Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym przez okres 24 m-cy

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22100 Chełm, ul. Wołyńska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5631461 do 63 , fax. 825 630 450
  • Data zamieszczenia: 2016-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Wołyńska 57
    22100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5631461 do 63, fax. 825 630 450
    REGON: 11005287100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym przez okres 24 m-cy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej spółka z o.o. w Chełmie. 2. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: a) Przesyłki nierejestrowane: - zwykła ekonomiczna; - zwykła priorytetowa. b) Przesyłki rejestrowane: - polecona ekonomiczna; - polecona priorytetowa; - paczka pocztowa; - polecona ekonomiczna ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO); - polecona priorytetowa ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO); - zwrot do adresata. 2.1. Przesyłki pocztowe będą miały masę: 1) Listowe (Gabaryt A i B): - do 350 g; - ponad 350 g do 1 000 g; - ponad 1 000 g do 2 000 g. 2) Paczki pocztowe niebędące przesyłką listową do 2 000 g. 2.2. Wymiary przesyłek: a) listowych: • Gabaryt A: Minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm. Maksimum – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm. • Gabaryt B: Minimum – jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm. Maksimum – suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. b) paczek: • Gabaryt A: Minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, Maksimum – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm. • Gabaryt B: Minimum – jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm lub szerokość 500 mm lub wysokość 300 mm, Maksimum – suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość – 3 000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1 500 mm. c) Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją +/- 2 mm. 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do DIWZ. 3. Wymagane jest aby wykonawca usługi obsługiwał miasta i gminy. 4. Zamawiający wymaga, aby wykonawca świadczył usługę odbioru poczty nadawanej z siedziby Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej spółka z o.o. w Chełmie przy ul. Wołyńskiej 57 w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. 14:00 – 14:45. 4.1. Przesyłki mają być nadawane w dniu ich odbioru. 4.2. Zamawiający będzie przekazywał przesyłki do nadania w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć: a) dla przesyłek rejestrowanych – wpisanie każdej przesyłki do pocztowej książki nadawczej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek, b) dla przesyłek zwykłych – nierejestrowanych – zestawienie ilościowe przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. 4.3. Wykonawca zapewnia nieodpłatnie Pocztową książkę nadawczą samokopiującą w formie papierowej (zawierającą zestawienia ilościowo – wartościowe przesyłek). Zamiennie zamawiający dopuszcza elektroniczną książkę nadawczą, po udostępnieniu kodów dostępu (login i hasło) i przeszkoleniu wyznaczonego pracownika zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązuje się doręczyć przesyłki listowe przyjęte do przemieszczenia i doręczenia: a) w dniu następnym jednak nie później niż w 4 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki listowej najszybszej kategorii, b) w dniu następnym jednak nie później niż w 6 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii. 5.1. Wykonawca będzie doręczał zamawiającemu pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru (z datą i podpisem) niezwłocznie po doręczeniu przesyłki, nie później jednak niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej doręczenia. Zwrot niedoręczonych przesyłek odbywać się będzie niezwłocznie po wyczerpaniu ich możliwości doręczenia z podaniem przyczyny ich niedoręczenia. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia zawiadomienia u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w powyższym terminie Wykonawca sporządza powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata. 6. W przypadku zastrzeżeń dotyczących odebranych przesyłek Wykonawca usługi wyjaśni je telefonicznie z wyznaczonym do kontaktów pracownikiem Zamawiającego. Przy braku możliwości ich wyjaśnienia lub usunięcia w dniu odbioru, nadanie odebranych przesyłek nastąpi w następnym dniu roboczym, po wyjaśnieniu oraz usunięciu nieprawidłowości. 7. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji w której na opakowaniu przesyłek (na kopercie i stronie adresowej przesyłek) nadawanych przez Zamawiającego i na dowodzie nadania przesyłek zamawiającego oraz na zwrotnym poświadczeniu/potwierdzeniu odbioru były inne dane niż dane zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza zamieszczania danych adresowych innego podmiotu nadającego w imieniu i na rzecz zamawiającego 8. Do przesyłek używane będą koperty oraz potwierdzenia odbioru zamawiającego (potwierdzenia odbioru –dostarcza Wykonawcy). Waga przesyłki określona będzie w stanie zamkniętym. 9. Znaczek opłaty pocztowej zostanie zastąpiony pieczęcią wykonaną według wzoru dostarczonego przez Wykonawcę lub innym uzgodnionym oznaczeniem. 10. Zamawiający określił w wykazie przesyłek i usług (Załącznik nr 1a do DIWZ) przewidywane średnie ilości nadawanych przesyłek w obrocie krajowym. Ilości przesyłek pocztowych podane w tym wykazie zostały przyjęte przez zamawiającego szacunkowo. Rzeczywista ilość przesyłek pocztowych będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w tym zakresie. W przypadku nadania przez zamawiającego przesyłek nie określonych w formularzu kalkulacji ceny (Załącznik nr 1a do DIWZ) podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika usług wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach