Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy w Sicienku w 2023-2024 roku

GMINA SICIENKO ogłasza przetarg

  • Adres: 86-014 Sicienko, Mrotecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 31 17 431/432 , fax. 052 31 17 400
  • Data zamieszczenia: 2022-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SICIENKO
    Mrotecka
    86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 31 17 431/432, fax. 052 31 17 400
    REGON: 092350694
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy w Sicienku w 2023-2024 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, odbioru, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i kurierskich oraz ewentualnych ich zwrotów w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2022 r., poz. 896 ze zm.) na rzecz Urzędu Gminy w Sicienku w 2023-2024 roku.2. Przedmiotowa usługa będzie świadczona w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2024 r. 9. Określone rodzaje oraz ilości przesyłek pocztowych mają charakter szacunkowy i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadania w podanych ilościach i rodzajach. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości i rodzaje przesyłek pocztowych będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w zestawieniu. 10. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości w poszczególnych pozycjach wskazanych w formularzu ofertowym pod warunkiem, że maksymalna wartość umowy nie przekroczy ceny brutto wskazanej w ofercie wybranego Wykonawcy. 11. W przypadku nadania przez Zamawiającego większej ilości przesyłek w danej kategorii, usługi będą rozliczane według cen jednostkowych wskazanych w formularzu cenowym. 12. W trakcie realizacji zamówienia rozliczenie pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane na podstawie rzeczywistych nadanych przesyłek i zwrotów, według cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.13. Odpowiedzialnym za monitorowanie wykorzystania środków w ramach maksymalnej wartości umowy Strony czynią Zamawiającego.14. Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę mogą podlegać zmianom przez okres realizacji umowy w następujących wypadkach:1) w przypadku zmiany stawki VAT na usługi pocztowe może nastąpić zmiana cen jednostkowych odpowiednio do stawki podatku;2) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę powszechnie obowiązujących w jego działalności nowych cen usługi lub usług należących do podmiotu umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen jednostkowych, odpowiednio tej usługi lub usług pod warunkiem wcześniejszego zatwierdzenia nowych cen usługi lub usług przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. W powyższym wypadku Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za świadczone usługi w wysokości obowiązującej na dzień wystawienia faktury VAT.” Wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane jako iloczyn ilości usług wykonanych oraz cen jednostkowych określonych w formularzu ofertowym w okresie rozliczeniowym, czyli w danym miesiącu kalendarzowym. Liczba ta będzie weryfikowana na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych. 15. W przypadku nadawania przez Zamawiającego przesyłek pocztowych nie ujętych w zestawieniu, podstawą rozliczeń z Zamawiającym będą ceny zawarte w obowiązującym w dacie przyjęcia przesyłek pocztowych cenniku usług pocztowych Wykonawcy.16. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w:1) ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022 r., poz. 896.) oraz przepisów wydanych na jej podstawie,2) ustawie z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 1805 ze zm.),3) ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021r., poz. 735 ze zm.),4) ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2021 r., poz. 1540 ze zm.),5) ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności jeśli złoży oświadczenie zgodnie z wzorem stanowiącym załączniki 2 do SWZ oraz wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej tj. prowadzi działalność pocztową na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2022r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 896).,3) sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji finansowej, jeśli złoży oświadczenie zgodnie z wzorem stanowiącym załączniki 2 do SWZ4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeśli złoży oświadczenie zgodnie z wzorem stanowiącym załączniki 2 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach