Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Susz

Gmina Susz ogłasza przetarg

  • Adres: 14-240 Susz, ul. Wybickiego 6
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 2786015 , fax. 55 2786222
  • Data zamieszczenia: 2015-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Susz
    ul. Wybickiego 6 6
    14-240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 2786015, fax. 55 2786222
    REGON: 00053030100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Susz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia na zadanie pn. Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Susz jest świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe na potrzeby Gminy Susz, ul. J. Wybickiego 6, 14-240 Susz. 1.Usługą objęte są w szczególności następujące rodzaje przesyłek: 1)przesyłki listowe nierejestrowane (ekonomiczne, priorytetowe), 2)przesyłki listowe rejestrowane, a)polecone (ekonomiczne i priorytetowe), b) polecone za potwierdzeniem odbioru ZPO (ekonomiczne i priorytetowe), 3)paczki pocztowe (rejestrowane: zwykłe i priorytetowe), 4)usługi kurierskie (usługa dostarczenia przesyłki do 24H), 5)zwroty przesyłek listowych i paczek (wszystkich wymienionych wyżej). 2.Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: 1)przesyłka listowa - przesyłkę pocztową z korespondencją lub druk, z wyłączeniem przesyłek reklamowych; 2)przesyłka polecona - przesyłkę listową będącą przesyłką rejestrowaną, przemieszczaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem; 3)przesyłka rejestrowana - przesyłkę pocztową przyjętą za pokwitowaniem przyjęcia i doręczaną za pokwitowaniem odbioru; 4)paczka pocztowa - przesyłkę rejestrowaną, niebędącą przesyłką listową, o masie do 20.000 g i wymiarach: z których żaden nie może przekroczyć 2000 mm albo które nie mogą przekroczyć 3000 mm dla sumy długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość; 5)usługa kurierska - (usługa dostarczenia przesyłki do 24H), 3. Oznaczenia A i B dla przesyłek oznaczają: 1) Gabaryt A to przesyłki o wymiarach: a)minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, b)maksimum - żaden z wymiarów nie przekracza: wys. 20 mm, dł. 325 mm, szer. 230 mm. 2)Gabaryt B to przesyłki o wymiarach: a)minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wys. 20 mm lub dł. 325 mm lub szer. 230 mm, b)maksimum - suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. 4.Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa w szczególności ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. 5.Realizacja przedmiotu zamówienia dotycząca przesyłek rejestrowanych odbywać się będzie na podstawie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek do nadania oraz zestawienia ilościowego z wyszczególnieniem adresów. Zestawienie będzie sporządzane w 2 egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego i Wykonawcy i zapisane będzie w Książce Nadawczej. 6.Dla każdej przesyłki rejestrowanej Wykonawca ustala numer nadawczy umieszczony w Książce nadawczej w celu jej monitorowania (weryfikacji) na każdym etapie dostarczania przesyłki przez Wykonawcę. 7.W przypadku przesyłek, które nie są rejestrowane - ilość i waga przyjętych lub zwróconych przesyłek, stwierdzona będzie na podstawie zestawienia nadanych lub zwróconych przesyłek, sporządzonego przez Zamawiającego w dwóch egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego i zapisane będzie w Książce nadawczej. 8. Zamawiający zobowiązuje się do podania na przesyłce pocztowej nazwy i adresu adresata (podany jednocześnie w pocztowej książce nadawczej), określając również rodzaj przesyłki (zwykły, polecony, priorytet czy zwrotne poświadczenie odbioru - ZPO) oraz pełną nazwę i adres zwrotny Zamawiającego (nadawcy). 9.Zamawiający oświadcza, że czynności Nadawcy będzie wykonywał Urząd Miejski w Suszu, ul. J. Wybickiego 6, 14-240 Susz. 10.Przesyłki muszą być doręczane w opakowaniach Zamawiającego oraz nadawane wyłącznie na podstawie dokumentów i druków potwierdzenia nadania, doręczenia i odbioru wypełnionych przez Zamawiającego. Zarówno na opakowaniu jak i na ww. dokumentach i drukach muszą znajdować się dane adresowe Zamawiającego. 11.Do odpowiedzialności Wykonawcy za niewykonanie i nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529). 12.Wykonawca będzie zobowiązany do doręczania przesyłek w terminach zgodnych z ustawą dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529). 13.Wykonawca winien posiadać placówkę nadawczą na terenie miasta Susz. 14. Nadawanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę z siedziby Zamawiającego tj. Gminy Susz, ul. Józefa Wybickiego 6 (pokój nr 102). Odbiór przesyłek następować będzie w dni robocze (poniedziałek-piątek z wyjątkiem świąt) w godzinach od 13:00 do 14:00. 15.W celu zapewnienia adresatom dogodnej możliwości odbioru przesyłek awizowanych, co w sposób bezpośredni przekłada się również na jakość i efektywność prowadzonych przez Zamawiającego spraw, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówkami pocztowymi, w których będzie istniała możliwość odbioru przesyłek awizowanych rozmieszczonych z zachowaniem następujących warunków: 1)na terenie gminy Susz Wykonawca winien posiadać co najmniej jedną placówkę pocztową, 2)na terenie każdej gminy Rzeczypospolitej Polskiej powinna znajdować się co najmniej jedna placówka pocztowa. 16.W przypadku nieobecności adresata przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać list lub przesyłkę w terminie kolejnych 7 dni licząc od dnia następnego po dniu pozostawienia zawiadomienia u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki pocztowej w ww. terminie Wykonawca w pierwszym dniu roboczym po upływie terminu odbioru, powtórnie dostarcza przesyłkę i wystawia w przypadku nieobecności adresata drugie awizo wskazując mu termin kolejnych 7 dni na odebranie przesyłki. Po upływie 7 dni od drugiego awizo, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata. 17. Wykonawca pozostawia przesyłkę określoną powyżej w placówce pocztowej najbliższej ze względu na adres doręczenia wskazany na przesyłce. W przypadku doręczeń na terenie kraju placówka odbiorcza położona winna być co najmniej w miejscowości będącej siedzibą władz danej gminy, przy czym w żadnym wypadku odległość miejsca doręczenia od najbliższej placówki nie może być większa niż 20 km w linii prostej. 18.Zamawiający wymaga aby placówki pocztowe spełniały następujące wymagania: 1)czynne co najmniej od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, co najmniej 6 godzin dziennie; 2)oznakowane w sposób widoczny szyldem z nazwą lub logo Wykonawcy (operatora pocztowego), umieszczonym w obrębie witryny, jednoznacznie wskazującym na placówkę nadawczo/odbiorczą lub punkt odbioru; 3)jeżeli znajduje się w lokalu w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, musi posiadać wyodrębnione stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych, oznakowane w sposób widoczny nazwą lub logo Wykonawcy; 4)pomieszczenia, w których przechowywane są przesyłki muszą być zabezpieczone przed dostępem osób trzecich, 5) placówka musi umożliwiać odbiorcy złożenie reklamacji i otrzymania potwierdzenia jej złożenia. 19. Wykonawca zobowiązany jest do doręczania przesyłek listowych, zwrotów przesyłek i potwierdzeń odbioru do siedziby Zamawiającego codziennie tj. od poniedziałku do piątku (dotyczy dni roboczych ) w godzinach 9:00 - 10:30. 20.Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, nie później jednak niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia doręczenia na terenie kraju i 25 dni roboczych za granicą. 21.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił wzory oznakowania przesyłek rejestrowanych i/lub priorytetowych, które będą stosowane przy oznakowywaniu przesyłek listowych (dopuszcza się przekazanie Zamawiającemu wzoru pieczęci zastępującego ww. oznaczenia). 22. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Do dnia 15-go następnego miesiąca po miesiącu rozliczeniowym Wykonawca wystawi faktury VAT wraz ze specyfikacją ilościowo-wartościową poszczególnych przesyłek pocztowych. Faktury będą wystawiane na: Gmina Susz, ul. J. Wybickiego 6, 14-240 Susz, a przesyłane na adres: Urząd Miejski w Suszu, ul. J. Wybickiego 6; 14-240 Susz. 23.Wykazane w Formularzu ofertowym szacunkowe ilości przesyłek listowych każdego rodzaju zostały podane do obliczenia ceny oferty i nie są ilościami zobowiązującymi Zamawiającego. 