Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu

Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul. Podwale
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 749 63 10 , fax. 71 749 63 11
  • Data zamieszczenia: 2020-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu
    ul. Podwale 30
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 749 63 10, fax. 71 749 63 11
    REGON: 68361900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw-krzyki.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa kompleksowej obsługi drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych polegająca na wykonywaniu okresowych przeglądów, czyszczeniu i konserwacji drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych, a także na wymianie materiałów eksploatacyjnych oraz wstawieniu sprzętu zastępczego lub dodatkowego. Usługa wykonywana będzie w siedzibach Zamawiającego zlokalizowanych w trzech różnych budynkach przy ul. Podwale 30, ul. Joannitów 14 i ul. Komandorskiej 16 we Wrocławiu. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia, a w tym m.in. dostawę, wymianę i utylizację materiałów eksploatacyjnych (w tym tonerów) na swój koszt i ryzyko oraz przeglądy okresowe, czyszczenie i konserwację drukarek, usuwanie awarii drukarek w tym wymianę zużytych i uszkodzonych części, naprawy sprzętu objętego niniejszą usługą przez okres trwania umowy, które będą rozliczane w ramach ceny za 100 wydruków stron formatu A4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50323000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełniania tego warunku do oferty Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – zamówienie, którego przedmiotem była lub jest minimum 1 usługa dotycząca: - kompleksowej obsługi drukarek (m.in. obejmującej konserwacje, naprawy i wymiany części i podzespołów) lub - obsługi serwisowej drukarek (m.in. obejmującej konserwacje, naprawy i wymiany części i podzespołów) o wartości umowy nie mniejszej niż 100.000 złotych brutto . Kompleksowa obsługa lub obsługa serwisowa – oznacza usługę obejmującą wykonywanie zarówno konserwacji, napraw jak i wymiany części i podzespołów na podstawie jednej umowy/ kontraktu i/lub dla jednego odbiorcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – zamówienie, którego przedmiotem była lub jest minimum 1 usługa dotycząca: - kompleksowej obsługi drukarek (m.in. obejmującej konserwacje, naprawy i wymiany części i podzespołów) lub - obsługi serwisowej drukarek (m.in. obejmującej konserwacje, naprawy i wymiany części i podzespołów) o wartości umowy nie mniejszej niż 100.000 złotych brutto. Kompleksowa obsługa lub obsługa serwisowa – oznacza usługę obejmującą wykonywanie zarówno konserwacji, napraw jak i wymiany części i podzespołów na podstawie jednej umowy/ kontraktu i/lub dla jednego odbiorcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach