Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym

Starostwo Powiatowe w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8434280 , fax. 043 8434263
  • Data zamieszczenia: 2013-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Wieluniu
    Pl. Kazimierza Wielkiego 2 2
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 043 8434280, fax. 043 8434263
    REGON: 73093489000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, usług zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz Zamawiającego oraz odbiór przesyłek listowych i paczek przeznaczonych do nadania. Ilość przesyłek w ramach świadczonych usług jest szacunkowa i będzie ulegać zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje, że środki finansowe oraz podane ilości zostaną osiągnięte w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego z tego tytułu. 2. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: 1) zwykłe - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym; 2) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym; 3) polecone - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym; 4) polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym; 5) polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym; 6) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym; 7) paczki krajowe - przesyłki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii; 8) paczki krajowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii; 9) GABARYT A to: przesyłki o wymiarach: a) MINIMUM - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm, b) MAKSIMUM - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm; paczki o wymiarach: a) MINIMUM - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140mm, b) MAKSIMUM - żaden z wymiarów nie może przekroczyć długości 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm; 10) GABARYT B to: przesyłki o wymiarach: a) MINIMUM - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, b) MAKSIMUM - suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm, paczki o wymiarach: a) MINIMUM - jeżeli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm, b) MAKSIMUM - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm. Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją +- 2 mm Szczegółowy wykaz przesyłek listowych zawiera formularz ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ. 3. Wartość należności za świadczenie usług pocztowych obliczana będzie w okresach miesięcznych jako iloczyn ceny jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej za dany rodzaj przesyłki oraz rzeczywistej ilości przesyłek danego rodzaju. Uiszczanie opłat za przesyłki pocztowe doręczone i zwrócone będzie następowało z dołu. W przypadku zwróconych przesyłek pocztowych opłaty za niewykonane usługi komplementarne (tj. zwrotne potwierdzenie odbioru) wniesione przy nadawaniu przesyłek podlegają zwrotowi. 4. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach adres nadawcy i adresata zgodnie z wymogami Wykonawcy. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wzory prawidłowego adresowania przesyłek najpóźniej w dniu podpisania umowy. 5. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą najpóźniej w dniu podpisania umowy. Na przesyłkach priorytetowych Zamawiający będzie umieszczał napis, nadruk lub odcisk pieczęci: PRIORYTET. 6. Przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu listów poleconych (książki nadawczej). Przesyłki nierejestrowane nadawane będą na podstawie zestawienia nadanych przesyłek o treści uzgodnionej z Wykonawcą. Wzór zestawienia przesyłek nierejestrowanych Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. Wykazy sporządzane będą w dwóch egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. 7. Zamawiający będzie przekazywał przesyłki w stanie uporządkowanym: - rejestrowane - według kolejności wpisów w wykazie listów poleconych (książce nadawczej), - nierejestrowane - w podziale na krajowe i zagraniczne. 8. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek, nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego. Zamawiający we własnym zakresie będzie odbierał z placówki Wykonawcy przesyłki listowe krajowe i zagraniczne oraz zwrotne potwierdzenia odbioru i zwroty niedoręczonych przesyłek raz dziennie we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 10:00. 10. Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki niezwłocznie po doręczeniu przesyłki. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia zawiadomienia u adresata. W przypadku niepodjęcia przez adresata przesyłki w terminie wskazanym wyżej Wykonawca sporządza powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty pierwszego zawiadomienia. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata. 11. Potwierdzenie odbioru przesyłki rejestrowanej wydane przez Wykonawcę powinno mieć moc dokumentu urzędowego. 12. Zamawiający wymaga aby Wykonawca co miesiąc wystawiał jedną fakturę. Nabywcą usług pocztowych i płatnikiem faktur będzie Zamawiający. 13. Wykonawca we własnym zakresie będzie odbierał z siedziby Zamawiającego przesyłki listowe i paczki przeznaczone do nadania we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 14:00 do 15:00. Nadawanie przesyłek następowało będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. W przypadku zastrzeżeń dotyczących odebranych przesyłek Wykonawca poinformuje o tym telefonicznie Zamawiającego w dniu odbioru przesyłek. Przy braku możliwości wyjaśnienia zastrzeżeń z Zamawiającym lub ich usunięcia w dniu odbioru, nadanie przesyłek nastąpi w następnym dniu roboczym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wielun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach