od ceny zagranicznego biletu lotniczego przewoźnika
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wetgiw.gov.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach