Przetargi.pl
„Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Świdnica”

Gmina Świdnica ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Głowackiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8523067 w. 24 , fax. 074 8521226w.400
  • Data zamieszczenia: 2021-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świdnica
    ul. Głowackiego 4
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8523067 w. 24, fax. 074 8521226w.400
    REGON: 89071838900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.swidnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Świdnica”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Świdnica z siedzibą przy ul. B. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica. 2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na dwa zadania. 3. Zadanie nr 1 dotyczy świadczenia usług polegających na codziennym pobieraniu przesyłek listowych z siedziby Urzędu Gminy Świdnica, ul. B. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica i dostarczanie adresatom z terenu powiatu świdnickiego. Zamówienie obejmuje: a) świadczenie usług pocztowych na terenie Powiatu Świdnickiego w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych oraz ich ewentualnych zwrotów po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, b) świadczenie usług codziennego doręczania zpo (zwrotnego potwierdzenia odbioru), c) odbiór przesyłek będzie następował wyłącznie w dni robocze, od poniedziałku do czwartku w godzinach od 13.30 do 14.30 oraz w piątek od 12.30 -13.30. 3.1. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi pocztowe zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 3.2. Szczegółowy zakres zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego opisane są w załączniku nr 2a (umowa projekt) do niniejszej specyfikacji. 3.3. Rodzaje oraz szacunkowe ilości przesyłek listowych w okresie objętym zamówieniem zostały ujęte w załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. 3.4. W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek nieokreślonych w formularzu ofertowym podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika usług Wykonawcy. 3.5. Informacje dodatkowe a) ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym nie będą podlegały zmianom przez okres 12 miesięcy, natomiast po tym okresie mogą ulec zmianie tylko w przypadku, gdy Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej ogłosi zmiany do obowiązującego cennika usług powszechnych w obrocie krajowymi wejdą one z życie, b) Zamawiający ma prawo zlecić usługę innemu operatorowi, a kosztami realizacji obciążyć Wykonawcę, jeżeli Wykonawca nie odbierze od Zamawiającego przesyłek w wyznaczonym dniu i czasie, c) rozliczenie umów nastąpi na podstawie faktycznej ilości przesyłek nadanych w danym miesiącu oraz cen jednostkowych wskazanych w formularzu oferty, d) Zamawiający oświadcza, że podane w formularzu ofertowym, ilości przesyłek mają jedynie charakter orientacyjny - zostały sporządzone na podstawie danych z lat ubiegłych. Podane ilości przesyłek służą wyłącznie do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do zrealizowania podanych ilości. Faktyczne ilości nadawanych przesyłek mogą ulec zmniejszeniu w okresie obowiązywania umowy, a Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tego tytułu, e) zapewnienie druków niezbędnych do awizowania przesyłki leży po stronie Wykonawcy, f) okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. 4. Zadanie nr 2 dotyczy świadczenia usług polegających na codziennym pobieraniu przesyłek listowych z siedziby Urzędu Gminy Świdnica, ul. B. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica i dostarczanie adresatom z terenu kraju i zagranicy. Zamówienie obejmuje: a) świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych oraz ich ewentualnych zwrotów po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, b) świadczenie usług codziennego doręczania zpo (zwrotnego potwierdzenia odbioru), c) odbiór przesyłek będzie następował wyłącznie w dni robocze, od poniedziałku do czwartku w godzinach od 13.30 do 14.30 oraz w piątek od 12.30 -13.30. 4.1. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi pocztowe zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 4.2. Szczegółowy zakres zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego opisane są w załączniku nr 2b (umowa projekt) do niniejszej specyfikacji. 4.3. Rodzaje oraz szacunkowe ilości przesyłek listowych w okresie objętym zamówieniem zostały ujęte w załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ. 4.4. W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek nieokreślonych w formularzu ofertowym podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika usług Wykonawcy. 4.5. Informacje dodatkowe a) ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym nie będą podlegały zmianom przez okres 12 miesięcy, natomiast po tym okresie mogą ulec zmianie tylko w przypadku, gdy Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej ogłosi zmiany do obowiązującego cennika usług powszechnych w obrocie krajowym i zagranicznym i wejdą one z życie, b) Zamawiający ma prawo zlecić usługę innemu operatorowi, a kosztami realizacji obciążyć Wykonawcę, jeżeli Wykonawca nie odbierze od Zamawiającego przesyłek w wyznaczonym dniu i czasie, c) rozliczenie umów nastąpi na podstawie faktycznej ilości przesyłek nadanych w danym miesiącu oraz cen jednostkowych wskazanych w formularzu oferty, d) Zamawiający oświadcza, że podane w formularzu ofertowym, ilości przesyłek mają jedynie charakter orientacyjny - zostały sporządzone na podstawie danych z lat ubiegłych. Podane ilości przesyłek służą wyłącznie do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do zrealizowania podanych ilości. Faktyczne ilości nadawanych przesyłek mogą ulec zmniejszeniu w okresie obowiązywania umowy, a Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tego tytułu, e) zapewnienie druków niezbędnych do awizowania przesyłki leży po stronie Wykonawcy, f) okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach