Przetargi.pl
Świadczenie usług polegających na obsłudze stron internetowych

Centrum Nauki Kopernik ogłasza przetarg

  • Adres: 00390 Warszawa, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 596 41 11 , fax. 22 596 41 13
  • Data zamieszczenia: 2018-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Nauki Kopernik
    ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20
    00390 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 596 41 11, fax. 22 596 41 13
    REGON: 14060331300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl ; www.bip.kopernik.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucje kultury wpisane do RIK

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług polegających na obsłudze stron internetowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego przez Wykonawcę usług polegających na obsłudze informatycznej systemów Centrum Nauki Kopernik (www.kopernik.org.pl; www.bilety.kopernik.org.pl; www.niebokopernika.pl oraz API dla aplikacji mobilnej CNK) w infrastrukturze chmury Octawave, a także zbudowanie mechanizmu automatycznego monitoringu poszczególnych elementów serwisu (wraz z systemem funkcjonalnych testów automatycznych) i mechanizmu monitoringu procesu biznesowego sprzedaży biletów.; 2) W ramach świadczonych na rzecz Zamawiającego usług, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności: a) obsługi zgłoszeń błędów, w tym ich diagnozy i usuwania; b) bieżącej aktualizacji treści, modyfikacji i prowadzenia prac rozwojowych serwisu; c) udzielania Zamawiającemu informacji na temat zasad działania serwisu; d) analizy możliwości i wyceny modyfikacji serwisu; e) udostępnienia źródeł pomocy, które mogłyby stanowić podstawę dla Zamawiającego do samodzielnego rozwiązywania problemów technicznych; f) monitoringu dostępności serwisu; g) wykonania innych działań związanych z bieżącym utrzymaniem i rozwojem serwisów, o których mowa w ust. 1 powyżej, zgłaszanych przez Zamawiającego; 3) Przedmiot zamówienia będzie świadczony przez okres obowiązywania Umowy, w wymiarze nieprzekraczającym 1000 (słownie: jeden tysiąc) roboczogodzin (godzin zegarowych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach