Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO OD DNIA 01.01.2014R. DO DNIA 31.12.2015R.

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7327796 , fax. 044 7327798
  • Data zamieszczenia: 2013-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    ul. Pasaż Rudowskiego 10 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 7327796, fax. 044 7327798
    REGON: 59064846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO OD DNIA 01.01.2014R. DO DNIA 31.12.2015R.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot , w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. , poz. 1529). 2.Usługa obejmuje przyjęcie (odbiór z siedziby Zamawiającego), przemieszczanie i doręczanie, a w razie niemożności doręczenia - zwrot do Zamawiającego przesyłek pocztowych. 3.Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: 1) przesyłki listowe do 2000 g: a) przesyłki nierejestrowane - przesyłki zwykłe, b) przesyłki rejestrowane: - polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane, przyjęte (odebrane z siedziby Zamawiającego) za pokwitowaniem przyjęcia (nadania) w Książce Nadawczej Zamawiającego i doręczane za pokwitowaniem odbioru na druku karty doręczeń Wykonawcy i na druku potwierdzenia odbioru zwracanym do Nadawcy, - polecone - przesyłki rejestrowane, przyjęte (odebrane z siedziby Zamawiającego) za pokwitowaniem przyjęcia (nadania ) w Książce Nadawczej Zamawiającego oraz doręczone za pokwitowaniem odbioru na druku karty doręczeń Wykonawcy, 2) paczki pocztowe - przesyłki rejestrowane niebędące przesyłką listową, o wadze powyżej 2000 g, 3) druki bezadresowe, w rozumieniu przepisów Prawa pocztowego. 4. Usługi pocztowe, które są przedmiotem zamówienia będą realizowane zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności: 1) ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012, poz. 1529), 2) ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jedn. Dz. U. z 2012 , poz. 749), 3) ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn.: Dz. U. z 2013 r., poz. 267), 4) innymi aktami prawnymi regulującymi przedmiot zamówienia, wydanymi na podstawie ww. przepisów. 5.Zakres świadczenia usług: 1) odbieranie w dni robocze, raz dziennie, przesyłek pocztowych przygotowanych do wyekspediowania z Punktu Informacyjnego Urzędu Miasta, z budynku zlokalizowanego przy Pasażu Rudowskiego 10, w godzinach między 15.00 a 15.15. Odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy - po okazaniu stosownego upoważnienia, 2) wypełnianie druków zwrotnego potwierdzenia odbioru prawidłowo, tj. zgodnie z obowiązującymi w zakresie doręczeń przepisami prawa, o których mowa w ust. 4, 3) dostarczanie adresatom przesyłek poleconych, w tym paczek, w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu pobrania z siedziby Zamawiającego, 4) dostarczanie adresatom przesyłek zwykłych, w terminie nie dłuższym niż 72 godziny od momentu pobrania z siedziby Zamawiającego, 5) dostarczanie do siedziby Zamawiającego tj. do Punktu Informacyjnego Urzędu Miasta zlokalizowanego przy Pasażu Rudowskiego 10, pokwitowanych przez adresata zwrotnych potwierdzeń odbioru, następnego dnia po doręczeniu przesyłki adresatowi, wraz ze zbiorczym zestawieniem numerów nadawczych, którymi opatrywane są zwrotne potwierdzenia odbioru, 6) udostępnianie - na żądanie Zamawiającego - potwierdzonych za zgodność z oryginałem kserokopii kart doręczeń przesyłek rejestrowanych, w terminie nieprzekraczającym 24 godzin od zgłoszenia żądania, 7) pozostawianie - w przypadku nieobecności adresata - zawiadomienia o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem gdzie, kiedy, i w jakich godzinach(adres placówki pocztowej Wykonawcy) adresat może odebrać przesyłkę. W razie niemożności doręczenia przesyłki rejestrowanej, Wykonawca przechowuje przesyłkę przez okres 14 dni, z tym , że po upływie siedmiu dni, licząc od dnia pozostawienia zawiadomienia o możliwości odbioru przesyłki, podejmuje drugą próbę doręczenia przesyłki adresatowi, 8) wydawanie przesyłek awizowanych w placówce pocztowej Wykonawcy na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego. Placówka ta powinna być zlokalizowana w miejscu łatwo dostępnym dla klientów, w centrum lub śródmieściu, oraz powinna zapewniać obsługę osób niepełnosprawnych. Placówka pocztowa musi być otwarta w dni robocze, co najmniej osiem godzin dziennie, a w godzinach popołudniowych nie krócej niż do godz. 18.00. Co najmniej w jeden dzień roboczy placówka ta powinna być czynna do godz. 19.00, 9) dostarczanie do siedziby Zamawiającego przesyłek, które nie zostały podjęte przez adresata w terminie 14 dni od pierwszego awizowania ( tzw. zwroty) wraz z zestawieniem, na którym wyszczególnia się: numer nadawczy przesyłki oraz przyczynę nieodebrania przesyłki, 10) dostarczanie druków bezadresowych w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty pobrania z siedziby Zamawiającego, 11) udostępnienie klientom numeru telefonu dedykowanego informacji telefonicznej w sprawie przesyłek awizowanych. 6.Zamawiający umieszcza na przesyłce oraz w Książce Nadawczej nazwę odbiorcy wraz z jego adresem, określając rodzaj przesyłki. 7.Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć: 1) dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do Książki Nadawczej sporządzonej w dwóch egzemplarzach, z których jeden egzemplarz będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a drugi egzemplarz stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania przesyłek, 2) dla przesyłek zwykłych - zestawienie ilościowe sporządzone w celach rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których jeden przeznaczony będzie dla Wykonawcy, a drugi dla Zamawiającego. 8. Potwierdzony przez Wykonawcę (upoważnionego pracownika Wykonawcy) odbiór przesyłek jest tożsamy z ich nadaniem. 9. Przesyłkę uznaje się za doręczoną w dniu potwierdzenia podpisem jej odbioru przez adresata lub osobę, która zobowiązała się do doręczenia przesyłki adresatowi. 10. Druki zwrotnego potwierdzenia odbioru zapewnia Zamawiający. 11.Druki zawiadomień o awizowaniu i doręczeniu zastępczym zapewnia Wykonawca, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji wzorów druków. 12.Zamawiający ma prawo zlecić usługę innemu operatorowi pocztowemu, a kosztami realizacji obciążyć Wykonawcę, jeżeli Wykonawca nie odbierze z siedziby Zamawiającego przesyłek w wyznaczonym dniu i godzinie, lub nieprawidłowo wykona zlecenie. 13.Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania uzasadnionych reklamacji od Zamawiającego i niezwłocznie udziela odpowiedzi. Odpowiedzi na zgłoszoną przez Zamawiającego reklamację ustną i pisemną Wykonawca udziela w terminie nie przekraczającym 24 godzin od momentu jej zgłoszenia . 14.Reklamację z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić po upływie 14 dni od dnia nadania przesyłki rejestrowanej, z tym, że w przypadku paczek po upływie terminu, o którym mowa w ust. 5 pkt 3. 15.Wykonawca udostępnia w godzinach pracy Zamawiającego, informację telefoniczną w zakresie zgłaszanych reklamacji i zapytań dotyczących przesyłek. 16.W przypadku reklamacji w zakresie nienależytego wykonania usług będących przedmiotem zamówienia, Wykonawca niezwłocznie usuwa stwierdzone braki. 17.Podstawą rozliczenia kosztów świadczonych usług będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane w okresie jednego miesiąca, wynikająca z prowadzonych zestawień. 18. Przesyłki danego rodzaju będą nadawane sukcesywnie, przez cały czas trwania umowy, a ich ilość w okresie realizacji umowy może być różna i zależna od potrzeb Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641211001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach