Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek listowych nierejestrowanych, przesyłek listowych rejestrowanych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych o wadze do 50 g i powyżej 50 g

Powiat Piotrkowski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Al. 3 Maja 33
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 732 31 00 , fax. 44 732 31 03
  • Data zamieszczenia: 2012-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Piotrkowski
    Al. 3 Maja 33 33
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 44 732 31 00, fax. 44 732 31 03
    REGON: 59064841600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek listowych nierejestrowanych, przesyłek listowych rejestrowanych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych o wadze do 50 g i powyżej 50 g
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek listowych nierejestrowanych, przesyłek listowych rejestrowanych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych o wadze do 50 g i powyżej 50 g w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2008r. Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.) Opis przedmiotu zamówienia 1.Przez przesyłki listowe objęte przedmiotem niniejszego zamówienia Zamawiający rozumie: 1)Zwykłe - przesyłki nierejestrowane, o wadze do 50 g i powyżej 50 g, które nie są przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym. 2)Zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane, o wadze do 50 g i powyżej 50 g najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym. 3)Polecone - przesyłki rejestrowane, o wadze do 50 g i powyżej 50 g przyjęte za potwierdzeniem nadania, które nie są przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym . 4)Polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane, o wadze do 50 g i powyżej 50 g przyjęte za potwierdzeniem nadania, najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym. 5)Polecone z potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane, przyjęte za potwierdzeniem nadania, które nie są przesyłkami najszybszej kategorii i doręczne za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. 6)Polecone priorytetowe z potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane, przyjęte za potwierdzeniem nadania, najszybszej kategorii i doręczane za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. 7)Zamawiający przewiduje nadawanie przesyłek listowych o następujących gabarytach: a)Gabaryt A - przesyłki o wymiarach: Minimum : wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140mm Maksimum : żaden z wymiarów nie może przekroczyć : wysokości (grubości) 20mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm b)Gabaryt B - przesyłki o wymiarach : Minimum : jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20mm, lub długość 325mm, lub szerokość 230mm Maksimum: suma długości, szerokości i wysokości 900mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm Ustala się tolerancję wszystkich wymiarów +/- 2 mm 2. Wykonawca musi zapewnić możliwość nadawania wszystkich przesyłek objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, w placówkach nadawczych Wykonawcy czynnych od poniedziałku do piątku w godz. co najmniej od 8.00 do 16.00 usytuowanych w miejscach, w których Zamawiający posiada stanowiska pracy tj. w miejscowości Piotrków Trybunalskim. 3.Przesyłki, o których mowa powyżej nadawane są w miejscowości Piotrków Trybunalski w formie opłaty z dołu. 4.Nadanie przesyłek musi następować w dniu ich nadania przez Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy. 5.Objęte przedmiotem niniejszego zamówienia przesyłki dostarczane będą przez wykonawcę do każdego wskazanego na przesyłce miejsca w kraju i za granicą objętego porozumieniami międzynarodowymi w tym zakresie. 6.Potwierdzenie odbioru przesyłek nadanych w sposób wymieniony w ust. 1 pkt 5 i 6 niniejszej specyfikacji zawierające datę odbioru przesyłki i czytelny podpis odbiorcy wykonawca będzie niezwłocznie doręczał do Zamawiającego według właściwości miejsca nadania przesyłki. 7.W każdym przypadku nieobecności adresata przesyłki Wykonawca pozostawi adresatowi zawiadomienie o próbie dostarczenia przesyłki (pierwsze awizo) zawierające wskazanie miejsca i czasu odbioru przesyłki przez adresata. Termin odbioru przesyłki przez adresata po pierwszym awizo ustala się na 7 dni, licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia a po upływie tego terminu w przypadku niepodjęcia przesyłki przez adresata wymagane jest wystawienie powtórnego zawiadomienia (powtórne awizo) o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni licząc od dnia pierwszego zawiadomienia. Po upływie czternastodniowego terminu nieodebrana przez adresata przesyłka podlega zwrotowi z podaniem przyczyny nieodebrania przesyłki zgodnie z art. 44 Kpa. 8.Doręczenie przesyłki rejestrowanej następuje na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) 9.Przesyłki objęte przedmiotem niniejszego zamówienia nadawane będą w kopertach (opakowaniach) Zamawiającego. 10.Zamawiający wymaga, aby datą wiążącą dla przesyłek listowych była data nadania przesyłki w siedzibie Wykonawcy. 11.Przewidywana ilość przesyłek, w tym poszczególnych rodzajów przesyłek wymienionych ust. 1, w okresie obowiązywania umowy została wskazana w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ z zastrzeżeniem, że rzeczywiste ilości przesyłek jak i ich rodzaje, w okresie obowiązywania umowy, będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, a więc mogą odbiegać od ilości wskazanych w wyżej wymienionym Załączniku. 12.Świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania odbywać się będzie na podstawie zawartej umowy. 13.Rzeczywiste wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie iloczyn ilości przesyłek poszczególnych rodzajów wymienionych w ust. 1 zrealizowanych w okresie rozliczeniowym i cen jednostkowych za poszczególne rodzaje tych przesyłek określonych w Załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych. 14.Cena podana przez wykonawcę w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ nie będzie ulegała zmianom przez cały okres obowiązywania umowy z zastrzeżeniem : 1)zmiany stawki VAT na usługi pocztowe, 2)zmiany cennika na powszechne usługi pocztowe, zatwierdzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez obowiązujące przepisy prawa pocztowego. 15.Reklamacje dotyczące niewykonania lub nienależytego wykonania usługi Zamawiający będzie składał Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od dnia jej nadania. Termin rozpatrzenia reklamacji nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia jej złożenia. 16.Zamawiający zobowiązuje się do : 1)prawidłowego adresowania nadawanych przesyłek zgodnie z powszechnie obowiązującymi normami w tym zakresie, 2)sporządzania dla nadawanych przesyłek zestawień ilościowo-wartościowych w dwóch egzemplarzach, uwzględniających podział na przesyłki rejestrowane i nierejestrowane, kategorie i podziały wagowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach