Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 75235 Koszalin, ul. Leonida Telgi
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 717 08 90
- Data zamieszczenia: 2018-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Leonida Telgi 4
75235 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 717 08 90
REGON: 36024726200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www. dps.koszalin.ibip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2018 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania osób starszych i niepełnosprawnych. Świadczeniobiorcami będą mieszkańcy miasta Koszalina. Usługi będą świadczone na terenie miasta Koszalina, w dni robocze oraz dni wolne od pracy i święta, na podstawie wydanych decyzji administracyjnych. W przypadku osób samotnych i obłożnie chorych przewiduje się świadczenie usług trzy razy dziennie, w zależności od potrzeb, także w godzinach wieczornych, nie później niż do godz. 20:00. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym, a wykonawcą dokonywane będą na podstawie faktycznie zrealizowanych godzin usług. Przez godzinę usług należy rozumieć „godzinę zegarową” = 60 minut. Godzina usługi oznacza rzeczywisty czas wykonania usługi i nie obejmuje czasu dotarcia do podopiecznego, ani czasu niezbędnego dla przejścia pomiędzy środowiskami. Zamawiający zastrzega możliwość rozbicia dziennego wymiaru świadczonej usługi w niektórych środowiskach na 2-4 wejść w różnych porach dnia np. rano, w południe, wieczorem. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywane następujących czynności: 1. Pielęgnacyjne: 1) dbanie o higienę podopiecznego, pomoc przy myciu, kąpielach i ubieraniu (kąpiel w wannie, pod prysznicem i w łóżku) 2) pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych (także stomia), 3) pomoc przy zmianie pozycji u podopiecznych leżących, 4) podawanie posiłków, karmienie (również karmienie przez PEG po uprzednim przeszkoleniu personelu przez Wykonawcę), 5) zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń. 2. Gospodarcze: 1) zakup artykułów spożywczych i innych, potrzebnych w gospodarstwie domowym – w najbliższej okolicy, 2) przygotowanie posiłków/ dostarczanie obiadu, 3) zmiana bielizny pościelowej, 4) utrzymanie w czystości naczyń stołowych, 5) sprzątanie pomieszczeń sanitarnych, 6) bieżące porządki w pokoju, w którym stale przebywa podopieczny, 7) pranie bielizny osobistej i lekkiej odzieży podopiecznego, 8) zanoszenie odzieży do pralni – w uzasadnionych przypadkach, 9) palenie w piecu, przynoszenie opału. 3. Inne: 1) załatwianie spraw urzędowych, w tym: dokonywanie opłat w imieniu podopiecznego – w najbliższej okolicy, 2) kontakt z pracownikami służby zdrowia, zamawianie wizyt lekarskich i realizowanie recept, przygotowanie leków zgodnie z zaleceniami lekarza, 3) podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań, np. dostarczanie prasy i książek, czytanie podopiecznemu, spacery, zachęcanie do kontaktów sąsiedzkich. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywane następujących czynności: pielęgnacyjne, gospodarcze i inne. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części. Podany wymiar godzinowy został określony szacunkowo. Ze względu na specyfikę zamówienia może nastąpić zmniejszenie lub zwiększenie liczby godzin usług w trakcie realizacji zamówienia. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a wykonawcą dokonywane będą na podstawie rzeczywiście zrealizowanych godzin usług, zgodnie ze stawką jednostkową, ustaloną na podstawie oferty wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia od wykonawców wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W postępowaniu wykonawca składa stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub uwierzytelniony odpis) - w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielnie zamówienia lub, gdy oferta podpisana jest przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz posiadającą (posiadające) stosowne pełnomocnictwo, jeżeli uprawnienie to nie wynika z dokumentów rejestrowych wykonawcy. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekaże zamawiającemu oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Ww. oświadczenie składa wyłącznie wykonawca, który nie należy do grupy kapitałowej. W przeciwnym wykonawca składa listę podmiotów, które należą do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem listy, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. W postępowaniu wykonawca składa oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO w stosunku do osób, które skieruje do wykonania czynności związanych z realizacją zamówienia i których imiona i nazwiska wskaże Zamawiającemu w oświadczeniu własnym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem w roku 2024-III”
Dodano: 2024-03-24 - Wykonywanie świadczeń polegających na prowadzeniu placówki na 7 łóżek, zapewniającej całodobową opiekę osobom w stanie nietrzeźwości, przebywającym na terenie miasta Koszalina
Dodano: 2023-11-29 - Asystent usamodzielniania w ramach projektu Silni i Samodzielni współfinansowanego ze śr EFS w ramach RPO Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2023-10-05 - Usługi terapeutyczne
Dodano: 2023-03-07 - Świadczenie usług opiekuńczych z podziałem na 2 zadania
Dodano: 2023-01-28 - Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałcz w ich miejscu zamieszkania w roku 2023
Dodano: 2022-12-19 - Świadczenie usług opiekuńczych z podziałem na 2 zadania
Dodano: 2022-12-15 - Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem- III” - 2022r.
Dodano: 2022-11-19 - Świadczenia zdrowotne na 2023 i 2024 rok dla pracowników Urzędu Morskiego w Szczecinie
Dodano: 2022-10-28 - Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem- III” - 2022r.
Dodano: 2022-10-22