Przetargi.pl
Świadczenie usług pogotowia technicznego oraz usług konserwacji w branży wodno-kanalizacyjnej, c.o., c.w. i elektrycznej na terenie nieruchomości stanowiących zasób Gminy Myślibórz, a pozostających w zarządzie zwykłym Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Myśliborzu

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 74-300 Myślibórz, ul. 1 Maja 19
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 747-04-30 , fax. 0-95 747-04-31
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. 1 Maja 19 19
    74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-95 747-04-30, fax. 0-95 747-04-31
    REGON: 32016900400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna Jednosta Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pogotowia technicznego oraz usług konserwacji w branży wodno-kanalizacyjnej, c.o., c.w. i elektrycznej na terenie nieruchomości stanowiących zasób Gminy Myślibórz, a pozostających w zarządzie zwykłym Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Myśliborzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogotowia technicznego oraz: 1. usług konserwacji w zakresie branży wodno -kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, i ciepłej wody na nieruchomościach powierzonych w zarząd zwykły Zamawiającemu przez Gminę Myślibórz, 2. usług konserwacji elektrycznej na nieruchomościach powierzonych w zarząd zwykły Zamawiającemu przez Gminę Myślibórz, Pogotowie techniczne w branży wodno-kanalizacyjnej. - Czynności pogotowia technicznego polegają na przybyciu na miejsce awarii, ustaleniu jej przyczyny, zabezpieczeniu skutków awarii celem usunięcia nadmiernych szkód w nieruchomości, określeniu zakresu rzeczowego usunięcia awarii i usunięcia drobnych awarii w zakresie branży wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania poprzez wykonanie czynności wyszczególnionych w załączniku Nr 2 do wzoru umowy stanowiącej załącznik Nr 4 do SIWZ. - Przez usługi konserwacji w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania Zamawiający rozumie czynności polegające na wykonaniu drobnych napraw poszczególnych instalacji niezbędnych do utrzymania obiektu budowlanego i jego otoczenia w należytym stanie technicznym, obejmującym likwidację przyczyn mogących spowodować przedwczesne niszczenie obiektu lub jego elementów i urządzeń. Szczegółowy zakres prac stanowi załącznik Nr 3 do wzoru umowy stanowiącej załącznik Nr 4 do SIWZ. 1. Warunki dodatkowe dotyczące zakresu pogotowia technicznego: a) termin przyjmowania zgłoszeń: całodobowo b) działanie należy podjąć do 2 godziny od zgłoszenia przez mieszkańca lub pracownika ZBiLK i wykonać w dniu zgłoszenia awarii. c) Wykonawca musi dysponować telefonem stacjonarnym lub komórkowym dla potrzeb zgłaszania awarii, 2. Zamawiający wymaga, aby dane osobowe uzyskane przez Wykonawcę były chronione w sposób przewidziany obowiązującymi przepisami prawa. Pogotowie techniczne w branży elektrycznej. - Czynności pogotowia technicznego polegają na przybyciu na miejsce awarii, ustaleniu jej przyczyny, zabezpieczeniu skutków awarii celem usunięcia nadmiernych szkód w nieruchomości, określeniu zakresu rzeczowego usunięcia awarii i usunięcia drobnych awarii w zakresie branży elektrycznej poprzez wykonanie czynności wyszczególnionych w załączniku Nr 4 do wzoru umowy stanowiącej załącznik Nr 4 do SIWZ. - Przez usługi konserwacji w zakresie branży elektrycznej Zamawiający rozumie czynności polegające na wykonaniu drobnych napraw poszczególnych instalacji niezbędnych do utrzymania obiektu budowlanego i jego otoczenia w należytym stanie technicznym, obejmującym likwidację przyczyn mogących spowodować przedwczesne niszczenie obiektu lub jego elementów i urządzeń. Szczegółowy zakres prac stanowi załącznik Nr 5 do wzoru umowy stanowiącej załącznik Nr 4 do SIWZ. 1. Warunki dodatkowe dotyczące zakresu pogotowia technicznego: a) termin przyjmowania zgłoszeń: całodobowo b) działanie należy podjąć do 2 godziny od zgłoszenia przez mieszkańca lub pracownika ZBiLK i wykonać w dniu zgłoszenia awarii, c) Wykonawca musi dysponować telefonem stacjonarnym lub komórkowym dla potrzeb zgłaszania awarii. 2. Zamawiający wymaga, aby dane osobowe uzyskane przez Wykonawcę były chronione w sposób przewidziany obowiązującymi przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 1.500,00 PLN (słownie: jeden tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert tj. do dnia 28.12.2009r., 10:00. UWAGA! Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 93 8355 0009 0060 2392 2000 0003, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Jeżeli wadium wniesiono w nie w pieniądzu wymagane jest dołączenie orginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy. 2. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: Wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, którego wzór stanowi zał. Nr 1 do SIWZ (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot) Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Kopia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mysliborz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach