Przetargi.pl
Dowozy szkolne - usługi transportowe

GMINA PIASKI ogłasza przetarg

  • Adres: 63-820 Piaski, ul. 6 Stycznia 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655719030 , fax. 655719049
  • Data zamieszczenia: 2023-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PIASKI
    ul. 6 Stycznia 1
    63-820 Piaski, woj. wielkopolskie
    tel. 655719030, fax. 655719049
    REGON: 411050563
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piaski-wlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowozy szkolne - usługi transportowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przewóz regularny specjalny uczniów do szkół w podstawowych w Piaskach, Szelejewie i Bodzewie, na trasach określonych w załączniku nr 1 do SWZ, we wszystkie dni nauki szkolnej od 2 stycznia 2024r. do 31 grudnia 2024r. (282 km dziennie z dziećmi) 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy2. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę3. Zamawiający zastrzega możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, liczby dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych, itd.4. Usługa będzie świadczona w dni powszednie z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno – wychowawczych ( ferie zimowe, wiosenna przerwa świąteczna ), określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2017r., poz. 1603 ze zm.)5. W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na odpracowywaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy w sobotę, przewoźnik zostaje powiadomiony przez Zamawiającego za pośrednictwem dyrektora danej placówki o zmianie terminu dowozu.6. Każdy dowożony uczeń musi mieć zapewnione miejsce siedzące 7. Wykonawca zapewni opiekę nad uczniami w czasie dowozu i odwozu uczniów do i ze szkół. Opiekunem dowozu nie może być kierowca autobusu. Zakres obowiązków opiekuna obejmuje w szczególności: sprawowanie nadzoru nad poprawnym zachowaniem dzieci i młodzieży w pojazdach, otwieranie drzwi po upewnieniu się, że nie spowoduje zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub jego utrudnienia, wprowadzanie i wyprowadzanie dzieci i młodzieży do i z pojazdu, przeprowadzanie dzieci i młodzieży przez jezdnię, udzielanie wszelkiej niezbędnej pomocy przewożonym uczniom w celu zapewnienia im bezpieczeństwa podczas przejazdu.8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, t.j. kierowców które będą przewoziły autobusami dzieci i uczniów z placówek oświatowych na trasach określonych w załączniku nr 1 do SWZ, we wszystkie dni nauki szkolnej.Przewóz regularny specjalny uczniów do ZSS w Brzeziu, ŚDS w Chwałkowie i SOSW w Mosinie na trasach określonych w załączniku nr 1 do SWZ, we wszystkie dni nauki szkolnej od 2 stycznia 2024r. do 31 grudnia 2024r.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy2. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę3. Zamawiający zastrzega możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, liczby dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych, itd.4. Usługa będzie świadczona w dni powszednie z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno – wychowawczych ( ferie zimowe, wiosenna przerwa świąteczna ), określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2017r., poz. 1603 ze zm.)5. W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na odpracowywaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy w sobotę, przewoźnik zostaje powiadomiony przez Zamawiającego za pośrednictwem dyrektora danej placówki o zmianie terminu dowozu.6. Każde dowożone dziecko musi mieć zapewnione miejsce siedzące7. Wykonawca zapewni opiekę (2 osoby dla przewozu do ZSS w Brzeziu) nad uczniami w czasie dowozu i odwozu uczniów do i ze szkół i ośrodków. Opiekunem dowozu nie może być kierowca busa. Zakres obowiązków opiekuna obejmuje w szczególności: sprawowanie nadzoru nad poprawnym zachowaniem dzieci i młodzieży w pojazdach, otwieranie drzwi po upewnieniu się, że nie spowoduje zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub jego utrudnienia, wprowadzanie i wyprowadzanie dzieci i młodzieży do i z pojazdu, przeprowadzanie dzieci i młodzieży przez jezdnię, udzielanie wszelkiej niezbędnej pomocy przewożonym uczniom w celu zapewnienia im bezpieczeństwa podczas przejazdu. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, t.j. kierowców, które będą przewoziły busami uczniów niepełnosprawnych na trasach określonych w załączniku nr 1 do SWZ, we wszystkie dni nauki szkolnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:Część I - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).Część II – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający wymaga posiadania zezwolenia lub licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 2201 ze zm. ) – dotyczy wszystkich części postępowania.2. Wykonawca posiada doświadczenie.a) dla części I i II zamówienia Wykonawca posiada doświadczenie, t.j. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał minimum 1 regularną usługę przewozową świadczoną dla szkół lub przedszkoli przez okres 1 roku szkolnego lub kalendarzowego3. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym.a) dla części I zamówienia Zamawiający wymaga dysponowania 2 (dwoma) autobusami o pojemności nie mniejszej niż 56 miejsc siedzących, 1 (jednym) autobusem o pojemności nie mniejszej niż 58 miejsc siedzących i 1 (jednym) autobusem o pojemności nie mniejszej niż 50 miejsc siedzących, nie starszymi niż 20 lat.b) dla części II zamówienia Zamawiający wymaga dysponowania 2 (dwoma) busami min. 8 – osobowymi przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, dostosowanymi do przewozu osób na wózku inwalidzkim nie starszymi niż 15 lat oraz 1 (jednym) busem min. 24-osobowym nie starszym niż. 15 lat.4. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym.Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu5. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną tego ubezpieczenia w wysokości co najmniej: a) dla części I i II zamówienia minimum 500 000 zł.,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach