Przetargi.pl
świadczenie usług pocztowych polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu, doręczaniu przesyłek listowych, paczek w obrocie krajowym i zagranicznym oraz zwrotów przesyłek listowych (nie doręczonych po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia) na rzecz Urzędu Skarbowego w Świnoujście.

Urząd Skarbowy w Świnoujściu ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Pułaskiego 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3220200, 3220257 , fax. 091 3215417
  • Data zamieszczenia: 2014-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Świnoujściu
    ul. Pułaskiego 7 7
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3220200, 3220257, fax. 091 3215417
    REGON: 81006602900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us-swinoujscie.is.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług pocztowych polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu, doręczaniu przesyłek listowych, paczek w obrocie krajowym i zagranicznym oraz zwrotów przesyłek listowych (nie doręczonych po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia) na rzecz Urzędu Skarbowego w Świnoujście.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi pocztowe polegające na przyjmowaniu,przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek listowych oraz paczek w obrocie krajowym i zagranicznym, zwrotów przesyłek listowych (nie doręczonych po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia) na rzecz Urzędu Skarbowego w Świnoujście, odbiorze przesyłek listowych z siedziby Zamawiającego przygotowanych do wysłania, a następnie nadania tych przesyłek w tym samym dniu w placówce nadawczej odbiór w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 14.00-14.30. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe nierejestrowane w obrocie krajowym , przesyłki listowe nierejestrowane w obrocie zagranicznym,przesyłki polecone w obrocie krajowym, przesyłki polecone priorytetowe obrocie zagranicznym, przesyłki polecone ZPO (zwrotne potwierdzenie odbioru) w obrocie krajowym, przesyłki polecone ZPO (zwrotne potwierdzenie odbioru) w obrocie zagranicznym, paczki pocztowe, zwroty przesyłek poleconych w obrocie krajowym i zagranicznym. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego wskazanego miejsca w kraju oraz za granicą, zgodnie z porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym. Przesyłki muszą być nadane przez Wykonawcę w dniu ich przyjęcia od Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego oraz wymaga, aby punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się na terenie każdej gminy lub gminy sąsiedniej zgodnie z terytorialnym zasięgiem działania Zamawiającego tj. wyspie Uznam i wyspie Wolin. W placówkach pocztowych będzie istniała możliwość odbioru przesyłek awizowanych i będą one czynne co najmniej przez 4 godziny w ciągu doby, co najmniej od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i będą posiadać w tym czasie wyodrębnione stanowiska pracy, których głównym zadaniem będzie obsługa klienta w zakresie usług pocztowych z zapewnieniem zabezpieczenia przesyłek przed dostępem osób trzecich, gwarantującym zachowanie tajemnicy pocztowej oraz ochronę danych osobowych powierzonych Wykonawcy do przetwarzania przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki przyjęte do przemieszczania i doręczania, na zasadach określonych w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529), zwanej w dalszej części szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Prawem Pocztowym oraz ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2012, poz. 749, z późn. zm.);ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2013 r. Poz. 267);ustawie z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 168),ustawie z dnia 17 listopada 1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. 2014 poz. 101). Reklamację z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dnia od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od ich nadania. Termin udzielania odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy art. 87 i 88 Prawa Pocztowego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił wzory oznakowania przesyłek rejestrowanych i lub priorytetowych - ekspresowych, które będą stosowane przy oznakowywaniu przesyłek listowych i paczek (dopuszcza się przekazanie Zamawiającemu wzoru pieczęci zastępującego w/w oznaczenia ). Znaczek opłaty pocztowej zastąpi ofrankowanie koperty przy użyciu maszyny frankującej na równowartość opłaty za nadanie przesyłki. Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usług pocztowych będących przedmiotem zamówienia bez konieczności użycia maszyny do frankowania. Zamawiający zobowiązuje się do przygotowania przesyłek do nadawania w formie odpowiadającej wymogom dla danego rodzaju przesyłek pocztowych, określonym w Prawie Pocztowym oraz w innych aktach prawnych. W przypadku zastrzeżeń dotyczących przekazanych przesyłek, Zamawiający wyjaśnia je z Wykonawcą telefonicznie. Osobami upoważnionymi do reprezentowania Zamawiającego w tym zakresie są pracownicy Samodzielnego Referatu Organizacji i Logistyki Urzędu Skarbowego w Świnoujściu. Przy braku możliwości wyjaśnienia zastrzeżeń z Zamawiającym lub ich usunięcia w dniu ich odbioru, nadanie przekazanych przesyłek nastąpi w następnym dniu roboczym, w którym możliwe będzie wyjaśnienie i usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości.Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swoich opakowań przesyłek, nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy. Wykonawca dostarczy bezpłatnie Zamawiającemu druki Zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek zagranicznych oraz paczek. Zamawiający będzie korzystał również z wzorów druków -potwierdzenia odbioru- w celu doręczania przesyłek, na zasadach i wg wzorów określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.); ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2013 r., poz. 267); ustawie z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 168).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-swinoujscie.is.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach