Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy w Kazimierzu Biskupim w 2024 roku

GMINA KAZIMIERZ BISKUPI ogłasza przetarg

  • Adres: 62-530 Kazimierz Biskupi, ul. Plac Wolności 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KAZIMIERZ BISKUPI
    ul. Plac Wolności 1
    62-530 Kazimierz Biskupi, woj. wielkopolskie
    REGON: 311019102
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip3.wokiss.pl/kazimierzbiskupi/bip/zamowienia-publiczne.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy w Kazimierzu Biskupim w 2024 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz zagranicznym przez Wykonawcę – Operatora pocztowego – w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych na rzecz Urzędu Gminy w Kazimierzu Biskupim. 2. Przez Wykonawcę – Operatora pocztowego rozumie się przedsiębiorcę uprawnionego do wykonania działalności pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych.3. Szczegółowe informacje dotyczące wykonywanej usługi: 1) Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe: a) nierejestrowane – przesyłki nie będące przesyłkami najszybciej kategorii, b)nierejestrowane priorytetowe – przesyłki najszybszej kategorii, c) polecone – przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, d) polecone priorytetowe – przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii, e) polecone za elektronicznym potwierdzeniem odbioru (EPO) – przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, f) polecone priorytetowe za elektronicznym potwierdzeniem odbioru (EPO) – przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru.Wymiary przesyłek listowych:Format S – waga do 500 g to przesyłka o wymiarach:- minimum – wymiary strony adresowanej nie mogą być mniejsze niż 90 mm x 140 mm, - maksimum – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokości 20 mm, długości 230 mm, szerokości 160 mm,Format M – waga do 1 000 g to przesyłka o wymiarach:- minimum – wymiary strony adresowanej nie mogą być mniejsze niż 90 mm x 140 mm, - maksimum – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokości 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm,Format L – waga do 2 000 g to przesyłka o wymiarach:- minimum – wymiary strony adresowanej nie mogą być mniejsze niż 90 mm x 140 mm, - maksimum – suma długości, szerokości i wysokości 900 mm przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm,2) Przez zwroty rozumie się zwroty nie doręczonych przesyłek pocztowych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, z podaniem przyczyny nie doręczenia.3) Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego wskazanego miejsca na podany adres – dla przesyłek nadawanych w obrocie krajowym.4) Doręczone zwrotne potwierdzenie odbioru powinno zawierać: a) czytelną datę i czytelny podpis odbiorcy, oraz datę i podpis osoby doręczającej – dla przesyłek nadawanych na tzw. zasadach specjalnych;b) czytelną datę i czytelny podpis odbiorcy – dla przesyłek nadawanych na tzw. zasadach ogólnych;W przypadku nieobecności adresata przesyłki, przedstawiciel Wykonawcy pozostawi adresatowi zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (pierwsze awizo) ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin odbioru przesyłki przez adresata po pierwszym awizo ustala się na 7 dni. Licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia, a po upływie tego terminu w przypadku niepodjęcia przesyłki przez adresata wymagane jest wystawienie powtórnego zawiadomienia (powtórne awizo)o możliwości odbioru przesyłki w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie czternastodniowego terminu odbioru, przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny jej nie odbierania przez adresata.5) Elektroniczne potwierdzenie odbioru, polega na doręczeniu przesyłki na podstawie zapisu przesyłki w systemie teleinformatycznym oraz złożeniu podpisu przez odbiorcę na urządzeniu mobilnym – tablecie.Korzystanie z Elektronicznego Potwierdzenia Odbioru następuje poprzez integrację systemu nadawcy z internetową aplikacją Wykonawcy albo w ramach internetowej aplikacji poprzez nadanie, a następnie pobieranie informacji o „EPO” dla danej przesyłki.Zamawiający wprowadzi do systemu wykaz nadawanej korespondencji, oznaczy przesyłki napisem „POLECONA – E” albo napisem „EPO”. Informacja o ich doręczeniu, awizowaniu albo zwrocie zostanie przekazana do Zamawiającego w formie elektronicznej.W ramach Elektronicznego Potwierdzenia Odbioru Zamawiający otrzyma następujące informacje: a) datę doręczenia przesyłki, b) imię i nazwisko odbiorcy, c) datę i miejsce pozostawienia awiza wraz z informacją o terminie odbioru, d) datę pozostawienia powtórnego awiza wraz z informacją o terminie jej odbioru, e) miejsce przechowywania awizowanej przesyłki, f) powód zwrotu (niedoręczenia) przesyłki, g) datę zwrotu przesyłki.6) Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek pocztowych. Opakowanie przesyłek listowych stanowić będzie zaklejona koperta Zamawiającego.7) Wszystkie oznaczenia przesyłek rejestrowanych (ekonomicznych i priorytetowych) muszą być zapewnione przez Wykonawcę z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do przesyłek nadawanych i doręczanych w trybie specjalnym wynikających z kodeksu postępowania administracyjnego oraz ordynacji podatkowej, Zamawiający będzie wykorzystywał własne druki zwrotnego potwierdzenia odbioru.8) Przesyłki pocztowe będą nadawane przez Wykonawcę w dniu ich odbioru od Zamawiającego.9) Zamawiający zobowiązuje się:a) do właściwego przygotowania przesyłek pocztowych do nadawania,b) do nadawania przesyłek pocztowych w stanie uporządkowanym,c) do umieszczenia na stronie adresowej przesyłek nazwy odbiorcy wraz z jego adresem, informacji określających rodzaj przesyłki (priorytet, polecony, zwrotne potwierdzenie odbioru) oraz pieczątki (nadruku) określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego, a w miejscu przeznaczonym na opłatę odcisku pieczęci (nadruku) o treści wskazanej przez Wykonawcę,d) do nadawania przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnego z przeznaczeniem.10) Zamawiający wymaga, aby usługa dostarczania przesyłek świadczona była do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu.11) Usługi realizowane będą na zasadach określonych w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 896 ) oraz w innych aktach prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem umowy.12) Dla przesyłek nie ujętych w niniejszym postępowaniu będą obowiązywały aktualne ceny Wykonawcy. 13) Od Wykonawcy wymaga się spełnienia następujących warunków w zakresie świadczenia usług:a) dostarczania przesyłek pocztowych i ewentualnych zwrotów do siedziby Zamawiającego znajdującej się przy ul. Plac Wolności 1, 62-530 Kazimierz Biskupi, codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 – 10:00). Upoważniony pracownik Zamawiającego odbierał będzie przesyłki, zwroty przesyłek oraz zwrotne potwierdzenia odbioru w siedzibie zamawiającego codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku do godz. 10:00).b) przyjmowania raz dziennie w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godz. od 13:00 do 14:00 w piątki w godz. od 12:00 do 13:00 przesyłek przygotowanych do wyekspediowania z siedziby Zamawiającego przy ul. Plac Wolności 1, 62-530 Kazimierz Biskupi. W przypadku braku posiadania takiego punktu Wykonawca obowiązany jest do odbioru przesyłek w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godz. od 13:00 do 14:00 w piątek w godz. od 12:00 do 13:00 z siedziby zamawiającego, przy ul. Plac Wolności 1, 62-530 Kazimierz Biskupi. Odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia.c) dostarczania przesyłek zgodnie z obowiązującymi w dniu doręczenia przepisami, a w szczególności ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Ordynacja podatkowa, Kodeks postępowania cywilnego, ustawy Prawo o postępowaniu przed sadami administracyjnymi, d) zapewnienie wszelkich oznaczeń przesyłek rejestrowanych i najszybszej kategorii,e) doręczania Zamawiającemu pokwitowań odbioru przesyłek, potwierdzonych przez jej adresata, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, f) Wykonawca zobowiązany będzie nadawać przesyłki wymagające zastosowania art. 57 § 5 pkt 2 KPA, art.12 § 6 pkt 2 ustawy Ordynacja podatkowa, art. 165 § 2 Kodeksu postępowania cywilnego oraz art. 83 § 3 ustawy Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe,g) Za moment odbioru przesyłki uważa się chwilę przyjęcia przez Wykonawcę przesyłki do przemieszczania i doręczania, a w przypadku przesyłek rejestrowanych chwilę wydania Zamawiającemu dowodu przyjęcia przesyłki przez Wykonawcę.14) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostarczenia we własnym zakresie, do wyznaczonej przez Wykonawcę placówki nadawczej przesyłki pocztowej w przypadku wystąpienia ze strony Zamawiającego konieczności dostarczenia do tej placówki przesyłki w innych godzinach niż wskazane w pkt. 13 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pracy placówki pocztowej.15) Zamawiający zobowiązuje się do umieszczania na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki listowej , nazwy odbiorcy wraz z jego adresem (podany jednocześnie w zestawieniu przesyłek dla przesyłek rejestrowanych), określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytet, czy ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru) oraz nadruku (pieczątki) zawierającego pełną nazwę i adres Zamawiającego. Zamawiający będzie też umieszczał na przesyłkach pocztowych oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty w postaci pieczęci o treści: „Opłata pobrana umowa nr …. z dnia” wg wzoru uzgodnionego z Wykonawcą.Z oznaczenia potwierdzającego wniesienie opłaty musi jednoznacznie wynikać nazwa Wykonawcy, z którym Zamawiający zawarł umowę.16) Zamawiający jest odpowiedzialny za przygotowanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy Pzp oraz spełniają wynikający z art. 112 ust. 2 pkt 4 Ustawy Pzp dotyczące:1.1 Posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że został wpisany do prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, rejestru operatorów pocztowych, co uprawnia go do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności pocztowej zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo Pocztowe (Dz.U. z 2023, poz. 1640).1.2 Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.1.3 Dysponowania zdolnością techniczną lub zawodową:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.Ocena spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym warunków udziału w postępowania będzie dokonana w oparciu o oświadczenia wykonawcy stanowiące Załącznik nr 4 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach