Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG DORĘCZENIOWYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO OD DNIA ZAWARCIA UMOWY DO 31.12.2013R.

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7327796 , fax. 044 7327798
  • Data zamieszczenia: 2011-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    ul. Pasaż Rudowskiego 10 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 7327796, fax. 044 7327798
    REGON: 59064846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG DORĘCZENIOWYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO OD DNIA ZAWARCIA UMOWY DO 31.12.2013R.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze powyżej 50g oraz ich ewentualnych zwrotów, w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z 12 czerwca 2003r. (Dz.U. Nr 130, poz.1188 z późn. zm.), a także druków bezadresowych. 2. Usługa polega na przyjęciu, przemieszczaniu i doręczaniu, a w razie niemożności doręczenia do zwrotu zamawiającemu przesyłek o wadze powyżej 50g na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego. 3. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: 1) przesyłki listowe do 2000g: a) zwykłe - przesyłki nierejestrowane, b) polecone - przesyłki rejestrowane przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone adresatowi za pokwitowaniem odbioru na karcie doręczeń, c) polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane przyjęte za potwierdzeniem nadania oraz doręczone za pokwitowaniem odbioru na karcie doręczeń i druku potwierdzenia odbioru zwracanym do nadawcy, 2) paczki pocztowe- przesyłki o wadze powyżej 2000 gramów, 3) druki bezadresowe. 4. Usługi pocztowe, które są przedmiotem zamówienia będą realizowane zgodnie z przepisami prawa w szczególności z: - ustawą z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 z późn. zmianami), - ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja Podatkowa ( tekst jednolity: Dz.U. z 2005r. Nr 8 poz.60 z późn. zmianami), - ustawą z dnia14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz.U.2000r. Nr 98 poz.1071 z późn. zmianami), - innymi aktami prawnymi regulującymi przedmiot zamówienia, wydanymi na podstawie ww. przepisów. 5. Zakres świadczenia usług: a) odbieranie w dni robocze jeden raz dziennie przesyłek przygotowanych do wyekspediowania z Punktu Informacyjnego z siedziby Urzędu Miasta zlokalizowanej przy Pasażu Rudowskiego 10 w godzinach między 15.00 a 15.15. Odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. Odbiór przesyłek będzie każdorazowo potwierdzony przez wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowym dla przesyłek nierejestrowanych. b) wypełnianie druków potwierdzenia odbioru prawidłowo, tj. zgodnie z obowiązującymi w zakresie doręczeń przepisami prawa, o których mowa w pkt.4, c) dostarczanie adresatom przesyłek poleconych, w tym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu pobrania z siedziby zamawiającego, d) dostarczanie adresatom przesyłek zwykłych, w tym paczek, w terminie nie dłuższym niż 72 godziny od momentu pobrania z siedziby zamawiającego, e) dostarczanie do siedziby zamawiającego pokwitowanego przez adresata potwierdzenia odbioru następnego dnia po dostarczeniu korespondencji adresatowi, f) udostępnianie potwierdzeń doręczenia listów na żądanie zamawiającego, g) pozostawianie, w przypadku nieobecności adresata, zawiadomienia o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni roboczych liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo, po upływie siedmiu dni przesyłka awizowana jest po raz drugi. h) wydawanie przesyłek awizowanych w swojej siedzibie zlokalizowanej na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego w miejscu łatwo dostępnym dla klientów tj. - na parterze budynku dostępnym dla osób niepełnosprawnych. Punkt wydawania przesyłek musi być otwarty w dni robocze, co najmniej osiem godzin dziennie, a w godzinach popołudniowych nie krócej niż do godziny osiemnastej. i) zwracanie do nadawcy przesyłek, które nie zostały podjęte przez adresata w terminie 14 dni od pierwszego awizowania, j) dostarczanie do siedziby zamawiającego zwrotów listów wraz z podaniem przyczyny nie odebrania pisma przez adresata następnego dnia po ustaleniu okoliczności, k) dostarczanie druków bezadresowych w terminie nie dłuższym niż 7 dni od pobrania z siedziby zamawiającego, l) udostępnianie klientom numeru telefonu dedykowanego informacji telefonicznej w sprawie przesyłek awizowanych. 6. Umieszczanie na przesyłce oraz w książce nadawczej nazwy odbiorcy wraz z jego adresem określając rodzaj przesyłki. 7. Nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć: - dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do pocztowej książki nadawczej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla zamawiającego potwierdzenie nadania przesyłek. - dla przesyłek zwykłych - zestawienie ilościowe sporządzone w celach rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, oryginał przeznaczony dla wykonawcy, a kopia dla zamawiającego. 8. Potwierdzony przez wykonawcę odbiór przesyłek jest tożsamy z ich nadaniem. 9. Przesyłkę uznaje się za doręczoną w dniu potwierdzenia podpisem jej odbioru przez odbiorcę (adresata lub osobę upoważnioną). 10. Druki zwrotnego potwierdzenia odbioru zapewnia zamawiający. 11. Druki powiadomień o awizowaniu i doręczeniu zastępczym zapewnia wykonawca, przy czym zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji wzorów druków. 12. Zamawiający ma prawo zlecić usługę innemu operatorowi, a kosztami realizacji obciążyć wykonawcę, jeżeli wykonawca nie odbierze od zamawiającego przesyłek w wyznaczonym dniu i czasie, lub nieprawidłowo wykona zlecenie. 13. Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania uzasadnionych reklamacji usług od zamawiającego. 14. Podstawą rozliczenia kosztów świadczonych usług będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane w okresie jednego miesiąca wynikająca z prowadzonych zestawień. 15. Ilości przesyłek danego rodzaju będą nadawane sukcesywnie przez cały czas trwania umowy, a ich ilość w okresie realizacji umowy może być różna i zależna od potrzeb zamawiającego. Szacunkowe, przewidywane ilości przesyłek opracowane na podstawie ilości przesyłek z lat poprzednich: Rodzaj przesyłki: 2011 (listopad- grudzień) 2012 2013 Suma (ilość przesyłek) listy polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru 10 446 62 675 62 675 135 796 listy zwykłe 1 166 7 000 7 000 15166 suma 11 612 69 675 69 675 150 962 druki bezadresowe 28 200 28 200 28 200 84 600
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641211001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 15.11.2011r. do godz. 09:00 w wysokości 7.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy BGŻ O/Piotrków Tryb. Nr : 05203000451110000000261430 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację : Wadium - przetarg nieograniczony na: ŚWIADCZENIE USŁUG DORĘCZENIOWYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO OD DNIA ZAWARCIA UMOWY DO 31.12.2013R. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach