Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wieluniu

Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, ul. Sieradzka 56a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 8434733 , fax. 43 8434620
  • Data zamieszczenia: 2014-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu
    ul. Sieradzka 56a 56a
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 43 8434733, fax. 43 8434620
    REGON: 73100215400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wieluniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Wieluniu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów świadczonych przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529), zwrotu przesyłek niedoręczonych. 2. Szczegółowe informacje dotyczące wykonywanej usługi: 1) przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe: a) zwykłe ekonomiczne - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, b) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane listowe najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, c) polecone ekonomiczne - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, d) polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, e) polecone ekonomiczne za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym, f) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym. 2) przez paczki pocztowe, rozumie się paczki: a) zwykłe ekonomiczne - rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, b) priorytetowe - rejestrowane najszybszej kategorii. 3) nadanie przesyłek potwierdzać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. 4) wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wynikają m. in.: z następujących przepisów: a) ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529), b) rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia z dnia 26.11.2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2013 r., poz. 1468), c) ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 267 z późn. zm.), d) ustawy z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (dz. U. z 2014 r. poz. 101 z późn. zm.), e) Polskiej Normy PN-T-85004 - koperty listowe i kartki pocztowe, f) Polskiej Normy PN-T-85003 - koperty listowe do automatycznego opracowania, g) Polskiej Normy PN-IS0269 - koperty listowe i kartki pocztowe, h) Aktów wewnętrznych wydanych przez Wykonawcę na podstawie art. 21 ustawy Prawo Pocztowe. 5) nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego, 6) przesyłki dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego wskazanego miejsca w kraju i zagranicą objętego Porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym, 7) Wykonawca osobiście, przez upoważnionego przedstawiciela, (bez dodatkowych opłat) będzie odbierał przesyłki do nadania z siedziby Zamawiającego, tj. Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu, ul. Sieradzka 56a, pok. 101, codziennie (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 11:00 do 13:00, 8) Wykonawca osobiście, przez upoważnionego przedstawiciela, (bez dodatkowych opłat) będzie dostarczał adresowane do Zamawiającego przesyłki pocztowe oraz zwrotne potwierdzenia odbioru i ewentualne zwroty przesyłek codziennie (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 11:00 do 13:00, 9) W razie konieczności Zamawiający osobiście, przez upoważnionego przedstawiciela, będzie dostarczał przesyłki do nadania do wskazanej przez Wykonawcę placówki nadawczej, codziennie (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 14:00 do 16:00. Miejscem nadania przesyłek będą placówki Wykonawcy na terenie miasta Wieluń, 10) W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni liczonych od następnego dnia po dniu pozostawienia pierwszego awizo; w tym terminie przesyłka jest awizowana powtórnie. Po upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata, stosownie do przepisów: a) Kodeksu postępowania administracyjnego (Rozdział 8 Dział I) - Dz. U. z 2013r., poz. 267, b) Kodeksu postępowania cywilnego - t., j. Dz. U. z 2014 r. poz. 101 z późn. zm., 11) Zamawiający wskazuje, że w ramach przedmiotu zamówienia będzie nadawał również przesyłki wymagające zastosowania przepisu art. 57 § 5 pkt 2 Kodeksu postępowania administracyjnego oraz art. 165 § 2 Kodeksu postępowania cywilnego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wyłączenia w.w przesyłek z zakresu przedmiotu zamówienia, natomiast dopuszcza możliwość sporządzania odrębnego wykazu przesyłek wymagających nadania u operatora wyznaczonego Procentowa wartość przesyłek nadawanych w .w. trybach art. 57 KPA i 165 KPC w stosunku do całkowitej, szacunkowej ilości przesyłek stanowiących wartość przedmiotu zamówienia (w ciągu ostatnich 24 miesięcy) - nie przekraczała 5%. 12) Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot niniejszego zamówienia z należytą starannością, poprzez zapewnienie właściwych warunków technicznych i organizacyjnych koniecznych do prawidłowego świadczenia usług pocztowych z zachowaniem bezpieczeństwa obrotu, przestrzegając tajemnicy pocztowej oraz przepisów o ochronie danych osobowych, 13) uiszczanie opłat od przesyłek listowych będzie następowało z dołu w formie opłaty skredytowanej. Zamawiający będzie umieszczał oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą, 14) do przesyłek używane będą koperty oraz potwierdzenia odbioru Zamawiającego. Waga przesyłki określona będzie w stanie zamkniętym, 15) wszelkie oznaczenia przesyłek rejestrowanych i priorytetowych muszą być zapewnione przez Wykonawcę, 16) Zamawiający dopuszcza możliwość, by na kopercie oprócz danych wskazanych przez Zamawiającego znajdowały informacje o opłacie za usługę pocztową związane ze świadczeniem części zamówienia przez podwykonawców lub inne informacje związane z obiegiem przesyłek pocztowych pod warunkiem, że informacje te nie będą zakrywać nadruku adresu firmowego Zamawiającego oraz nie będą naruszać innych wymagań wskazanych w SIWZ. 17) Zamawiający za okres rozliczeniowy do fakturowania uznaje miesiąc kalendarzowy, 18) rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane jako iloczyn ilości usług realizowanych w zakończonym okresie rozliczeniowym oraz opłat określonych w formularzu cenowym. Liczba ta będzie potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych. Wynagrodzenie z tytułu wykonywania przedmiotu zamówienia będzie rozliczane w okresach rozliczeniowych odpowiadających miesiącom kalendarzowym. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 14 dni od wystawienia Zamawiającemu faktury VAT. Za dzień zapłaty strony przyjmują dzień uznania rachunku bankowego Wykonawcy, 19) przewidywana ilość przesyłek różnych rodzajów została wskazana w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie ilości przesyłek określonej w formularzu cenowym, 20) w przypadku nadania przez Zamawiającego większej ilości przesyłek z danej kategorii, usługi te będą rozliczane według cen jednostkowych wynikających z formularza cenowego, 21) podane w formularzu cenowym złożonym wraz z ofertą ilości poszczególnych przesyłek są ilościami szacunkowymi, 22) cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia, z trzema wyjątkami: a) ustawowej zmiany stawki VAT za usługi pocztowe, b) zmian cen opłat maksymalnych za świadczenie usług pocztowych, w przypadku, gdy Wykonawca wprowadzi nowy cennik opłat wyłącznie po jego zatwierdzeniu przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez obowiązujące przepisy prawa pocztowego. c) korzystania z programów rabatowych (opustowych) oferowanych przez Wykonawcę w toku realizowanej umowy. 3. Zamawiający zobowiązuje się do: 1) prawidłowego adresowania przesyłek w sposób czytelny i zgodny ze standardami określonymi w normach, 2) sporządzania w dwóch egzemplarzach (w tym jeden dla Wykonawcy) zestawień ilościowo-wartościowych nadanych przesyłek nierejestrowanych z uwzględnieniem kategorii i podziałów wagowych; wzór zestawień winien być uzgodniony z Wykonawcą, 3) sporządzania w dwóch egzemplarzach (w tym jeden dla Wykonawcy) zestawień ilościowo-wartościowych nadanych przesyłek rejestrowanych z uwzględnieniem kategorii i podziałów wagowych; wzór zestawień winien być uzgodniony z Wykonawcą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Nieodpłatna możliwość śledzenia przez internet rejestrowanych przesyłek pocztowych w obrocie krajowym
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-pup.powiat.wielun.pl/index.jsp?bipkod=/013
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach