Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3573454 , fax. 051 3564305
  • Data zamieszczenia: 2010-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
    ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33 33
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3573454, fax. 051 3564305
    REGON: 09158115000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o. o.- własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów. Zamówienie obejmuje powszechne usługi pocztowe w obrocie krajowym, a w szczególności przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie: a) listów zwykłych, b) listów priorytetowych, c) listów poleconych, d) listów poleconych priorytetowych, c) listów poleconych za potwierdzeniem odbioru (ZPO), d) listów poleconych priorytetowych, e) listów poleconych priorytetowych za potwierdzeniem odbioru (ZPO), d) przesyłek kurierskich. 1.3. Wymagane terminy dostarczania przesyłek: a) przesyłki zwykłe - w terminie 5 dni od dnia odbioru przesyłki od zamawiającego, b) przesyłki priorytetowe - w terminie 1 dnia od dnia odbioru przesyłki od zamawiającego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych - Dz. U. nr 5 poz. 34, z dnia 15.01.2004 r. z późn. zm.). 3. Wymagania wobec wykonawcy: a) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru raz dziennie przesyłek przygotowanych do wysyłki z Biura Obsługi Interesantów, zlokalizowanego w siedzibie zamawiającego w Inowrocławiu przy ulicy ks. Piotra Wawrzyniak 33 (parter), od poniedziałku do piątku w godzinach od 12:00 do 14:00. b) odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. c) odbiór przesyłek przygotowanych do wysyłki będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zarejestrowaniu ilościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek zwykłych). d) zamawiający wymaga, aby usługa dostarczania przesyłek świadczona była do każdej wskazanej przez Zamawiajacego miejscowości w Polsce. e) wszelkie oznaczenia przesyłek rejestrowanych i priorytetowych muszą być zapewnione przez Wykonawcę. f) druki potwierdzenia odbioru przesyłki muszą być zapewnione przez Wykonawcę. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek zgodnie z przepisami: a) ustawy z dnia 16.06.2003 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. nr 189 poz. 1159 z 2008 r. z późn. zm.), b) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 13.10.2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. nr 183 poz. 1795 z 2003 r. z późn. zm.), c) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 09.01.2004 r. w sprawie warunków wykonania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5 poz. 34 z dnia 15.01.2004 r. z późn. zm.), d) innych aktach prawnych związanych z realizacją usług pocztowych wydanych na podstawie Ustawy i Rozporządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 159000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach