Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego we Włocławku

POWIAT WŁOCŁAWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Cyganka 28
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (54) 230 46 00
  • Data zamieszczenia: 2023-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT WŁOCŁAWSKI
    ul. Cyganka 28
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (54) 230 46 00
    REGON: 910866778
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wloclawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego we Włocławku na okres 36 miesięcy.Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres:a) świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego we Włocławku, w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych listowych o wadze do 2000g oraz paczek o wadze do 10 kg w oparciu szczególnie o przepisy ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. 2023 poz. 1640 ze zm.) oraz akty wykonawcze do tej ustawy,b) doręczanie przez Wykonawcę przesyłek pocztowych do każdego wskazanego przez Zamawiającego miejsca na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i zagranicą,c) zwrot do Zamawiającego przesyłek niedoręczonych oraz potwierdzeń odbioru.Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określa - Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy. Opis przedmiotu zamówienia - zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści: „Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.2. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający odstępuje od określenia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;1.3. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- posiada uprawnienie do wykonywania działalności pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art.6 ust 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. 2023 poz. 1640 ze zm.).17.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający odstępuje od określenia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;17.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej – zamawiający odstępuje od określenia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach