Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53611 Wrocław, ul. Strzegomska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7822300, 7822397 , fax. 717 822 405
- Data zamieszczenia: 2017-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu
ul. Strzegomska 6
53611 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7822300, 7822397, fax. 717 822 405
REGON: 93000026000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mops.wroclaw.pl/ oraz www.mops.wroclaw.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pogrzebowych na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogrzebowych polegających na wykonywaniu pochówku osób zmarłych, dzieci martwo urodzonych bez względu na czas trwania ciąży, szczątków ludzkich na terenie miasta Wrocławia, do których pochowania jest zobowiązany Ośrodek Pomocy Społecznej stosownie do art. 17 ust. 1 pkt. 15 i art. 44 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 930 ze zm.). Sprawienie pogrzebu winno odbywać się z poszanowaniem godności osób zmarłych i ich rodzin oraz zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2126 ze zm.), wraz z aktami wykonawczymi oraz z przyjętymi w tym zakresie normami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3 i 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98370000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie cztery tysiące złotych). Wadium może być wniesione w następujących formach lub formie: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach ubezpieczeniowych d. gwarancjach bankowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 11.3. W przypadku złożenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego PKO BP S.A 79 1020 5226 0000 6702 0417 1641. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 6 - do SIWZ. 2) wypełniony formularz oferty - wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ, 3) zestawienie kosztów zadania - załącznik nr 3 do SIWZ, 4) dowód wpłaty wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie usług przechowywania zwłok, udostępnienia sali sekcyjnej i pomocy technicznej przy sekcji zwłok z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku oraz Bystrzycy Kłodzkiej
Dodano: 2024-05-22 - Transport, odbiór, przechowywanie zwłok w chłodni oraz dezynfekcja pomieszczeń oraz sprzętu po pacjentach zarażonych SARS-COV-2
Dodano: 2021-04-26 - Odbiór i transport zmarłych na Covid-19
Dodano: 2021-04-15 - Odbiór zwłok, przewóz i przechowywanie w chłodni, dezynfekcja sprzętu, pomieszczeń - Covid - 19
Dodano: 2021-03-10 - Transport, odbiór, przechowywanie zwłok i dezynfekcja pomieszczeń i sprzętu po pacjentach zakażonych Covid-19
Dodano: 2021-02-24 - Odbiór zwłok osób zmarłych na Covid-19
Dodano: 2021-01-25 - Wykonywanie usług przechowywania zwłok i szczątków ludzkich oraz udostępnienie sali sekcyjnej celem przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku przy Pl. Chrobrego 20 oraz Bystrzycy Kł. przy ul. Sempołowskiej 4
Dodano: 2021-01-21 - Odbiór zwłok, przewóz i przechowywanie osób zmarłych na Covid - 19
Dodano: 2021-01-18 - Wykonywanie usług pochówków osób na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Legnicy, w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
Dodano: 2021-01-14 - Wykonywanie usług przechowywania zwłok i szczątków ludzkich oraz udostępnienie sali sekcyjnej celem przeprowadzania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku przy Pl. Chrobrego 20 oraz Bystrzycy Kł. przy ul. Sempołowskiej 4
Dodano: 2020-12-29