Przetargi.pl
Świadczenie usług opiekuńczych w formie dostarczania posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w okresie od 1.01.2012r. do 31.12.2012r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Bytomska 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2854244 , fax. 032 2854244
  • Data zamieszczenia: 2011-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Bytomska 15 15
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 2854244, fax. 032 2854244
    REGON: 00345397200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług opiekuńczych w formie dostarczania posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w okresie od 1.01.2012r. do 31.12.2012r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje : Świadczenie usług opiekuńczych w formie dostarczania posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, którzy ze względu na wiek, stan zdrowia, niepełnosprawność nie są w stanie we własnym zakresie ich sobie zapewnić, w dni robocze, soboty oraz niedziele z miejsca wskazanego przez Zamawiającego (placówki gastronomiczne, Dzienny Dom Pomocy dla Osób Samotnych i Starszych , kuchnie przyszpitalne itp.) do miejsca zamieszkania lub aktualnego miejsca pobytu klienta na terenie gminy Tarnowskie Góry w okresie od 1.01.2012r. do 31.12.2012r. w ilości maksymalnej do 15 200 posiłków. Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemne zlecenie realizacji dostarczania posiłków, które zawierać będzie imienny wykaz osób, miejsce dostarczania posiłków, kwotę odpłatności klienta za dostarczenie jednego posiłku oraz terminy realizacji usług. W szczególnych okolicznościach (np. powrót klienta ze szpitala, nagłe pogorszenie stanu zdrowia) dopuszcza się możliwość rozpoczęcia dostarczania posiłków na wniosek Zamawiającego zgłoszony ustnie, telefoniczne lub faksem. Pisemne zlecenie realizacji usług w takim przypadku zostanie wydane i przekazane Wykonawcy niezwłocznie. Wykonawca zobowiązany będzie do objęcia klienta usługą niezwłocznie, tj. od dnia, od którego placówka zapewni posiłek Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru wykazów osób objętych pomocą w formie dostarczania posiłków w siedzibie MOPS przy ul. Bytomskiej 15 w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego oraz placówki przygotowujące posiłki o braku możliwości realizacji usług oraz o jej przyczynach (np. pobyt klienta w szpitalu, wyjazd, rezygnacja itp.). Wykonawca zobowiązany będzie do wykazania zatrudnienia co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia do prowadzenia pojazdów samochodowych oraz ważną książeczką zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych. Wykonawca zobowiązany będzie do dysponowania środkiem transportu przystosowanym i dopuszczonym przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną do przewozu żywności (posiłków). Termosy oraz pojemniki przystosowane do przewozu posiłków wykorzystywane przy realizacji zamówienia będą udostępnione przez placówki, z których będą dowożone posiłki. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za powierzony towar od chwili pobrania do chwili przekazania klientowi. Wykonawca zobowiązany będzie do dowożenia posiłków punktualnie, w godz. od 11.00 do 15.00 oraz zwracania pustych termosów i pojemników do miejsc wydawania posiłków. W przypadkach, kiedy klient nie jest w stanie samodzielnie wypakować obiadu lub odkręcić termosu, Wykonawca udzielać będzie pomocy przy wykonywaniu tej czynności. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia rejestru dostarczonych posiłków wg wzoru, stanowiącego Załącznik do umowy. Rejestr dostarczanych posiłków powinien być prowadzony na bieżąco oraz potwierdzany podpisem klienta lub członka rodziny. Rejestry dostarczonych posiłków będą dostępne w siedzibie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do informowania klientów o wysokości odpłatności za dostarczane posiłki za miesiąc poprzedni, pobierania odpłatności od klientów i dokonywania wpłat kasie MOPS do 15-go dnia miesiąca za miesiąc poprzedni. Potwierdzenia wpłaty Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć klientowi, informowania Zamawiającego o występujących trudnościach w pobieraniu opłat. Podstawą do wystawienia faktury będzie miesięczne rozliczenie dostarczonych posiłków zawierające: imienny wykaz osób, którym dostarczono posiłki, miesięczną liczbę faktycznie dostarczonych posiłków, odpłatność klienta za dostarczenie jednego posiłku, ogółem odpłatność klienta, odpłatność MOPS za dostarczenie jednego posiłku, ogółem odpłatność MOPS, sumę ogólną odpłatności MOPS i klienta, uwagi dotyczące dostarczania posiłków. W przypadku zmiany środka transportu lub osoby wykonującej przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie o tym fakcie poinformować Zamawiającego i przedłożyć stosowne dokumenty dopuszczające osobę i pojazd do wykonania zamówienia. Awaria pojazdu nie zwalnia Wykonawcy z realizacji usługi. Wykonawca oraz jego pracownicy zobowiązani będą do wywiązywania się z obowiązków zgodnie z następującymi zasadami: zachowania tajemnicy służbowej w zakresie wszystkich informacji, jakie uzyskali w trakcie wykonywania obowiązków, w szczególności nie ujawnianie osobom trzecim danych personalnych klientów, ich sytuacji rodzinnej, materialnej i zdrowotnej, posiadania przy sobie dokumentu pozwalającego na identyfikację osoby oraz firmy wykonującej usługi wraz z numerem telefonu firmy oraz okazywania dokumentu na żądanie rodziny, krewnych, opiekuna prawnego i pracownika Zamawiającego, nie wprowadzania do domu klienta osób nieupoważnionych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli czystości pojazdu, którym dostarczane są posiłki, rejestru dostarczanych posiłków, uprawnień osób wykonujących zamówienie oraz oceny jakości wykonywanych usług. Wykonawca zobowiązuje się w każdej chwili stworzyć warunki do kontroli i udostępnić samochód oraz dokumenty do wglądu. Dokumentacja powinna być prowadzona w sposób nie budzący zastrzeżeń, bez skreśleń i poprawek. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za rzetelne i terminowe świadczenie usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853111003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mops.tarnowskiegory.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach