Przetargi.pl
Świadczenie usług polegających na dozorowaniu mienia oraz sprzątaniu pomieszczeń w Urzędzie Miejskim przy ulicy Trzebnickiej 2 w Miliczu

Gmina Milicz ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3840004 w. 314 , fax. 071 3841119
  • Data zamieszczenia: 2010-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
    ul. Trzebnicka 2 2
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3840004 w. 314, fax. 071 3841119
    REGON: 00052861700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług polegających na dozorowaniu mienia oraz sprzątaniu pomieszczeń w Urzędzie Miejskim przy ulicy Trzebnickiej 2 w Miliczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług polegających na dozorowaniu mienia oraz sprzątaniu pomieszczeń w Urzędzie Miejskim przy ulicy Trzebnickiej 2 w Miliczu. I. W zakresie sprzątania w budynku Urzędu Miejskiego w Miliczu ul. Trzebnicka 2: 1. Sprzątanie codzienne obejmować będzie: 1) parter budynku: a) pokoje biurowe: nr 2, 3, 6-22, dyżurka i pomieszczenia przyległe, b) 4 toalety, c) korytarze, klatki schodowe, schody zewnętrzne, d) sala konferencyjna nr 4, e) palarnia; 2) I piętro budynku: a) pokoje biurowe: nr 24-28, 32-35,35a, 39, 41, 42,68,69, b) 2 toalety, c) korytarze, klatki schodowe, balkon, kuchnię; 3) II piętro budynku: a)pokoje biurowe: nr 43-45, 48, 49, 51, 52,53,53a, 54, 55, 57-62, b)2 toalety, c) korytarz, klatka schodowa. 2. Sprzątanie l raz w tygodniu: a) poczekalnia sali ślubów (pok. 38), b) sala ślubów (pok. 37), c)archiwum (p.36), d)archiwum (p.56), 3. Sprzątanie 2 razy w tygodniu: a) pomieszczenia archiwalne (pok. nr 30, 31, 40), b) tajna kancelaria (pok. nr 29), c) powielarnia (pok. 53a). 4. Sprzątanie w miarę potrzeb, nie rzadziej niż 2 razy w roku: a) piwnice i strychy, b) laboratorium (pok. 5), c) magazyn. 5. Mycie okien i drzwi 2 razy w roku w terminach uzgodnionych z zamawiającym (127 szt. okien i 114 szt. drzwi). Łączna powierzchnia Urzędu Miejskiego obejmuje: 1) do sprzątanie codziennego: a) pokoje biurowe - ok. 995 m2 + sala konferencyjna ok.126 m2, b) toalety - ok. 50m2, c) korytarze, klatki schodowe, schody zewnętrzne - ok. 452 m2; 2) do sprzątanie dwa razy w tygodniu pomieszczeń określonych w ust. 3 o łącznej powierzchni ok.75 m2, 3) do sprzątanie raz w tygodniu pomieszczeń określonych w ust. 2 o łącznej powierzchni ok.100 m2, 4) do sprzątanie w miarę potrzeb - nie rzadziej niż dwa razy w roku pomieszczeń określonych w ust. 4 o łącznej powierzchni ok. 240 m2. Zakres dla czynności codziennych oraz czynności dwa razy w tygodniu i raz w tygodniu w zależności od rodzaju pomieszczeń: - odkurzanie wykładzin podłogowych, - czyszczenie powierzchni podłogowych, -czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szaf, szafek i innego sprzętu biurowego, a także z parapetów, pulpitów, listew ściennych, drzwi, osłon grzejnikowych, żyrandoli, obrazów itp., -porządkowanie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury, luster wiszących, wyposażenie w środki zapachowe, - opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci oraz wyposażenie ich w worki na śmieci, wymiana worków w miarę potrzeb. Zakres dla czynności okresowych: - pranie wykładzin podłogowych - jeden raz w roku - mycie okien i drzwi (szyb i ram okiennych od wewnątrz i z zewnątrz) polegająca na tym, iż technika mycia i środki myjące powinny być dostosowane do rodzaju okien inne w przypadku okien wykonanych z PCV, drewna lub szyb w ramach metalowych - dwa razy w roku, - czyszczenie żaluzji poziomych i pionowych - dwa razy w roku,- - zdejmowanie, pranie i zakładanie firan - dwa razy w roku. Wykonawca czynności określonych w powyższym zakresie będzie wykonywał po godzinach pracy Urzędu Miejskiego począwszy od godziny 14;00, w razie potrzeb podczas pracy urzędu z jednodniowym powiadomieniem, z zachowaniem należytej staranności. Wyznaczeni pracownicy Urzędu Miejskiego będą zgłaszać Wykonawcy na bieżąco wszelkie uwagi związane z nienależycie świadczonymi usługami w zakresie sprzątania. II. W zakresie dozorowania obiektu Urzędu Miejskiego w Miliczu ul. Trzebnicka 2 l. Dozorowanie obiektu i mienia znajdującego się w obiekcie Urzędu Miejskiego w Miliczu ul. Trzebnicka 2 w szczególności przed: 1) włamaniem, 2) pożarem i innymi szkodami na skutek działań warunków atmosferycznych, 3) wtargnięciem na teren osób nieupoważnionych. 2. Dozorowanie odbywa się w systemie całodobowym, we wszystkie dni tygodnia, zgodnie z opracowanym grafikiem dozorowania przekazywanym Zamawiającemu. 3. Prowadzenie Książki dyżurów. 4. Prowadzenie ewidencji pobytu pracowników w Urzędzie po godzinach pracy oraz wydawanie im i przyjmowanie od nich kluczy od pomieszczeń biurowych. III. W zakresie innych czynności 1. Codzienne przynoszenie przesyłek z Urzędu Pocztowego i w miarę potrzeby odnoszenie przesyłek do Urzędu Pocztowego. 2. Codzienne przynoszenie prasy z kiosku Ruchu. 3. W razie potrzeby plakatowanie obwieszczeń urzędowych na terenie Milicza. 4. W razie potrzeby obsługa centrali telefonicznej. 5. Drobne naprawy, przenoszenie mebli i sprzętu, rozładunek materiałów biurowych itp. 6. Utrzymanie w należytym stanie posesji Urzędu tj.: - codzienne sprzątanie posesji i chodnika wokół posesji, - w okresie zimowym w miarę potrzeb systematyczne odśnieżanie i zabezpieczanie przed gołoledzią zewnętrznych schodów wejściowych i chodnika wokół posesji, - strzyżenie trawy (ok.1415 m2) i jej podlewanie oraz pielęgnacja żywopłotów (ok. 186 mb) - w miarę potrzeb. 7. Utrzymywanie w należytym stanie porządkowym kotłowni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach