Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym

Starostwo Powiatowe w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8434280 , fax. 043 8434263
  • Data zamieszczenia: 2014-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Wieluniu
    Pl. Kazimierza Wielkiego 2 2
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 043 8434280, fax. 043 8434263
    REGON: 73093489000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, usług zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz Zamawiającego w rozumieniu ustawy z 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012r. poz. 1529) oraz odbiór przesyłek listowych i paczek przeznaczonych do nadania. Ilość przesyłek w ramach świadczonych usług jest szacunkowa i będzie ulegać zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje, że środki finansowe oraz podane ilości zostaną osiągnięte w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego z tego tytułu. 2. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: 1) zwykłe - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym; 2) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym; 3) polecone - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym; 4) polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym; 5) polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym; 6) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym; 7) paczki krajowe - przesyłki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii; 8) paczki krajowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii; 9) GABARYT A to: przesyłki o wymiarach: a) MINIMUM - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm, b) MAKSIMUM - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm; paczki o wymiarach: a) MINIMUM - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140mm, b) MAKSIMUM - żaden z wymiarów nie może przekroczyć długości 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm; 10) GABARYT B to: przesyłki o wymiarach: a) MINIMUM - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, b) MAKSIMUM - suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm, paczki o wymiarach: a) MINIMUM - jeżeli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm, b) MAKSIMUM - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm. Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją +/- 2 mm Szczegółowy wykaz przesyłek listowych zawiera formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wartość należności za świadczenie usług pocztowych obliczana będzie w okresach miesięcznych jako iloczyn ceny jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej za dany rodzaj przesyłki oraz rzeczywistej ilości przesyłek danego rodzaju. Uiszczanie opłat za przesyłki pocztowe doręczone i zwrócone będzie następowało z dołu. W przypadku zwróconych przesyłek pocztowych opłaty za niewykonane usługi komplementarne (tj. zwrotne potwierdzenie odbioru) wniesione przy nadawaniu przesyłek podlegają zwrotowi. 4. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach adres nadawcy i adresata zgodnie z wymogami Wykonawcy. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wzory prawidłowego adresowania przesyłek najpóźniej w dniu podpisania umowy. 5. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą najpóźniej w dniu podpisania umowy. Na przesyłkach priorytetowych Zamawiający będzie umieszczał napis, nadruk lub odcisk pieczęci: PRIORYTET. 6. Przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu listów poleconych (książki nadawczej). Przesyłki nierejestrowane nadawane będą na podstawie zestawienia nadanych przesyłek o treści uzgodnionej z Wykonawcą. Wzór zestawienia przesyłek nierejestrowanych Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. Wykazy sporządzane będą w dwóch egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. 7. Zamawiający będzie przekazywał przesyłki w stanie uporządkowanym: - rejestrowane - według kolejności wpisów w wykazie listów poleconych (książce nadawczej), - nierejestrowane - w podziale na krajowe i zagraniczne. 8. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek, nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego. Zamawiający we własnym zakresie będzie odbierał z placówki Wykonawcy przesyłki listowe krajowe i zagraniczne oraz zwrotne potwierdzenia odbioru i zwroty niedoręczonych przesyłek raz dziennie we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 10:00. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówkami pocztowymi, w których będzie istniała możliwość odbioru przesyłek awizowanych, rozmieszczonymi na terenie całego kraju. 11. Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki niezwłocznie po doręczeniu przesyłki. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia zawiadomienia u adresata. W przypadku niepodjęcia przez adresata przesyłki w terminie wskazanym wyżej Wykonawca sporządza powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty pierwszego zawiadomienia. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata. 12. Zamawiający wymaga aby Wykonawca co miesiąc wystawiał jedną fakturę. Nabywcą usług pocztowych i płatnikiem faktur będzie Zamawiający. 13. Wykonawca we własnym zakresie będzie odbierał z siedziby Zamawiającego przesyłki listowe i paczki przeznaczone do nadania we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 14:00 do 15:00. Nadawanie przesyłek następowało będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. W przypadku zastrzeżeń dotyczących odebranych przesyłek Wykonawca poinformuje o tym telefonicznie Zamawiającego w dniu odbioru przesyłek. Przy braku możliwości wyjaśnienia zastrzeżeń z Zamawiającym lub ich usunięcia w dniu odbioru, nadanie przesyłek nastąpi w następnym dniu roboczym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba uruchomionych placówek operatora na terenie kraju
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wielun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach