Przetargi.pl
Świadczenie usług polegających na nadzorze inwestorskim nad zadaniem pn. „Modernizacja i adaptacja na cele wystawiennicze obiektów Muzeum Małego Miasta w Bieżuniu oddział Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu - etap III Budynek 1,3,5

Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, ul. Narutowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 752 883 , fax. 242 755 820
  • Data zamieszczenia: 2020-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu
    ul. Narutowicza 64
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 242 752 883, fax. 242 755 820
    REGON: 70108810000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwmskansen.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: wojewódzka samorzadowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług polegających na nadzorze inwestorskim nad zadaniem pn. „Modernizacja i adaptacja na cele wystawiennicze obiektów Muzeum Małego Miasta w Bieżuniu oddział Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu - etap III Budynek 1,3,5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. „Modernizacja i adaptacja na cele wystawiennicze obiektów Muzeum Małego Miasta w Bieżuniu oddział Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu - etap III Budynek 1,3,5." we wszystkich branżach robót wynikających z opracowanego projektu budowlanego oraz z ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2018 poz. 1202 z późn. zm.). W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest powołać na własny koszt zespół inspektorów w branżach: konsturkcyjno - budowlanej, elektrycznej, telekomunikacyjnej i sanitarnej. Dokumentacja robót budowlanych stanowiących przedmiot nadzoru i odbioru inwestycji jest dostępna pod adresem https://przetargi.mwmskansen.pl/MODERNIZACJABIEZUN/ Wartość umowy o roboty budowlane, stanowiące przedmiot nadzoru inwestycyjnego wynosi w kwocie brutto: 6 490 710,00 zł (słownie: sześć milionów czterysta dziewięćdziesiąt tysięcy siedemset dziesięć złotych). Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora nadzoru określony jest we wzorze Umowy stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są już znane. Postanowienia dot. podwykonawstwa zawarte są we wzorze Umowy stanowiących Załącznik Nr 9 do SIWZ. W wykonaniu usługi nadzoru inwestorskiego, będącego przedmiotem niniejszego zamówienia będą uczestniczyć osoby z uprawnieniami budowlanymi, wskazane w ofercie Wykonawcy. Zgodnie z art. 144 ust.1 Ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany składu osobowego wyłącznie za zgodą Zamawiającego oraz pod warunkiem posiadania przez nowe osoby, co najmniej takich samych uprawnień budowlanych jak opisane w warunku udziału w niniejszym podstępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu oraz SIWZ warunków udziału w postępowaniu dot. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Poza oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postepowaniu Zamawiający żąda złożenia w załączeniu do ofert: 1) zobowiązanie na podstawie art. 22 a Ustawy do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wg Załącznika Nr 4 do SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu; 2) uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale, jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocników. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 Ustawy przepisy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13–23 i ust. 5 pkt 1 i 8 Ustawy. 4. Zgodnie z art. 22 a Ustawy Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, opisanych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ Zamawiający wskazuje, iż w przypadku gdy w dokumentach złożonych przez Wykonawcę w celu potwierdzenia ich spełnienia, wskazane są wartości w innych walutach niż PLN, Zamawiający dla oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu przyjmie średni kurs NBP (tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 7. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Wykonawca, działając zgodnie z art. 24 ust.11 Ustawy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, które można sporządzić wg Załącznika Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą uczestniczącym w niniejszym przetargu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej, sporządzone wg Załącznika Nr 5 do SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach