Przetargi.pl
Świadczenie usług oświetleniowych w zakresie podstawowym /eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego/ na terenie Gminy Dębica w roku 2021.

Gmina Dębica ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, Stefana Batorego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 14 6803342, 6803310 , fax. 146 803 336
  • Data zamieszczenia: 2021-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębica
    Stefana Batorego 13
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 14 6803342, 6803310, fax. 146 803 336
    REGON: 85166105600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług oświetleniowych w zakresie podstawowym /eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego/ na terenie Gminy Dębica w roku 2021.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres czynności Wykonawcy, będących przedmiotem umowy, na obszarze administrowanym przez Zamawiającego, obejmuje: a. Oględziny infrastruktury oświetleniowej. b. Wykonywanie wymaganych pomiarów infrastruktury oświetleniowej. c. Wymiana niesprawnych źródeł światła, w n/w czasie 10 dni roboczych w przypadku pojedynczych opraw d. Utylizacja zużytych źródeł światła pochodzących z wymiany. e. Lokalizacja i naprawa uszkodzeń linii kablowej i napowietrznej, wymiana uszkodzonych odcinków linii. f. Utrzymywanie tabliczek zaciskowo – bezpiecznikowych słupów oświetleniowych w sprawności technicznej z uniemożliwieniem dostępu do wnęk słupowych osobom postronnym oraz wymiana uszkodzonych zamknięć wnęk słupowych. g. Utrzymanie sprawności technicznej opraw oświetleniowych przez wymianę ich poszczególnych elementów (dławików, układów zapłonowych, kondensatorów, itp.) h. Wymiana uszkodzonych przewodów zasilających w słupach i wysięgnikach. i. Wymiana uszkodzonych elementów zabezpieczających oprawy oświetleniowe oraz dostosowanie zabezpieczeń do poboru mocy. j. Bieżąca kontrola i utrzymywanie rozdzielnic oświetleniowych w dobrej sprawności technicznej poprzez ich konserwację i wymianę uszkodzonych elementów sterowniczych i zabezpieczających k. Kontrola prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz wymiana uszkodzonych elementów urządzeń sterowania l. Wykonanie dwa razy w roku usługi przesterowania oświetlenia drogowego (zmiana czasu świecenia) m. Odnawianie i uzupełnianie brakujących napisów informacyjnych na słupach, latarniach i szafkach sterowniczo – zabezpieczeniowych. n. Prowadzenie dokumentacji techniczno – ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego, o którym mowa w pkt. k 2. W ramach niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do: a. Świadczenia usług na infrastrukturze oświetleniowej w sposób zapewniający sprawność techniczną zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa b. Całodobowej obsługi za pośrednictwem właściwych komórek organizacyjnych umożliwiającej zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu infrastruktury oświetleniowej przez 7 dni tygodnia i 24 godziny na dobę. c. Usuwania niesprawności punktów świetlnych w czasie od stwierdzenia przez Wykonawcę lub skutecznego zgłoszenia przez Zamawiającego. d. Zawiadomienia Zamawiającego o awariach infrastruktury oświetleniowej, których usunięcie w terminach określonych niniejszym załączniku jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 3. W ramach niniejszej umowy Zamawiający zobowiązuje się do : a. Terminowego uiszczania wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy b. Zgłaszania Wykonawcy niesprawności punktu oświetleniowego na adres email: Tomasz.Piekos@tauron-dystrybucja.pl; tel. 516 115 211 Bogdan.Michalek@tauron.pl; tel. 516 113 588 4. Strony zgodnie ustalają, że szkody i straty powstałe w infrastrukturze oświetleniowej w wyniku działania osób trzecich pokrywa właściciel urządzeń. Odtworzone urządzenia nie zmieniają stanu majątkowego istniejącego przed wystąpieniem szkody. W przypadku szkód i strat w elementach infrastruktury oświetleniowej nie stanowiących własności Wykonawcy, podstawą podjęcia przez Wykonawcę czynności naprawczych będzie uzgodnione przez Strony zlecenie, wskazujące co najmniej, zakres oraz sposób usunięcia szkód i strat. Wynagrodzenie za realizację zlecenia będzie ustalone w osobnej umowie III. Usuwanie niesprawności punktu oświetleniowego 1. Usuwanie niesprawności punktu oświetleniowego w czasie od stwierdzenia przez Wykonawcę lub skutecznego zgłoszenia przez Zamawiającego, liczone będzie w sposób następujący: a) 96 godzin w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt, b) 96 godzin licząc od początku pierwszego dnia powszedniego po dniu ustawowo wolnym od pracy w przypadkach gdy usterka została zgłoszona (wykryta) w dniu poprzedzającym dzień wolny lub w dniu wolnym; Po skutecznym zawiadomieniu Wykonawcy na wskazany adres email. 2. Za skuteczne zawiadomienie Wykonawcy o niesprawności punktu oświetleniowego Strony przyjmują zgłoszenie drogą telefoniczną na infolinię lub e-mail.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach