Przetargi.pl
Świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie napraw urządzeń komputerowych i biurowych oraz przeglądów i konserwacji kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu i podległych jednostek woj. dolnośląskiego

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-333 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 36 52 403 , fax. 71 36 52 781
  • Data zamieszczenia: 2017-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
    ul. Powstańców Śląskich 24,26
    53-333 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 36 52 403, fax. 71 36 52 781
    REGON: 001020861
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie napraw urządzeń komputerowych i biurowych oraz przeglądów i konserwacji kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu i podległych jednostek woj. dolnośląskiego
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie: a)naprawy niżej wymienionych urządzeń komputerowych i urządzeń biurowych: - drukarki, - urządzenia wielofunkcyjne, - drukarki etykiet, - komputery PC, - notebooki, - skanery, - kserokopiarki, - niszczarki, - faksy, b)okresowych przeglądów i konserwacji kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu, urzędach skarbowych woj. dolnośląskiego, Dolnośląskim Urzędzie Celno-Skarbowym oraz w Delegaturach Dolnośląskiego Urzędu Celno-Skarbowego. Szczegółowe wykazy urządzeń objętych przedmiotem zamówienia (odpowiednio dla każdej części zamówienia), zawarte są w Wykazie urządzeń - Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykaz miejsc realizacji przedmiotu zamówienia, z podziałem na 4 części zamówienia, zawarty jest w Załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający informuje, że liczba godzin napraw zrealizowanych w terminie ostatnich 12 miesięcy w poszczególnych częściach zamówienia wynosi: 1) dla części I – 725, 2) dla części II – 201, 3) dla części III – 208, 4) dla części IV – 225. Zamawiający przewiduje konserwację urządzeń z następującą częstotliwością: Kserokopiarki - 1 raz na 6 miesięcy; Urządzenia wielofunkcyjne - 1 raz na 6 miesięcy. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (j. t. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca do realizacji usługi związanej z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w zakresie napraw i przeglądów oraz konserwacji urządzeń zatrudniał osoby na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu artykułu 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.). Zatrudnione osoby winny wykonywać pracę w zakresie: napraw urządzeń komputerowych i urządzeń biurowych, okresowych przeglądów i konserwacji kserokopiarek, okresowych przeglądów i konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych. Wymóg ten dotyczy każdej części zamówienia odrębnie oraz wszystkich osób świadczących pracę w zakresie napraw i przeglądów oraz konserwacji urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50323000-5

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach