Przetargi.pl
Świadczenie usług opiekuńczych podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szydłowie, zamieszkałych na terenie Gminy Szydłowo na 2024 rok

GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SZYDŁOWIE GOPS ogłasza przetarg

  • Adres: 64-930 Jaraczewo, Jaraczewo 2A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672115539
  • Data zamieszczenia: 2023-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SZYDŁOWIE GOPS
    Jaraczewo 2A
    64-930 Jaraczewo, woj. wielkopolskie
    tel. 672115539
    REGON: 004611440
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsszydlowo.naszops.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług opiekuńczych podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szydłowie, zamieszkałych na terenie Gminy Szydłowo na 2024 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia świadczenie usług opiekuńczych podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szydłowie, zamieszkałych na terenie Gminy Szydłowo na 2024 rok.2. Usługi opiekuńcze obejmują pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem –art.50 ust.3 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2021r., poz. 2268 ze zm.).3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dotyczące wykonywania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz w załączniku nr 3 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).4. Zamawiający wskazuje, iż nie dokonano podziału zamówienia na części z powodu braku możliwości koordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia na części, z uwagi na jego niewielki zakres i rozmiar, nie utrudni konkurencji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej. W odniesieniu do zdolności zawodowej zamawiający wymaga aby wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali minimum jedną usługę polegającą na świadczeniu usług opiekuńczych, trwającą minimum 12 miesięcy, na kwotę min. 100 000,00 zł brutto każda.2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia musi spełniać samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców (członków konsorcjum), który wykona usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Powyższe zapisy stosuje się odpowiednio w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego. Niedozwolone jest łączenie doświadczenia Wykonawcy oraz podmiotu trzeciego w celu wykazania spełniania warunku doświadczenia.3. Wykonawca, powołując się na doświadczenie konsorcjum, którego był członkiem, musi wykazać, że jako uczestnik konsorcjum nabył doświadczenie wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca nie może polegać na doświadczeniu grupy Wykonawców, jeżeli faktycznie nie uczestniczył w realizacji wymaganego przez Zamawiającego zamówienia.4. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale XVI SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach