Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o masie wagowej powyżej 50g w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ich ewentualnych zwrotów.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska 47
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 8211479, 8211478 , fax. (091) 8211477 8215406
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Małopolska 47 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 8211479, 8211478, fax. (091) 8211477 8215406
    REGON: 81090304000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o masie wagowej powyżej 50g w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ich ewentualnych zwrotów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o masie wagowej powyżej 50g w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ich ewentualnych zwrotów, zgodnie z ustawą Prawo Pocztowe z dnia 12 czerwca 2003r. (Dz.U. nr 130, poz. 1188 ze zm.). 1. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się; a) przesyłki listowe do 2000 g; - nierejestrowane ekonomiczne, - nierejestrowane priorytetowe, - polecone ekonomiczne - polecone priorytetowe, - polecone ekonomiczne ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO), - polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO), - z zadeklarowaną wartością. b) paczki pocztowe od 2 kg; - ekonomiczne, - priorytetowe, - z zadeklarowaną wartością, - ekonomiczne ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO), - priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO), c) przesyłki pobraniowe - ekonomiczne, - priorytetowe, - z zadeklarowaną wartością. - ekonomiczne ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO), - priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO), 2. Usługa obejmuje cały obszar Rzeczypospolitej Polskiej, Europę i kraje trzecie, a realizowana będzie na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji i jednostek przez nią obsługiwanych (wymienionych w załączniku do umowy). 3. Realizacja przedmiotowej usługi odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przesyłek do nadania oraz zestawień ilościowych, w przypadku listów nierejestrowanych i zestawień z wyszczególnieniem adresatów, w przypadku listów rejestrowanych. Zestawienia będą sporządzane w 2 egz. - po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego i Wykonawcy. 4. Nadawca umieszcza na przesyłce nazwę odbiorcy wraz z jego adresem (podany jednocześnie w pocztowej książce nadawczej), określając rodzaj przesyłki (np. priorytetowa) oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy. Obowiązek właściwego przygotowania przesyłki oraz sporządzenia powyższych zestawień ciąży na Zamawiającym. 5. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. 6. Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona (zaklejona lub zalakowana). Opakowanie paczki powinno stanowić sztywne pudełko, które zabezpiecza przed dostępem do zawartości oraz uniemożliwia uszkodzenie przesyłki w czasie przemieszczania. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje również zwrot do Zamawiającego niedoręczonych przesyłek rejestrowanych, niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił na dzień składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 uPzp zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: rozdz. X ust.6 SIWZ). 3. Zaświadczenie o wpisie do Rejestru operatorów pocztowych,(w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: rozdz. X ust.6 SIWZ). 4. Wykaz (z)realizowanych zamówień w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, (a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie. Wykaz musi potwierdzać realizację minimum 1 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 120.000,00złbrutto - wzór stanowi załącznik do siwz.Ponadto wykonawcy mają dołączyć następujące dokumenty:1. Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami (załącznik do siwz nr 1). 2. Wypełniony i podpisany formularz kalkulacji cenowej (załącznik do siwz nr 2). 3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, jeśli prawo do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracji firmy.Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.4. Umowę spółki cywilnej(dotyczy tylko sc)(w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: rozdz. X ust.6 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach