Przetargi.pl
przetarg nieograniczony na dostawę napojów bezalkoholowych,alkoholowych i piwa

Pałac Lubostroń ogłasza przetarg

  • Adres: 89-210 Łabiszyn, Lubostroń 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3844623 , fax. 052 3844623
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pałac Lubostroń
    Lubostroń 1 1
    89-210 Łabiszyn, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3844623, fax. 052 3844623
    REGON: 09254732700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.palac-lubostron.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony na dostawę napojów bezalkoholowych,alkoholowych i piwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje -część I dostawę napojów bezalkoholowych -część II dostawę napojów alkoholowych -część III dostawę piwa Szczegółowy opis w formularzu ofertowym 2.Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Zamó
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 159000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy ,tz.: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakladają obowiązek posiadania takich uprawnień b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamowienia na podstawie art.24ust. e.za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie),przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 10 dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia,wartość co najmniej 1000 000zł brutto 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia wymaga się ,aby przynajmniej jeden z Wykonawców(lub wspólnie) spełnił wymagania o których mowa w ust.1 pkt.a-c i e niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ust. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia.W przypadku niespełnienia jakiego kolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art.24ust.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a.wypełniony formularz ofertowy wraz z zawartym w nim oświadczeniem ,że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22.ust.1 ust.Prawo zamówień publicznych(stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego SIWZ), b.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ c.wykaz wykonywanych dostaw, załącznik nr 3 do niniejszego SIWZ d.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. e.aktualne oświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego lub właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem podatków ,opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu skladania ofert f.oświadczenie o pozostaniu związanym z ofertą przez min.30 dni g.zezwolenie na obrót hurtowy napojami alkoholowymi(jeżeli dotyczy) 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych powyżej w ust.1 pkt e-g niniejszego rozdziału SIWZ ,składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju ,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ,potwierdzające odpowiednio,że: a.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie -wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert c.nie zalega z uiszczeniem podatkow, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystwaiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju ,w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.Dokumenty o których mowa w ust. 1 pkt.a-g niniejszego rozdziału należy przedstawic w formie oryginału lub kopii podświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. 4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.palac-lubosrton.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach