Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym na rzecz Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Dąbrowie Górniczej

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Szpitalna 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3602790 , fax. 032 2673657
  • Data zamieszczenia: 2013-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
    ul. Szpitalna 13 13
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 3602790, fax. 032 2673657
    REGON: 00030327800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pssedg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Inspekcja Sanitarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym na rzecz Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Dąbrowie Górniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym na rzecz Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Dąbrowie Górniczej. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Dąbrowie Górniczej (zwanej PSSE) usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, w obrocie krajowym. Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Dąbrowie Górniczej mieści się w dwóch budynkach. Siedziba Stacji mieści się w Dąbrowie Górniczej ul. Szpitalna 13, natomiast drugi budynek do którego kierowana jest korespondencja mieści się w Będzinie ul. Kościuszki 58. Dotychczas, przesyłki pocztowe wychodzące z PSSE przyjmowane są w budynku Poczty Polskiej w Będzinie. Przesyłki pocztowe adresowane do PSSE doręczane są do budynku Stacji w Będzinie i w Dąbrowie Górniczej. Do budynku Stacji w Dąbrowie Górniczej trafia ok. 4-5 przesyłek pocztowych - dziennie, są to przesyłki od adresatów którzy nie znają adresu korespondencji PSSE lub zwroty. 2.W zakres przedmiotu wchodzą: 1/usługi pocztowe zaliczone do usług powszechnych w obrocie krajowym obejmujące przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie: a/przesyłek listowych o wadze: do 50g; ponad 50 do 100g; 100 do 350g; 500 do 1000g. 2/ zwrot przesyłek niedoręczonych, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia odbiorcy. 3. Przez przesyłki listowe rozumie się: 1/ przesyłki listowe nierejestrowane /listy zwykłe/ krajowe: a/ niebędące przesyłkami najszybszej kategorii, b/będące przesyłkami najszybszej kategorii /priorytetowe/ 2/ przesyłki listowe rejestrowane /listy polecone/ krajowe, przyjęte za potwierdzeniem do nadania: a/niebędące przesyłkami najszybszej kategorii, b/będące przesyłkami najszybszej kategorii / priorytetowe/ 3/przesyłki listowe rejestrowane /listy polecone/ krajowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru /zpo/, przyjęte do nadania i doręczane za pokwitowaniem odbioru a/ niebędące przesyłkami najszybszej kategorii, b/ będące przesyłkami najszybszej kategorii /priorytetowe/ 4.Przyjmowanie przesyłek dostarczonych przez Zamawiającego będzie następowało w siedzibie Wykonawcy, którego placówka (punkt obsługi klienta) będzie znajdować się na terenie miasta Będzin. Przesyłki będą przyjmowane codziennie od poniedziałku do piątku / z wyłączeniem dni wolnych od pracy/, w godzinach pracy Wykonawcy. Przesyłki dostarczać będzie pracownik Zamawiającego za potwierdzeniem. 5.Nadanie przesyłek będzie następować w dniu ich dostarczenia do Wykonawcy. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie posiadał placówki na terenie miasta Będzina, wówczas Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego przy ul. Kościuszki 58 w Będzinie, codziennie w dni robocze Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach ustalonych z Zamawiającym. Odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy za potwierdzeniem 7.Wykonawca będzie doręczał przesyłki krajowe zaliczone do powszechnych usług pocztowych z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w rozporządzeniu Ministra Administracji Cyfryzacji dnia 29 kwietnia 2013r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego /Dz. U. z 2013r poz. 545/. 8. Przesyłki będą dostarczane przez Wykonawcę do każdego wskazanego przez Zamawiającego miejsca w kraju. 9. W ramach świadczenia usług pocztowych dotyczących przesyłek listowych rejestrowanych za zwrotnym potwierdzeniem odbioru /ZPO/ Wykonawca będzie realizował doręczanie przesyłek w trybie określonym w art. 39-49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego /Dz. U. z 2013 r. poz. 267/ 10.Tryb doręczania przesyłek za potwierdzeniem odbioru o których mowa w ust. 8: 1/ Wykonawca będzie doręczał do Zamawiającego potwierdzenie odbioru przesyłki przez adresata, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, 2/ w przypadku nieobecności adresata przesyłki rejestrowanej Wykonawca przechowa przesyłkę w swojej placówce przez okres 14 dni; przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie doręczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę; termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 7 dni, licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia; w przypadku niepodjęcia przesyłki w tym terminie, przesyłka będzie awizowana powtórnie, poprzez pozostawienie drugiego zawiadomienia o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty pierwszego zawiadomienia; po upływie 14 dniowego terminu odbioru Wykonawca zwróci przesyłkę do zamawiającego z podaniem przyczyny niedoręczenia adresatowi. 11. W związku z realizacją usług o których mowa w ust. 8 , Zamawiający formularze potwierdzeń nabywa własnym staraniem i kosztem. 12.Ze względu na szczególne znaczenie doręczeń dla Zamawiającego, o których mowa w ust.8 Wykonawca jest zobowiązany usługi te realizować i dokumentować prawidłowo. 13. Zamawiający zobowiązuje się do: 1/ opakowania przesyłek listowych w sposób umożliwiający Wykonawcy ich doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia, 2/ umieszczania na przesyłkach nazwy odbiorcy wraz z jego adresem (podawanym jednocześnie w pocztowej książce nadawczej dla przesyłek rejestrowanych), określając rodzaj przesyłki ( zwykła, polecona, priorytet, zwrotne potwierdzenie odbioru), umieszczanie nadruku- pieczątki z pełną nazwą i adresem Zamawiającego na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki oraz oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą 3/uporządkowania przesyłek do nadania: ich posortowanie wg kategorii, przedziałów wagowych i rozmiarów, przekazaniu zgodnie z kolejnością wpisów w pocztowej książce nadawczej, 4/sporządzania w dwóch egzemplarzach pocztowej książki nadawczej dla przesyłek rejestrowanych oraz zestawień ilościowych dla przesyłek rejestrowanych i nierejestrowanych będących podstawą do wzajemnych rozliczeń. 14. W formularzu cenowym wskazano szacunkowe ilości przesyłek pocztowych w celach obliczenia wartości ofert składanych przez Wykonawców oraz ich porównania przez Zamawiającego w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Szacunku dokonano przy zachowaniu maksymalnej rzetelności i staranności. Faktyczna ilość usług oraz ich zakres rodzajowy będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego, których nie można szczegółowo określić w okresie wszczęcia i prowadzenia niniejszego postępowania i mogą się różnić od podanych w formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie w wynikające ze zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641120004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pssedg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach