Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych wraz z usługą odbioru korespondencji od Zamawiającego

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-434 Łódź, ul. Piotrkowska 135
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6350033; 6350000 , fax. 042 6350034; 6350002
  • Data zamieszczenia: 2012-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi
    ul. Piotrkowska 135 135
    90-434 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6350033; 6350000, fax. 042 6350034; 6350002
    REGON: 47320748200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.wsa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych wraz z usługą odbioru korespondencji od Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych ich zwrotów wraz z usługą odbioru korespondencji od Zamawiającego. Usługi te powinny być świadczone z uwzględnieniem zasad doręczeń wynikających z przepisów Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (t.j. z 2012 r., poz. 270 ze zm.) oraz Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.). 2. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: 1.1. przesyłki listowe nierejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym, 1.2. przesyłki listowe rejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii i najszybszej kategorii, z potwierdzeniem odbioru i bez potwierdzenia odbioru, w obrocie krajowym i zagranicznym, 1.3. paczki pocztowe niebędące przesyłkami najszybszej kategorii i najszybszej kategorii, z potwierdzeniem odbioru i bez potwierdzenia odbioru, w obrocie krajowym, 1.4. ewentualnie inne przesyłki wg cen wynikających z cennika Wykonawcy. 3. Dane podane w załączniku nr 2 do SIWZ odnoszące się do szacunkowych ilości przesyłek/usług mają charakter szacunkowy i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości przesyłek nie stanowi zmiany umowy. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego w przypadku, gdy szacunkowe ilości przesyłek/usług (określone w załączniku nr 2 do SIWZ) nie zostaną w pełni wykorzystane lub przekroczone do terminu zakończenia umowy. Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko i wyłącznie za usługi faktycznie wykonane. 4. Niewyszczególnione rodzaje przesyłek będą wyceniane dodatkowo zgodnie z obowiązującym cennikiem Wykonawcy (dostarczonym do Zamawiającego przed podpisaniem umowy). 5. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i za granicą, na podany adres bądź wskazany adres skrytki pocztowej. 6. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki (polecona, polecona z potwierdzeniem odbioru) na stronie adresowej przesyłki. 7. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach pocztowych oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty w postaci nadruku na kopercie lub odcisku pieczęci o treści ustalonej przez Wykonawcę. 8. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek, nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje możliwości dołączania przez Zamawiającego i Wykonawcę, do opakowanych przesyłek przekazanych przez Zamawiającego, jakichkolwiek przedmiotów wpływających na wagę przesyłki oraz cenę usługi. 9. Zamawiający będzie korzystał z własnych wzorów druku potwierdzenia/pokwitowania odbioru - załącznik nr 1 do Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 12 października 2010 r. w sprawie szczegółowego trybu i sposobu doręczania pism sądowych w postępowaniu cywilnym (Dz. U. Nr 190, poz. 1277). 10. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym. Przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu przesyłek poleconych według wzoru druku Zamawiającego - załącznik nr 2 do Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 12 października 2010 r. w sprawie szczegółowego trybu i sposobu doręczania pism sądowych w postępowaniu cywilnym (Dz. U. Nr 190, poz. 1277). Przesyłki nierejestrowane i paczki nadawane będą na podstawie zestawienia ilościowego nadanych przesyłek. Zestawienia (wykazy) sporządzane będą w dwóch egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązany będzie: 11.1. doręczać wszystkie przychodzące za jego pośrednictwem przesyłki pocztowe do budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 135, biuro podawcze - parter, pok. nr 4, każdego dnia roboczego, 11.2. zwracać niedoręczone przesyłki pocztowe oraz potwierdzenia odbioru, do budynku Sądu Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 135, biuro podawcze - parter, pok. nr 4, każdego dnia roboczego, 11.3. odbierać przesyłki do doręczenia w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 135, biuro podawcze - parter, pok. nr 4, nie później niż do godziny 8.30 każdego dnia roboczego. 12. Przesyłki muszą być nadane przez Wykonawcę w dniu ich odbioru od Zamawiającego. 13. Odbioru przesyłek wychodzących dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. 14. Wszelkie oznaczenia (numery nadawcze) przesyłek rejestrowanych muszą być zapewnione i naniesione na przesyłkach przez Wykonawcę. 15. Dla korespondencji wysyłanej poza postępowaniem sądowym Wykonawca musi zapewnić i dostarczyć druki zwrotnego poświadczenia odbioru swojego nakładu. 16. Wykonawca będzie dokonywał doręczeń zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (t.j. z 2012 r., poz. 270 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 12 października 2010 r. w sprawie szczegółowego trybu i sposobu doręczania pism sądowych w postępowaniu cywilnym (Dz. U. Nr 190, poz. 1277). 17. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5, poz. 34 z późn. zm.) Wykonawca powinien posiadać odpowiednią liczbę placówek zdawczoodbiorczych. W celu umożliwienia odbioru awizowanej przesyłki placówki winny być czynne we wszystkie dni robocze, co najmniej 5 dni w tygodniu. 18. Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki listowe krajowe przyjęte do przemieszczenia i doręczenia: 18.1. w dniu następnym, jednak nie później niż w 4 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki listowej najszybszej kategorii, 18.2. w dniu następnym, jednak nie później niż w 6 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii. 19. Usługi pocztowe będą opłacane przez Zamawiającego w formie opłaty z dołu. 20. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Do dnia 10-go następnego miesiąca po miesiącu rozliczeniowym Wykonawca wystawi faktury VAT wraz ze specyfikacją ilościowo-wartościową poszczególnych przesyłek pocztowych do każdej faktury. Faktury będą płatne w terminie do 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 21. Faktury będą wystawiane na: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi ul. Piotrkowska 135 90-434 Łódź NIP 725-18-69-360, który jest nabywcą świadczonych usług i płatnikiem. 22. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie wszystkich przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamacje, realizowane będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie niżej wymienionymi przepisami: 22.1. Ustawa z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo Pocztowe (j.t. Dz. U. Nr 189 z 2008 roku poz. 1159, z późn. zm.), 22.2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. Nr 183, poz. 1795, z późn. zm.), 22.3. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych, (Dz. U. Nr 5 poz. 34, z późn. zm.), 22.4. międzynarodowych przepisów pocztowych: ratyfikowana umowa międzynarodowa ogłoszona w dniu 8 listopada 2007r. (Dz. U. Nr 206, poz. 1494), Regulamin Poczty Listowej (Dz. U. z 2007 r., Nr 108, poz. 744), Regulamin dotyczący paczek pocztowych (Dz. U. z 2007 r. Nr 108, poz. 745) w przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym, 22.5. Ustawa z dnia 30 sierpnia 2002 r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (t.j. z 2012 r., poz. 270 ze zm.), 22.6. Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 12 października 2010 r. w sprawie szczegółowego trybu i sposobu doręczania pism w postępowaniu cywilnym (Dz. U. Nr 190, poz. 1277).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.wsa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach