Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kamiennej Górze.

Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. Sienkiewicza 6A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 645 01 60 , fax. 075 645 01 70
  • Data zamieszczenia: 2015-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze
    ul. Sienkiewicza 6A 6A
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 645 01 60, fax. 075 645 01 70
    REGON: 23088201600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupkamiennagora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kamiennej Górze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych przez Wykonawcę w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek wg kategorii ekonomiczna lub priorytetowa oraz zwracania przesyłek do Zamawiającego - nadawcy po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, wg rodzaju: 1) przesyłek listowych nierejestrowanych o wadze do 350 g, 2) przesyłek listowych rejestrowanych o wadze do 350 g. 2. Świadczenie przez Wykonawcę dla przesyłek rejestrowanych, o których mowa w ust. 1 pkt 2) usług komplementarnych tj.; 1) traktowanie przesyłki jako przesyłki z zadeklarowaną zawartością, 2) potwierdzenie odbioru przesyłki rejestrowanej. 3. Przedmiot zamówienia winien być realizowany na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo Pocztowe ( Dz. U. z 2012r., poz. 1529). 4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według wspólnego słownika zamówień CPV Kod CPV: 64112000-4 (usługi pocztowe dotyczące listów) 5. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem niniejszego zamówienia Zamawiający rozumie przesyłki listowe o gabarycie A - przesyłki o wymiarach: - minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm - maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wys. 20 mm, dług. 325 mm, szer. 230 mm: 1) Przesyłki listowe zwykłe ekonomiczne - przesyłki nierejestrowane, o wadze do 350 g nie są przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym. 2) Przesyłki listowe zwykle priorytetowe - przesyłki nierejestrowane, o wadze do 350 g najszybszej kategorii w obrocie krajowym. 3) Przesyłki listowe polecone ekonomiczne za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, o wadze do 350 g rejestrowane w obrocie krajowym, które nie są przesyłkami najszybszej kategorii i doręczane za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. 4) Przesyłki listowe polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, o wadze do 350 g rejestrowane w obrocie krajowym, które są przesyłkami najszybszej kategorii i doręczane za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. 6. Zakres zamówienia obejmuje także doręczanie w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego tj. od 730 do 1530 ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów przesyłek pocztowych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia odbiorcy. 7. Niedoręczone przesyłki rejestrowane będą traktowane w rozliczeniu jako przesyłki nierejestrowane (zwykłe). 8. Wykonawca musi zapewnić możliwość nadawania przesyłek objętych przedmiotem zamówienia, w placówce nadawczej Wykonawcy na terenie miasta Kamienna Góra czynnej w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach, co najmniej 1200 do 1600. 9. Zamawiający zobowiązuje się do: 1) Prawidłowego adresowania nadawanych przesyłek, zgodnie z powszechnie obowiązującymi normami w tym zakresie, 2) Sporządzania zestawień dla przesyłek rejestrowych i zwykłych wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzonych dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy, a kopia dla Zamawiającego jako potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. 10. Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa obejmująca świadczenie usług pocztowych. 11. Podane ilości poszczególnych pozycji przesyłek wyszczególnionych w formularzu asortymentowo-ilościowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ mają charakter szacunkowy. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości przesyłek nie stanowi zmiany umowy. 12. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn ilości przesyłek poszczególnych rodzajów zrealizowanych w okresie miesięcznym i cen jednostkowych za poszczególne rodzaje tych przesyłek określonych w ofercie cenowej - załącznik nr 1 do SWIZ na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych. 13. Ceny podane przez Wykonawcę w ofercie cenowej nie będą ulegały zmianie przez cały okres obowiązywania umowy z zastrzeżeniem przypadków: 1) Zmiany dotyczące stosowania podatku VAT, zmiany stawki VAT; 2) Zmiany cennika na powszechne usługi pocztowe, zatwierdzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez obowiązujące przepisy prawa pocztowego. 14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, co miesiąc wystawiał fakturę zbiorczą na Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze - ul. Sienkiewicza 6A, 58-400 Kamienna Góra, Nr NIP: 614-13-39-287. 15. Usługa doręczenia powinna być wykonywana w jak najkrótszym czasie, zgodnie ze wskazaniami okreś1onymi w ustawie - Prawo pocztowe i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi oraz ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, w szczególności z przepisami rozdziału 8 dotyczącego doręczeń. 16. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z przepisami: 1) Ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2012r., poz.1529). 2) Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2013 r., poz. 1468). 3) Innych aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem niniejszego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641120004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.kamiennagora.ibip.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach