Przetargi.pl
Świadczenie usług pcztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Skarbowego w Ostródzie

Urząd Skarbowy w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Olsztyńska 5B
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 640 71 00 , fax. 89 640 71 06
  • Data zamieszczenia: 2013-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Ostródzie
    ul. Olsztyńska 5B 5B
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 640 71 00, fax. 89 640 71 06
    REGON: 51001471100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pcztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Skarbowego w Ostródzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Skarbowego w Ostródzie w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych. Szczegółowe informacje dotyczące wykonywanej usługi: przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe:- zwykłe - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, - zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, - zwykłe polecone - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, polecone priorytetowe- przesyłki rejestrowane będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, - polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, - polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO)- przesyłki rejestrowane będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru. Przez paczki pocztowe, rozumie się paczki: - zwykłe - nie będące paczkami najszybszej kategorii, - priorytetowe - będące paczkami najszybszej kategorii. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi będące przedmiotem zamówienia na podstawie przepisów: Ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r. poz. 1529), - Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (dz. U. z 2013r. , poz. 545), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. nr 183, poz. 1795 z późn. zm.), - Ustawy z dnia 29.08.1997r. - Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2012r., poz. 749 z późn. zm.), - Ustawy z dnia 14.06.1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 267), - Ustawy z dnia 06.06.1997r. Kodeks postepowania karnego (Dz. U. z 1997r., Nr 89, poz. 555 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi dostarczania przesyłek do każdego miejsca w kraju i za granicą, na podany adres bądź wskazany adres skrytki pocztowej. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego oraz wymaga, aby punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się na terenie każdej gminy sąsiedniej w obrębie powiatu ostródzkiego. Wykonawca będzie odbierał przesyłki do nadania z siedziby Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 14:00 do 14:30 . Wykonawca będzie dostarczał do siedziby Zamawiającego przesyłki kierowane na adres Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 9:30. Nadanie przesyłek pocztowych następować będzie w dniu ich odbioru od Zamawiającego. W ramach świadczenia usług pocztowych rejestrowanych za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO), Wykonawca będzie realizował doręczanie tych przesyłek w trybach określonych w następujących przepisach: - art. 144-154c ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa, - art. 39-49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, - ustawy z dnia 06.06.1997r. Kodeks postępowania karnego (Dz. U. z 1997r., Nr 89, poz. 555 z późn. zm.). Dla przesyłek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru używane będą formularze potwierdzenia odbioru Zamawiającego. Z uwagi na specyfikę wykonywania zadań (między innymi: prowadzenie postępowań podatkowych, egzekucyjnych, karnych skarbowych), Zamawiający informuje, że doręczanie pism urzędowych stanowi około 70% wartości wszystkich nadawanych przesyłek. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby potwierdzenie nadania i doręczenia przesyłki miało moc dokumentu urzędowego. Zamawiający zobowiązuje się do: -zapewnienia na własny koszt opakowań przesyłek listowych i paczek pocztowych oraz ich opakowania w sposób umożliwiający Wykonawcy ich doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. - Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez Wykonawcę własnych opakowań na listy i przesyłki, - Umieszczania na przesyłkach listowych i paczkach pocztowych nazwy odbiorcy wraz z jego adresem, określając rodzaj przesyłki, umieszczenie nadruku - pieczątki z pełną nazwą i adresem urzędu skarbowego na stroie adresowej każdej nadawanej przesyłki listowej i paczki pocztowej oraz oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę, - sporządzania w dwóch egzemplarzach pocztowej książki nadawczej dla przesyłek rejestrowanych oraz zestawień ilościowo-wartościowych dla przesyłek rejestrowanych i nierejestrowanych będących podstawą do wzajemnych rozliczeń. Wykonawca jest odpowiedzialny za dokonanie prawidłowego, zgodnego ze stanem faktycznym opisu na formularzach potwierdzeń odbioru stosowanych do doręczeń, w sposób wskazany na formularzu, a w szczególności: - w przypadku doręczenia przesyłki - do uzyskania od odbiorcy pokwitowania odbioru przesyłki poprzez umieszczenie daty jej odbioru i czytelnego podpisu odbiorcy oraz wskazania osoby, której doręczono przesyłkę poprzez oznaczenie odpowiedniego pola oraz ewentualne zaznaczenie właściwego fragmentu tekst, - w przypadku niemożności doręczenia przesyki - do wskazania placówki pocztowej, w której pozostawiono przesyłkę do dyspozycji adresata oraz do odnotowania daty jej pozostawienia, bedącej zarazem datą pozostawienia awizo, - w przypadku niepodjęcia przesyłki w terminie 7 dni od daty pozostawienia pierwszego awizo - do odnotowania daty powtórnego jej awizowania, - w przypadku zwrotu przesyłki do nadawcy - do wskazania powodu zwrotu poprzez oznaczenie odpowiedniego pola oraz do odnotowania daty zwrotu, - do umieszczenia daty oraz złożenia podpisu przez osobę doręczającą lub wydającą przesyłkę (podpis powinien umożliwić identyfikację tej osoby). Jeżeli wykonawca zamierza korzystać z usług podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ mają charakter szacunkowy i są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi do celów porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. - Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego i nie stanowią zmiany umowy. - Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie ilości przesyłek określonej w formularzu cenowym, - W przypadku nadania przez Zamawiającego większej lub mniejszej ilości przesyłek z danej kategorii, usługi te będą rozliczane według cen jednostkowych wynikających z formularza cenowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.is.gov.pl/2814
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach