Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Nowe Miasto Lubawskie

Gmina Nowe Miasto Lubawskie ogłasza przetarg

  • Adres: 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, Mszanowo, ul. Podleśna 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4726300, 4726317 , fax. 56 4726305
  • Data zamieszczenia: 2013-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe Miasto Lubawskie
    Mszanowo, ul. Podleśna 1 1
    13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 4726300, 4726317, fax. 56 4726305
    REGON: 87111892200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanml.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Nowe Miasto Lubawskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Nowe Miasto Lubawskie. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym. Zakres usług obejmuje również zwrot do nadawcy przesyłek po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. Szczegóły związane z realizacją przedmiotu zamówienia określone zostały w Załączniku nr 6 do SIWZ - w istotnych postanowieniach umowy. 3.Wyszczególnienie rodzajów przesyłek pocztowych oraz ich szacunkowe ilości w okresie realizacji umowy, przewidywane przez Zamawiającego zostały zawarte w Załączniku nr 1 (formularz cenowy) do SIWZ. Wskazane w tym załączniku szacunkowe ilości zostały podane dla potrzeb skalkulowania cen ofert przez Wykonawców, na podstawie wykonania w latach ubiegłych i prognozowanego zwiększenia ilości zadań realizowanych przez urząd. Nie mogą one skutkować jakimkolwiek roszczeniem Wykonawcy. 4.Wykonawców obowiązuje świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego w szczególności: 1)Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529), 2)Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 09 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 5, poz.34 ze zm.), 3)Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. z 2003 r. Nr 183, poz.1795 ze zm.), 4)Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz. U. z 2013 poz. 267), 5)Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964 Nr 16 poz. 93 ze zm.), 6)Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (j.t. Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.), 7)międzynarodowych przepisach pocztowych, 8)innych aktów prawnych obowiązujących Wykonawcę w zakresie przedmiotu zamówienia w brzmieniu obowiązującym w dniu nadania przesyłek. 5.Przez Wykonawcę - Operatora pocztowego rozumie się przedsiębiorcę uprawnionego do wykonywania działalności pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. 6.Pozostałe ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1)Zamawiający wymaga, aby usługa dostarczania przesyłek świadczona do każdego wskazanego miejsca w kraju i za granicą objętego Porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym 2)Znaczek opłaty pocztowej musi zostać zastąpiony pieczęcią wykonaną wg wzoru dostarczonego przez Wykonawcę lub innym uzgodnionym oznaczeniem. 3)Nadawanie przesyłek pocztowych objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniach ich przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego. 4)Wykonawca zobowiązany jest wskazać miejsce w którym Zamawiający będzie mógł odbierać i nadawać wszystkie przesyłki. 5)Miejsce wskazane przez Wykonawcę nie może być oddalone od siedziby Zamawiającego więcej niż 5 km w jedną stronę. Zamawiający musi mieć możliwość dokonywania czynności określonych w pkt. 5 - pięć razy w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach: a)możliwość odbioru przesyłek ze wskazanego miejsca - najpóźniej do godz. 9.00, b)możliwość nadania przez Zamawiającego przesyłek we wskazanym przez Wykonawcę miejscu od poniedziałku do czwartku w godzinach 14:30 do 15:00, w piątek do godziny 14.00. 6)Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu (do miejsca wskazanego w pkt. 5) zwrotne potwierdzenia odbioru przez adresata oraz zwroty przesyłek niedostarczonych wraz z wykazem zwrotów. Wykonawca określi dodatkowo powód niepodjęcia przez adresata przesyłki. 7)Potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej wydane przez Wykonawcę winno mieć moc dokumentu urzędowego, jednoznacznie określać datę oraz miejsce przyjęcia przesyłki. 8)Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek, nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy. 9)Wszelkie oznaczenia przesyłek rejestrowanych i priorytetowych oraz stosowane przez Wykonawcę druki zwrotnego potwierdzenia odbioru przesyłek muszą być zapewnione przez Wykonawcę nieodpłatnie. 10)Zamawiający będzie korzystał (bez pobierania przez Wykonawcę dodatkowych opłat z tego tytułu) również z wzorów druków potwierdzenia odbioru, odpowiadających przepisom ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz. U. z 2013 poz. 267), ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (j.t. Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.) oraz druków potwierdzenia odbioru o treści uzgodnionej z Wykonawcą. 11)W przypadku uszkodzenia przesyłki wykonawca ma obowiązek ją zabezpieczyć oraz nanieść stosowną adnotację wraz z informacją o osobie dokonującej zabezpieczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminanml.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach