Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla MOPS Mysłowice

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, ul. Gwarków 24
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2221289 , fax. 032 2221289
  • Data zamieszczenia: 2013-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Gwarków 24 24
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 032 2221289, fax. 032 2221289
    REGON: 00344718000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla MOPS Mysłowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 (Dz. U. 2012r, poz. 1529) na rzecz Zamawiającego - MOPS Mysłowice. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - usługi pocztowe w obrocie krajowym będą opłacane za pomocą opłaty z dołu - usługi codziennego doręczania ZPO (zwrotnego potwierdzania odbioru) i zwrotów przesyłek pocztowych do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy (w myśl Działu I Rozdziału 8 Kodeksu postępowania administracyjnego). Wymagania szczególne: - terminy doręczania przesyłek pocztowych: - zgodnie z art. 47 ustawy Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 poz.1529) - Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi doręczenia ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych do Zamawiającego w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego. - Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej. Przesyłki nadawane będą na podstawie wykazu listów poleconych i innych (pocztowej książki nadawczej). - Zamawiający będzie miał możliwość nadawania przesyłek samodzielnie w punkcie wyznaczonym przez Wykonawcę na terenie miasta Mysłowice oddalonym od siedziby Zamawiającego max. o 5 km, codziennie, według swoich potrzeb, oprócz niedziel i świąt w godzinach od 8.00 do 15.15. Zasady wnoszenia opłat za świadczenia usług pocztowych: - za pomocą opłaty z dołu uiszczane będą opłaty w obrocie krajowym za przesyłki listowe w tym przesyłki polecone, paczki pocztowe, przesyłki pobraniowe i przesyłki na warunkach szczególnych oraz usługi komplementarne, - Zamawiający nie dopuszcza stosowania jako formy rozliczenia opłat, specjalnie oznakowanych opakowań Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza stemplowanie opakowań pieczęcią, której wzór będzie ustalony z Wykonawcą, - za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Wykonawca wystawi faktury na podstawie dokumentów nadanych i zwróconych przesyłek w terminie do 7- go dnia następującego po miesiącu rozliczeniowym. - podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub oddawczych, przy czym obowiązywać będą ceny jednostkowe podane w Formularzu cenowym ofert, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zmiana cen może dokonać się wyłącznie w przypadku ich akceptacji przez Urząd Komunikacji Elektronicznej, w sposób określony w ustawie z dnia 23 listopada 2012 Prawo pocztowe ( Dz. U. 2012r, poz.1529) - ceny określone w Formularzu cenowym oferty stanowiącym załącznik do oferty muszą zawierać wszystkie koszty i opłaty niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę - należności wynikające z faktury, zamawiający ureguluje przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury - za datę płatności uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Usługi pocztowe będą świadczone na całym obszarze Polski. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie wszystkich przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamację, musi być realizowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz istotnymi postanowieniami umowy. Obowiązki Zamawiającego: Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego, opakowanie paczki stanowi sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informację jednoznacznie identyfikujące adresata, nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek do nadania oraz zestawienia ilościowego z wyszczególnieniem adresów. Zestawienie przesyłek poleconych i innych będzie sporządzone w dwóch egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego i Wykonawcy (w pocztowej książce nadawczej). Zamawiający wymaga, aby potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowej miało moc dokumentu urzędowego w myśl art. 17 ustawy Prawo pocztowe z dnia 23.11.2012r (Dz. U. z 2012r poz. 1529). Zamawiający przewiduje nadawanie przesyłek z zawartością decyzji w trybie ustawy Kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2013r poz. 267). Zamawiający wymaga, aby termin złożenia przesyłki w placówce był jednocześnie terminem jej nadania w myśl art. 57 § 5 punkt 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r ustawy Kodeks postępowania administracyjnego oraz art. 12 § 6 pkt.2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r Ordynacja podatkowa (tj. Dz. U. z 2012r, poz. 749 z późn. zm.). Usługę pocztową w zakresie przesyłki pocztowej poleconej uważa się za niewykonaną jeżeli doręczenie przesyłki lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania, zgodnie z rozporządzeniem w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki poleconej i przekazu pocztowego. Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowej, nie później jednak niż 12 miesięcy od dnia ich nadania. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. W przypadku zgłaszania reklamacji zastosowanie mają unormowania zawarte w rozporządzeniu w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowej i przekazu pocztowego. Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy ustawy Prawo pocztowe oraz rozporządzenia w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowej i przekazu pocztowego, a w sprawach nieuregulowanych tymi przepisami stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego. Wykonawca odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi pocztowej chyba, że nastąpiło to wskutek siły wyższej niezależnej od Wykonawcy i niemożliwej do przewidzenia. Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ mają charakter szacunkowy i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ. Określone w nim rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy. Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiającemu przysługuje odszkodowanie zgodnie z zasadami ustawy Prawo pocztowe oraz regulaminami poszczególnych usług Wykonawcy. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, której Istotne postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości nadania przesyłek przez inny podmiot na rzecz i w imieniu Zamawiającego . Ustalenia i decyzje dotyczące bieżącego wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z wyznaczonym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca wskazuje numery telefonów kontaktowych numery faxu oraz inne dane kontaktowe niezbędne do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usług stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiającemu przysługuje odszkodowanie zgodnie z zasadami określonymi w ustawie Prawo pocztowe i regulaminach usług Wykonawcy. Miejsca nadawania przesyłek przez Zamawiającego: Mysłowice, max. 5 km od siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641120004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.myslowice.bip.info.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach