Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie ogłasza przetarg
- Adres: 62052 Komorniki, ul. Dworcowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 107 629 , fax. 618 107 642
- Data zamieszczenia: 2018-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie
ul. Dworcowa 5
62052 Komorniki, woj. wielkopolskie
tel. 618 107 629, fax. 618 107 642
REGON: 63975848100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-szreniawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Eksploatacja miniinstalacji do produkcji piwa i spirytusu owocowego w ramach ekspozycji stałych w MNRiPR-S w Szreniawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie USŁUG polegających na realizacji zadania pn. "Eksploatacja miniinstalacji do produkcji piwa i spirytusu owocowego w ramach ekspozycji stałych w MNRiPR-S w Szreniawie", w tym: A. Zadanie 1 - Uruchomienie produkcji i obsługa wynajętego od Zamawiającego minibrowaru o maksymalnej wydajności warzelni 3 hl, zlokalizowanego na terenie siedziby Zamawiającego. - Uruchomienie produkcji i obsługa wynajętej od Zamawiającego minigorzelni o maksymalnej wydajności 4 dcm3 destylatu owocowego, zlokalizowanej na terenie siedziby Zamawiającego. - Uzyskanie z właściwego organu stosownych decyzji administracyjnych i zezwoleń na produkcję i sprzedaż wyprodukowanych napojów alkoholowych w minibrowarze i minigorzelni. - Uzupełnienie elementów instalacji minibrowaru i minigorzelni, własnym kosztem i staraniem wykonawcy, odpowiednio do potrzeb związanych z ich uruchomieniem i obsługą. - Zbudowanie i promocja marki produktu na podstawie doświadczenia własnego Wykonawcy we współpracy i za aprobatą Zamawiającego. - Obsługa dystrybucji wyprodukowanych napojów alkoholowych. - Wyposażenie wynajętych pomieszczeń, własnym kosztem i staraniem Wykonawcy w sprzęt i urządzenia niezbędne do realizacji usług objętych Zadaniem 2. B. Zadanie 2 - Prezentacja procesu technologicznego dla grup zorganizowanych po uprzednim awizowaniu, z uwzględnieniem weekendów i wyłączeniem poniedziałków. - Prezentacja procesu technologicznego w ustalonych odstępach czasu dla zwiedzających indywidualnie z uwzględnieniem weekendów i wyłączeniem poniedziałków. - Realizowanie (we współpracy z Zamawiającym) programu edukacyjnego obejmującego między innymi organizację zajęć w ramach profilaktyki uzależnień (dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych), kultury spożywania alkoholu (dla osób dorosłych) oraz warsztaty uświadamiające uzależniający wpływ alkoholu na narządy i układy organizmu człowieka, uświadamiające zagrożenie wynikające, ze spożycia alkoholu w niewłaściwych sytuacjach i momentach życiowych czy też uświadomienie wpływu uzależnienia alkoholowego na relacje rodzinne i funkcjonowanie w społeczeństwie, itp. - Obsługa degustacji wyprodukowanych napojów alkoholowych, w tym obsługa plenerowych imprez organizowanych przez Zamawiającego, w zakresie sprzedaży napojów alkoholowych oraz prezentacji procesu technologicznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92521000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną