Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kamiennej Górze na podstawie ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 189, poz.1159 z późn. zm.)

Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. Sienkiewicza 6A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 645 01 60 , fax. 075 645 01 70
  • Data zamieszczenia: 2012-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze
    ul. Sienkiewicza 6A 6A
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 645 01 60, fax. 075 645 01 70
    REGON: 23088201600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupkamiennagora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kamiennej Górze na podstawie ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 189, poz.1159 z późn. zm.)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o wadze do 350 g oraz zwracania przesyłek do nadawcy po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, według rodzaju: 1) przesyłek listowych nierejestrowanych o wadze do 350 g, 2) przesyłek listowych rejestrowanych o wadze do 350 g, 1. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe: a) zwykłe - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym , b) zwykłe - przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym, c) polecone z potwierdzeniem odbioru (PO) przesyłki rejestrowane, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, d) polecone z potwierdzeniem odbioru (PO) przesyłki rejestrowane, najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług dostarczania przesyłek w Polsce. 3. Zgodnie z art. 48a ustawy z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo Pocztowe - Wykonawca będzie obowiązany doręczać przesyłki przyjęte od Zamawiającego w terminach: a) nie później niż w 4 dniu po dniu nadania - w przypadku przesyłki listowej najszybszej kategorii, b) nie później niż w 6 dniu po dniu nadania - w przypadku przesyłki niebędącej przesyłką najszybszej kategorii. Niedopuszczalne jest nieuzasadnione przetrzymywanie przesyłek przez Wykonawcę. 4.1 Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania przesyłek adresowanych do Zamawiającego, mającego siedzibę w Kamiennej Górze przy ul. Sienkiewicza 6 A do godz. 14:00. 4.2 Wykonawca musi zapewnić możliwość nadawania przesyłek objętych przedmiotem zamówienia, w placówce nadawczej Wykonawcy na terenie miasta Kamiennej Góry, czynnej w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach, co najmniej od 12:00 do 16:00. 5. Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego potwierdzenia odbioru przesyłki przez adresata niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, w terminach określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych dla przesyłek listowych nie będących przesyłkami najszybszej kategorii. 6. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie doręczenia przesyłki ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 7 dni, licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia. W przypadku niepodjęcia przesyłki w tym terminie, przesyłka jest awizowana powtórnie poprzez pozostawienie drugiego zawiadomienia o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty pierwszego zawiadomienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej, w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego. Po upływie terminu odbioru przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nieodebrania jej przez adresata. 7. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej , w zakresie przesyłki rejestrowanej. 8. Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo Pocztowe oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej, w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego, a w sprawach nieuregulowanych tymi przepisami stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny. 9. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowywanym według kategorii rodzajowej. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy, jak również w miejscu przeznaczonym na opłatę, napis (nadruk) lub odcisk pieczęci o treści wskazanej przez Wykonawcę. 10. Przesyłki listowe rejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu listów w formie książki nadawczej lub wg innego wzoru określonego przez Wykonawcę. 11. W przypadku przesyłek, które nie są rejestrowane - ilość będzie stwierdzona na podstawie zestawienia określonego przez Wykonawcę. 12.Nadanie przesyłek musi następować w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. 13.Zamawiający będzie korzystał z wzoru druku (PO) - potwierdzenia odbioru określonego w załączniku Nr 4 do SIWZ. Zamawiający we własnym zakresie zapewni sobie druki potwierdzenia odbioru. Stosowny druk (PO) wymaga akceptacji Wykonawcy. 14. Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych przesyłek wyszczególnionych w załączniku Nr 3 do SIWZ - Formularz ofertowy - mają charakter szacunkowy i stanową element służący wyborowi najkorzystniejszej oferty. Rzeczywiste ilości przesyłek jak i ich rodzaje będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego. 15. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie ilości przesyłek określonych w załączniku Nr 3 do SIWZ - Formularz ofertowy. 16. W przypadku nadania przez Zamawiającego większej ilości przesyłek z danej kategorii, usługi te będą rozliczane wg cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie. 17. Rozliczenia finansowe za wykonanie usługi będą dokonywane z dołu w okresach miesięcznych, na podstawie dokumentów nadawczo-oddawczych z uwzględnieniem opłaty za świadczenie usługi odbiór przesyłek. 18. Okresem rozliczeniowym będzie okres pełnego miesiąca kalendarzowego. Wykonawca będzie wystawiał faktury w terminie 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. Zamawiający z dołu ureguluje przelewem na konto wykonawcy należność za wykonanie przedmiotu umowy w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury VAT. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 19. W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek nieujętych w załączniku Nr 3 do SIWZ -Formularz Ofertowy - podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika usług Wykonawcy. 20. Zamawiający wymaga, aby koszt zwrotu przesyłek niedoręczonych adresatowi z przyczyn o których mowa w pkt 6 nie przekroczył ceny nadania przesyłki. 21. Za dzień zapłaty strony przyjmują dzień uznania rachunku bankowego Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641120004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupkamiennagora.pl - strona główna, zakładka - Zamówienia Publiczne.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach