Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Świdnica

Gmina Świdnica ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Głowackiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8523067 w. 24 , fax. 074 8521226w.400
  • Data zamieszczenia: 2019-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świdnica
    ul. Głowackiego 4
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8523067 w. 24, fax. 074 8521226w.400
    REGON: 89071838900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.swidnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Świdnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych polegających na codziennym pobieraniu przesyłek listowych wraz z ich wykazem z siedziby Urzędu Gminy Świdnica, ul. B. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica i dostarczaniu adresatom z terenu Powiatu Świdnickiego. Szacowana ilość przesyłek w ramach usług kurierskich w okresie trwania umowy wyniesie maksymalnie 30 500 szt. , w tym: listy polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – 27 000 szt., listy zwykłe ekonomiczne (bez potwierdzenia zwrotnego odbioru) – 500 szt., powtórne zawiadomienie awizo - 3 000 szt. 2. Maksymalna waga jednego listu nie przekroczy 2 kg. 3. Odbiór przesyłek przez kuriera będzie następował wyłącznie w dni robocze, w godzinach od 12.30 do 13.30. 4. Czas dostarczenia przesyłek do odbiorców nie może przekroczyć 3 dni od dnia odebrania przesyłki od Zamawiającego. 5. W razie niemożności doręczenia przesyłki adresatowi Wykonawca przekaże listy do siedziby Urzędu Gminy Świdnica. Natomiast adresatowi pozostawi informację (awizo) o możliwości odebrania przesyłki w Urzędzie Gminy Świdnica w skrzynce listowej, w drzwiach mieszkania lub przed wejściem na posesję adresata. 6. Jeżeli adresat odmawia przyjęcia przesyłki lub przesyłka nie może być odebrana z powodu zmiany adresu odbiorcy, zgonu, odmowy przyjęcia bądź innej ważnej przyczyny umożliwiającej doręczenie - przesyłkę zwraca się do Urzędu Gminy z odpowiednią adnotacją. 7. Przesyłki zwykłe doręczone adresatom osobiście lub do skrzynek listowych na podstawie wykazu sporządzonego przez pracownika Urzędu Gminy. 8. Przesyłki powinny być dostarczone w stanie nienaruszonym a uszkodzone w trakcie transportu wymagają dodatkowego zabezpieczenia na koszt Wykonawcy. 9. Zapewnienie druków niezbędnych do awizowania przesyłki leży po stronie Wykonawcy. 10. Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: • Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności pocztowej wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub został wpisany do rejestru operatorów pocztowych zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.). W przypadku oferty składanej wspólnie (art. 23 ustawy Pzp -konsorcjum) warunek udziału w postępowaniu wystarczy, że spełnił co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ , 2. oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. III. 4 a)niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 4. Dokument, o którym mowa w rozdz. III.4 a) niniejszego ogłoszenia powinien być wystawiony w języku polskim nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w rozdz. III.7 pkt. 3 , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis rozdz. III.7 pkt. 4 stosuje się. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdz. III.4 a) niniejszego ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach