Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Skarbowego w Kołobrzegu

Urząd Skarbowy w Kołobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Armii Krajowej 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3551900, 3551975 , fax. 094 3524838
  • Data zamieszczenia: 2014-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Kołobrzegu
    ul. Armii Krajowej 2 2
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3551900, 3551975, fax. 094 3524838
    REGON: 33004445300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us-kolobrzeg.is.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Skarbowego w Kołobrzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi pocztowe, które są przedmiotem zamówienia będą realizowane na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w:1) ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r., poz. 1529),przy uwzględnieniu przepisów:2) ustawy z dnia 29 ierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.),2) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013r., poz. 267 ze zm.),3) ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks postępowania karnego (Dz.U. z 1997 r., Nr 89, poz. 555 ze zm.),4) ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. z 2014 r., poz. 101 ze zm.),5) ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscyplin finansów publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 168), 6) międzynarodowych przepisów pocztowych. Przedmiotem zamówienia jest wiadczenie usług pocztowych dla Zamawiającego, tj. Urzędu Skarbowego w Kołobrzegu z siedzibą przy ul. Armii Krajowej 2. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy zaliczyć:1) usługi pocztowe w obrocie krajowym o wadze do 2000 g i zagranicznym o wadze do 100 g dla przesyłek listowych w zakresie ich przyjmowania, przemieszczania i doręczania,2) doręczania zwrotów przesyłek listowych niedoręczonych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy,3) odbiór z punktu kancelaryjnego Zamawiającego, przesyłek listowych przeznaczonych do nadania. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował placówką pocztową w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego oraz co najmniej jedną placówką w każdej z podległych mu gmin: Dygowo, Gościno, Rymań, Siemyśl, Ustronie Morskie. Placówki pocztowe określone w pkt 4 powinny być odpowiednio oznaczone i czynne co najmniej przez 4 godziny w ciągu doby, co najmniej od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i powinny posiadać w tym czasie wyodrębnione stanowiska pracy, których głównym zadaniem jest obsługa klientów w zakresie usług pocztowych. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić adresatom możliwość odbioru przesyłek awizowanych w tych placówkach we wskazanych dniach i godzinach przez okres 14 dni od dnia awizowania. Odbiór przesyłek listowych przeznaczonych do nadania odbywać się będzie raz dziennie przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, w punkcie kancelaryjnym Zamawiającego (pok. 11) w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 14.00-14.30. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nadania przesyłek pilnych przez wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego w punkcie nadawczym Wykonawcy znajdującym się w miejscowości Zamawiającego, w innych godzinach niż określone w pkt 6. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swoich opakowań przesyłek. Zamawiający jest odpowiedzialny za prawidłowe oznakowanie przesyłki według wzoru uzgodnionego z Wykonawcą. Zamawiający każdorazowo przygotuje wykaz przesyłek listowych rejestrowanych przeznaczonych do nadania przez Wykonawcę. Przedmiotowy wykaz zawiera dla każdej przesyłki dane adresata, wagę, opłatę oraz informację o jej rodzaju. Dla przesyłek nierejestrowanych prowadzony jest odrębny wykaz, w którym ww. przesyłki wykazywane będą sumarycznie bez szczegółowych danych adresata z zachowaniem podziału na wagę, rodzaj oraz kategorię. Pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru, dla przesyłek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, Wykonawca będzie doręczał bezpośrednio do punktu kancelaryjnego Zamawiającego. Wykonawca określi powód niepodjęcia przez adresata zwróconej przesyłki. Doręczanie zwrotów przesyłek listowych nie doręczonych wraz z wykazem nie doręczonych zwrotów z podaniem ich numeru rejestrowego nadania, odbywać się będzie przez przedstawiciela Wykonawcy do punkcie kancelaryjnym Zamawiającego w pok. 11, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30-9.00. Wykonawca dostarczy bezpłatnie Zamawiającemu druki zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek krajowych i zagranicznych. Zamawiający będzie również nadawał przesyłki za zwrotnym potwierdzeniem odbioru na podstawie ustawy Ordynacja podatkowa, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks postępowania karnego oraz Kodeks postępowania cywilnego które zapewni we własnym zakresie. Nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy z punktu kancelaryjnego Zamawiającego lub nadania przez przedstawiciela Zamawiającego w punkcie nadawczym Wykonawcy. Zamawiający wymaga aby potwierdzenie nadania jednoznacznie określało datę przyjęcia przesyłki oraz miejsce/jednostkę organizacyjną Wykonawcy odpowiedzialnej za jej przyjęcie. W przypadku uszkodzenia przesyłki Wykonawca ma obowiązek ją zabezpieczyć oraz nanieść adnotację z informacją o osobie dokonującej zabezpieczenia. Wykazane w Formularzu ofertowym ilości przesyłek listowych każdego rodzaju zostały określone szacunkowo na podstawie danych z ostatnich 12 miesięcy (tj. od listopada 2013 r. do października 2014 r.) w celu obliczenia wartości oferty i nie są ilościami zobowiązującymi Zamawiającego. Użyte w SIWZ określenia związane z opisem przedmiotu zamówienia oznaczają: 1) przesyłka priorytetowa (kategoria) przesyłka listowa mająca pierwszeństwo w procesie doręczania przed pozostałymi przesyłkami, czas jej doręczenie jest krótszy 2) przesyłka ekonomiczna (kategoria) przesyłka listowa nierejestrowana lub polecona nie będąca przesyłką priorytetową 3) przesyłka rejestrowana przesyłka przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia i doręczana za pokwitowaniem odbioru 4) przesyłka polecona przesyłka rejestrowana będąca przesyłką listową, przemieszczaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem 5) zwrotne potwierdzenie odbioru zwrócone nadawcy potwierdzenie odbioru zawierającego datę i podpis odbiorcy, stanowiący potwierdzenie otrzymania przesyłki listowej 6) wymiary przesyłek listowych gabaryt A - przesyłki o wymiarach:1) minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 na 140 mm 2) maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm, gabaryt B - przesyłki o wymiarach: 3) minimum: jeśli choć jeden z wymiarów przekracza grubość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, 4) maksimum: suma długości, szerokości i wysokości (grubości) 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. Przyjmuje się tolerancje wszystkich wymiarów plus minus 2 mm. Zamawiający nie dopuszcza możliwości, w której część przesyłek zostanie nadana przez inny podmiot na rzecz i w imieniu Zamawiającego, w wyniku czego na dowodzie nadania przesyłki będzie figurował inny podmiot niż Zamawiający, zaś oznaczenia nadawcy na kopercie będą wskazywały na to, że Zamawiający nie jest nadawcą przedmiotowej korespondencji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-kolobrzeg.is.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach