Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60509 Poznań, ul. Jackowskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 410 500 , fax. 618 480 556
- Data zamieszczenia: 2018-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
ul. Jackowskiego 18
60509 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 410 500, fax. 618 480 556
REGON: 63127678800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług polegających na kompleksowym sprzątaniu obiektów Starostwa Powiatowego, z podziałem na 7 części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Świadczenie usług polegających na kompleksowym sprzątaniu obiektów Starostwa Powiatowego, z podziałem na 7 następujących części: 1) Część nr 1 – budynek zlokalizowany w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, wraz z terenem przyległym; 2) Część nr 2 – Filia Wydziału Komunikacji i Transportu zlokalizowana w Swarzędzu, ul. Poznańska 25; 3) Część nr 3 – Filia Wydziału Komunikacji i Transportu zlokalizowana w Pobiedziskach, ul. Kościuszki 4; 4) Część nr 4 – Filia Wydziału Komunikacji i Transportu zlokalizowana w Stęszewie, ul. Poznańska 20; 5) Część nr 5 – Filia Wydziału Komunikacji i Transportu zlokalizowana w Czerwonaku, ul. Gdyńska 53; 6) Część nr 6 – budynek zlokalizowany w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, wraz z terenem przyległym; 7) Część nr 7 – budynek zlokalizowany w Poznaniu, ul. Zielona 8. 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia wykonywały wyłącznie osoby niekarane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 1) Część nr 1 – 18.000,00 zł; 2) Część nr 2 – 800,00 zł; 3) Część nr 3 – 650,00 zł; 4) Część nr 4 – 400,00 zł; 5) Część nr 5 – 500,00 zł; 6) Część nr 6 – 17.000,00 zł; 7) Część nr 7 – 2.600,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w każdej z części nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ), które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1) Na potwierdzenie, iż Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu, w jednolitym dokumencie (JEDZ) winien podać informacje dotyczące podstaw wykluczenia określonych w art. 24 ust 1 pkt 13 – 22 i ust. 5 pkt 1 ustawy, b) spełnia warunki udziału, w postępowaniu, w jednolitym dokumencie (JEDZ) winien podać informacje dotyczące warunków określonych przez Zamawiającego w Sekcji III ust. 1 pkt 3) niniejszego ogłoszenia. 2) wypełniony i podpisany formularz ofertowy stosownie do części zamówienia, do której Wykonawca zamierza złożyć ofertę; 3) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy – upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA W PRZEDSZKOLU W BIEDRUSKU ORAZ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W SUCHYM LESIE – BUDYNEK PRZY UL. KONWALIOWEJ
Dodano: 2024-07-17 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
Dodano: 2024-07-16 - Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Klasztornej 19 oraz przy ul. Letniej 1 Wągrowcu
Dodano: 2024-06-16 - Usługa sprzątania obiektów teatralnych w Teatrze im. A. Fredry w Gnieźnie (2)
Dodano: 2024-06-10 - świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości
Dodano: 2024-05-21 - świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości oraz mycia powierzchni szklanych
Dodano: 2024-04-27 - Utrzymanie czystości i porządku w zakresie dróg, ciągów komunikacyjnych, skwerów oraz innych terenów zieleni Gminy i Miasta Zagórów
Dodano: 2024-04-19 - Sprzątanie lokalu biurowego przy ul. Święty Marcin 57 w Poznaniu
Dodano: 2024-04-12 - świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości
Dodano: 2024-03-28 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 3 części.
Dodano: 2024-03-27