24.Ceny danego rodzaju przesyłek podane w formularzu ofertowym w okresie obowiązywania umowy są stałe. W przypadku nadawania przez Zamawiającego przesyłek nie ujętych w formularzu cenowym podstawą rozliczeń będą ceny zawarte w obowiązującym w dacie przyjęcia przesyłek cenniku opłat, stanowiącym załącznik do umowy. 25.Wartość należnego wynagrodzenia za świadczenie usług pocztowych obliczana będzie w okresach miesięcznych, jako iloczyn ceny jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej za dany rodzaj przesyłki oraz rzeczywistej nadanej ilości przesyłek danego rodzaju. Rzeczywiste ilości przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w formularzu ofertowym. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie wynikające z nie wykonania ilości przesyłek określonych w formularzu ofertowym. 26.Zamawiający będzie nadawał przesyłki wymagające zastosowania przepisów art. 57 § 5 pkt 2 KPA art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacji podatkowej, art. 165 § 2 KPC i innych analogicznych przepisów tj. pism ,w których zachowanie terminu nadania jest bardzo istotne. 27. Zamawiający przewiduje możliwość wyodrębnienia ww. przesyłek w osobny pakiet i sporządzania dla nich dokumentów nadawczych. 28.Wykonawca nie będący operatorem wyznaczonym będzie odbierał od Zamawiającego w. przesyłki i nadawał w placówce operatora wyznaczonego w imieniu i na rzecz Zamawiającego. 29.Wykonawca bezwzględnie zobowiązany będzie do nadania przedmiotowych przesyłek u operatora wyznaczonego w dniu ich odbioru od Zamawiającego. 30.Zamawiający z tytułu pośrednictwa Wykonawcy w nadawaniu przedmiotowych przesyłek u operatora wyznaczonego nie może ponosić żadnych dodatkowych kosztów. Zamawiający nie może zostać obciążony kosztami zwrotu do nadawcy nie doręczonych przez operatora wyznaczonego przesyłek. 31.W przypadku określonym powyżej Zamawiający dopuszcza umieszczanie na przesyłce listowej innych elementów niż dane nadawcy lub adresata oraz pieczęci i znaków opłaty pocztowej identyfikującej Wykonawcę, np. znaki opłaty pocztowej lub pieczęci innego operatora pocztowego (operatora wyznaczonego). 32.Zamawiający nie dopuszcza możliwości, w której część przesyłek zostanie nadana przez inny podmiot na rzecz i w imieniu Zamawiającego, w wyniku czego na dowodzie nadania przesyłki będzie figurował inny podmiot niż Zamawiający, zaś oznaczenia nadawcy na kopercie będą wskazywały na to, że Zamawiający nie jest nadawcą przedmiotowej korespondencji. 33.Usługi pocztowe muszą spełniać wymogi określone przepisami prawa tj.: 1) ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529).2) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja Podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.). 3) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 ze zm.). 4) międzynarodowymi przepisami pocztowymi w przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym: ratyfikowana umowa międzynarodowa ogłoszona dnia 8 listopada 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 206, poz. 1494), Regulamin Poczty Listowej (Dz. U. z 2007 r. nr 108, poz. 744), Regulamin dotyczący paczek pocztowych (Dz. U. z 2007 r., nr 108, poz. 745).Oznaczenie CPV: 64.11.00.00-0 - usługi pocztowe, 64.10.00.00-7 - usługi pocztowe i kurierskie, 64.11.20.00-4 - usługi pocztowe dotyczące listów, 64.11.30.00-1 - usługi pocztowe dotyczące paczek, 64.12.00.00-3 - usługi kurierskie. 2.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 3.Zamawiający nie dopuszcza i nie przewiduje składania ofert wariantowych. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: możliwość śledzenia za pośrednictwem strony internetowej Wykonawcy rejestrowanych przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.susz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach