Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA , PRZEMIESZCZANIA I DORĘCZANIA PRZESYŁEK ORAZ EWENTUALNYCH ZWROTÓW, NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W WOLINIE

Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina ogłasza przetarg

  • Adres: 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 23
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3261322, 3220809 , fax. 091 3261333
  • Data zamieszczenia: 2016-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina
    ul. Zamkowa 23 23
    72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3261322, 3220809, fax. 091 3261333
    REGON: 00052974600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA , PRZEMIESZCZANIA I DORĘCZANIA PRZESYŁEK ORAZ EWENTUALNYCH ZWROTÓW, NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W WOLINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia - Zasady świadczenia usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Wolinie 1. Zakres usług obejmuje przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, zwrot ZPO - zwrotnego potwierdzenia odbioru , pokwitowanego przez adresata oraz ich zwrot po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub wydania odbiorcy. 2. Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa w szczególności ustawy z dnia 23 listopada 20l 2 r. Prawo pocztowe : Dz.U. z 2012 r. poz.1529 z późn. zmianami oraz aktów wykonawczych wydawanych na jej podstawie. W przypadku usług pocztowych w obrocie krajowym usługa obejmuje obszar całego kraju z zastrzezeniem, że przesyłki adresowane do odbiorców zamieszkałych na terenie miasta Wolin dostarcza goniec - pracownik Zamawiającego a decyzje o wymiarze podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości i o łącznych zobowiązaniach finansowych na dany rok na terenie Gminy Wolin dostarczają sołtysi. Zakres tych przesyłek nie wchodzi w niniejszy przedmiot zamówienia. 3. Zamawiający przewiduje w ramach przedmiotu zamówienia dostarczanie przesyłek w trybie procedur wynikających z Kodeksu postępowania administracyjnego i Kodeksu postępowania cywilnego. 4. W ramach zamówienia Zamawiający informuje, iż ze względu na charakter prowadzonych spraw jak i wykonywanych zadań zachodzi konieczność nadawania przesyłek wymagających zastosowania art. 57 § 5 pkt 2 KPA oraz art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacji Podatkowej. Ponadto w kontekście w/w przepisów zachodzi konieczność uwzględnienia przez Wykonawcę w praktyce brzmienia art. 17 ustawy Prawo pocztowe, który stanowi, że potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego wydane przez placówkę pocztową operatora wyznaczonego ma moc dokumentu urzędowego. Fakt nadania mocy urzędowej potwierdzeniom nadanych przesyłek rejestrowanych jest dla Zamawiającego bardzo istotny ze względu na ilość prowadzonych postępowań sądowych i administracyjnych, w których konieczne jest stwierdzenie sposobu nadania uznanego jako skuteczny (w zależności od regulacji prawnych uznaje się datę stempla pocztowego lub faktyczny termin dostarczenia przesyłki do odbiorcy). Powyższe ma zastosowanie w różnych aktach prawnych przykładowo również w ustawie prawo zamówień publicznych art. 198 b. Przypisanie mocy urzędowej potwierdzeniom nadania ma zagwarantować pewność obrotu pocztowego w sferze przesyłek rejestrowanych, których fakt doręczenia w określonym przez prawo terminie może wpłynąć na sytuację prawną nadawcy. W związku z powyższym dla części przesyłek rejestrowanych :około 20%. Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę : 1. skutków nadania pisma (moc doręczenia) określonych przepisach : a) art. 57 § 5 pkt 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego - termin uważa sią za zachowany, jeżeli przed jego upływem pismo zostało nadane w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego, b) art. 165 § 2 ustawy Kodeks postępowania cywilnego -oddanie pisma procesowego w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego jest równoznaczne z wniesieniem go do sądu, c) art. 198 b ust.2 zdanie drugie ustawy Prawo zamówień publicznych - złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego jest równoznaczne z jej wniesieniem, d) art.12 § 6 pkt 2 ustawy Ordynacja podatkowa -termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem pismo zostało nadane w polskiej pocztowej operatora wyznaczonego. 2) skutków potwierdzenia przyjęcia przesyłki rejestrowanej - moc dokumentu urzędowego art. 17 ustawy Prawo pocztowe - Potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego wydane przez placówkę pocztową operatora wyznaczonego ma moc dokumentu urzędowego . 5. W przypadku nadania korespondencji lub zwrotu przesyłek, które nie zostały ujęte w formularzu ofertowym , stanowiącym załącznik nr do umowy, podstawą do rozliczeń między stronami umowy będą ceny podane w cenniku usług pocztowych prowadzonych przez Wykonawcę. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest do przedłożenia obowiązującego cennika usług pocztowych . 6. Ilości wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ - Specyfikacja prognozowanych ilości przesyłek pocztowych, i w Formularzu oferty są wielkościami prognozowanymi i przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych przesyłek . 7. Wykonawca zapewnia możliwość nadawania wszystkich przesyłek objętych przedmiotem umowy codziennie w dni robocze tj. przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Wykonawcy co najmniej od 8.00 do 18.00 w mieście Wolin. 8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przesyłek pocztowych oraz ZPO zwrotów do siedziby Zamawiającego codziennie, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. 9. Przesyłki przeznaczone do wysyłki będą dostarczane codziennie przez Zamawiającego - w dni robocze od poniedziałku do piątku, do placówki lub punktu Wykonawcy mającej siedzibę w miejscowości, gdzie ma siedzibę Zamawiający. 10. Nadawanie przesyłek przeznaczonych do wysyłki dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy. Przedstawiciel Zamawiającego będzie obsługiwany przez Wykonawcę w pierwszej kolejności. 11. Przesyłki adresowane do Zamawiającego Wykonawca będzie dostarczał do siedziby Zamawiającego gdzie będą odbierane przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 12. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego oraz wymaga aby punkty odbioru niedoręczonych pod wskazany adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się na terenie każdej gminy lub gminy sąsiedniej. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do właściwego oznaczenia punktów świadczenia usług pocztowych Wykonawcy na zewnętrz budynku lub w witrynie obiektu, w którym mieści się w/w punkt, za pomocą widocznej nazwy i logo Wykonawcy. 13. Zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia realizowany był przez Wykonawcę przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie odbierania i doręczania korespondencji, obsługi korespondencji w placówkach pocztowych, spedycji i transportu, czynności ekspedycyjno - rozdzielczych z uwzględnieniem personelu podwykonawcy. Zamawiający nie określa minimalnej wymaganej liczy pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełnozatrudnionych. Jednocześnie nie dopuszcza braku udziału takich osób w realizacji przedmiotu zamówienia. 14 . Szczegółowe warunki współpracy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 22 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium liczba pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip. wolin. pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach