Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Stanisława Wyspiańskiego 2d
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 8673756, 8677217, 8654300 , fax. 74 8673756, 8677217, 8654300
- Data zamieszczenia: 2014-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Stanisława Wyspiańskiego 2d 2d
57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
tel. 74 8673756, 8677217, 8654300, fax. 74 8673756, 8677217, 8654300
REGON: 00581118600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.klodzko.pl , www.ops.bip.um.klodzko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz uprawnionych mieszkańców miasta Kłodzka. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług opiekuńczych osobom z terenu miasta Kłodzka, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione w myśl art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 182 ze zmianami). Usługi świadczone będą w miejscu zamieszkania osoby uprawnionej. Szacunkowy wymiar świadczonych usług to 28.000 godzin rocznie. Godzina oznacza 60 minut. Godzina usługi liczona jest jako faktycznie przepracowany czas na rzecz osoby uprawnionej. Wykonawca w ramach świadczonych usług opiekuńczych zobowiązany będzie do udzielania pomocy podopiecznym w podstawowych czynnościach życiowych, w tym pomocy przy spożywaniu posiłków, przygotowywaniu posiłków z uwzględnieniem diety, pielęgnacji, także pielęgnacji w czasie choroby, układania podopiecznego w łóżku, opieki higienicznej, w tym mycia, kąpieli, pomocy przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zakupu artykułów spożywczych i innych potrzebnych w gospodarstwie domowym, niezbędnej pomocy w załatwianiu spraw osobistych i urzędowych, kontaktów z otoczeniem, utrzymania czystości gospodarstwa domowego podopiecznego, prania odzieży, bielizny osobistej i pościelowej, organizowania spacerów, prowadzenia gospodarstwa domowego. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi opiekuńcze poprzez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje tj. przeszkolenie w zakresie wykonywania usług opiekuńczych. Wykonawca będzie świadczyć usługi opiekuńcze na podstawie wydanych przez Zamawiającego decyzji administracyjnych, w których zostanie określone miejsce świadczonych usług opiekuńczych, ilość godzin do wykonania, zakres świadczonych usług opiekuńczych oraz zasady odpłatności za realizowaną usługę. Ilość godzin zamówienia może ulec zmianie w trakcie trwania umowy, gdyż nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikację zamówienia w związku ze zmieniającym się stanem zdrowia podopiecznych. Szczegółowy zakres świadczonych usług opiekuńczych: 1. Pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych podopiecznego, a w szczególności: 1.1. zakup artykułów spożywczych i przemysłowych, 1.2. przygotowanie posiłków oraz w miarę konieczności karmienia podopiecznego, 1.3. spacery z podopiecznym, jeżeli stan jego zdrowia na to zezwala, 1.4. utrzymywanie w czystości sprzętu gospodarstwa domowego służącego podopiecznemu, 1.5. dokonywanie bieżących porządków w mieszkaniu podopiecznego lub użytkowanej przez niego części mieszkania, 1.6. pranie odzieży i bielizny osobistej podopiecznego oraz dbanie o czystość bielizny pościelowej, 1.7. w miarę potrzeby przynoszenia węgla i wody oraz palenie w piecu, 1.8. zamawianie wizyt lekarskich oraz realizacja recept lekarskich - stosownie do potrzeb podopiecznego, 1.9. załatwianie innych spraw na życzenie podopiecznego - np. opłacanie czynszów, rachunków za energię elektryczną, telefon itp. 1.10. rozliczanie się z podopiecznym z wydanych pieniędzy codziennie lub we wspólnie ustalonym terminie. 2. Opieki higienicznej, na którą składa się: 2.1. higiena osobista podopiecznego (m.in. mycie, kąpanie, czesanie, ubieranie), 2.2. zmiana bielizny osobistej i pościelowej, posłanie łóżka podopiecznego, 2.3. pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych. 3. Zalecana przez lekarza pielęgnację, polegającą m.in. na: 3.1. zapobieganiu powstawaniu odleżyn i odparzeń u podopiecznego, 3.2. pielęgnacja pod kątem schorzenia podopiecznego z uwzględnieniem np. odpowiedniej diety, 3.3. wykonywaniu zabiegów pielęgnacyjnych, w szczególności: mierzenie temperatury, tętna, ciśnienia, podawanie leków drogą doustną, wziewną, doodbytniczą, zakrapianie ucha, nosa, oka, stosowanie zaleconych przez lekarza środków farmakologicznych na skórę, kompresy rozgrzewające, okłady, zakładanie opatrunków itp. 4. W miarę możliwości zapewnienie podopiecznemu kontaktów z otoczeniem. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości świadczonych godzin usług opiekuńczych od podanego w niniejszej SIWZ szacunkowego wymiaru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia posiadających odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.klodzko.pl , www.ops.bip.um.klodzko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UDZIELANIE ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH DLA MIESZKAŃCÓW GMINY RUDNA OD LIPCA DO GRUDNIA 2016 ROKU
Dodano: 2016-06-06 - Usługi medyczne w zakresie przeprowadzania badań lekarskich: wstępnych, okresowych i kontrolnych (badania profilaktyczne) oraz dla celów sanitarno-epidemiologicznych.
Dodano: 2016-05-30 - Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bolesławcu w roku 2016-2017
Dodano: 2016-05-23 - Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania na terenie miasta Bielawa od 01.07.2016 r. do 31.12.2016 r
Dodano: 2016-05-16 - wykonywanie badań histologicznych, cytologicznych oraz innych z zakresu patomorfologii
Dodano: 2016-03-31 - Wykonanie ekspertyzy oddziaływania arsenu na zdrowie mieszkańców Głogowa.
Dodano: 2016-03-22 - wykonywanie badań histologicznych, cytologicznych oraz innych z zakresu patomorfologii
Dodano: 2016-03-04 - UMW / AZ / PN - 5 / 16 - Świadczenie usług oraz sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej z zakresu medycyny pracy nad pracownikami Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2016-02-02 - PROWADZENIE USŁUG PSYCHOPROFILAKTYCZNYCH DLA DZIECI I MŁODZIEŻY POCHODZĄCYCH Z RODZIN DYSFUNKCYJNYCH I GRUP RYZYKA W SZCZEGÓLNOŚCI POPRZEZ ZAJĘCIA RUCHOWE
Dodano: 2016-02-01 - PROWADZENIE USŁUG PROFILAKTYCZNO-EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNYCH DLA OSÓB UZALEŻNIONYCH OD ALKOHOLU, WSPÓŁUZALEŻNIONYCH I OSÓB Z GRUP RYZYKA ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY POLKOWICE
Dodano: 2016-02-01