Przetargi.pl
Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz osób korzystających z pomocy Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Sarzynie na rok 2013

Miasto i Gmina Nowa Sarzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 37-310 Nowa Sarzyna, ul. Mikołaja Kopernika 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 2413177 , fax. 17 2413111
  • Data zamieszczenia: 2012-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Nowa Sarzyna
    ul. Mikołaja Kopernika 1 1
    37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie
    tel. 17 2413177, fax. 17 2413111
    REGON: 00052965700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.nowasarzyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz osób korzystających z pomocy Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Sarzynie na rok 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług opiekuńczych na rzecz osób korzystających z pomocy Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Sarzynie przyznanych na podstawie art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2009 r., Nr 175, poz. 1362 z późn. zm.), zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna i wskazanych przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Sarzynie. 1.2. Usługi, o których mowa w pkt 1 obejmują usługi opiekuńcze świadczone na rzecz osób samotnych, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione oraz osób, które wymagają pomocy innych osób, a rodzina, a także wspólnie zamieszkujący małżonek, wstępni, zstępni nie mogą takiej pomocy zapewnić. 1.3. Świadczenie usług objętych zamówieniem odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-16.00 z wyłączeniem dni świątecznych w okresie od dnia 01.01.2013 r. do dnia 31.12.2013 r. 1.4. Szczegółowy zakres usług opiekuńczych objętych niniejszym zamówieniem jest opisany w zał. 1.1. do siwz. 1.5. Szacunkowa liczba godzin usług w okresie objętym zamówieniem (umową) tj. w okresie od dnia 01.01.2013 r. do dnia 31.12.2013 r. wynosi 19 932 godzin. 1.6. Szacunkowa liczba osób, na rzecz których Wykonawca świadczyć będzie usługi objęte niniejszym zamówieniem wynosi ok. 33 osób miesięcznie. 1.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli realizacji umowy przez Wykonawcę, w tym: kontroli merytorycznej, obejmującej kontrolę zgodności świadczonych usług z warunkami umowy - w miejscu świadczenia usług (w miejscu zamieszkania osób, na rzecz których świadczone są usługi objęte niniejszym zamówieniem) oraz kontroli dokumentów Wykonawcy w powyższym zakresie. Zamawiającemu przysługuje prawo do: 1) Bezpośrednich kontaktów z osobami, przy pomocy których Wykonawca świadczy usługi objęte zamówieniem oraz prawo przekazywania tym pracownikom uwag i spostrzeżeń dotyczących prawidłowości świadczonych usług, 2) Występowania do wykonawcy o zmianę osoby świadczącej usługi. 1.8. Zamawiający wskaże Wykonawcy osoby uprawnione do korzystania z usług opiekuńczych i objętych niniejszym zamówieniem, określając jednocześnie następujące dane tych osób oraz informacje o zakresie przyznanych usług: 1) imię, nazwisko oraz adres, 2) rodzaj przyznanych usług (jakie mają być świadczone na rzecz danej osoby) 3) ilość godzin przyznanych usług, 4) czas na jaki przyznane zostały usługi, 5) stawkę odpłatności za jedną godzinę usług, jaką zobowiązana jest ponosić osoba korzystająca według decyzji Zamawiającego z przyznanych usług, 6) zalecenia lekarza dotyczące zakresu świadczonych usług, w przypadku wydania takich zaleceń. 1.9. Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia świadczenia usług na rzecz poszczególnych osób wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z decyzją administracyjną. 1.10. W wyjątkowych i nagłych wypadkach dopuszcza się możliwość ustnego (telefonicznego) zlecenia usług przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej jak też możliwość ustnego poinformowania Wykonawcy o przerwaniu świadczenia usług opiekuńczych w odniesieniu do poszczególnych osób - wskazanych przez Ośrodek, co wymaga bezzwłocznego potwierdzenia pisemnym zleceniem lub informacją z doręczeniem Wykonawcy. 1.11. Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonanie wszystkich obowiązków wchodzących w zakres zleconych usług, zgodnie z niniejszym zamówieniem oraz z umową zawartą z Zamawiającym. 1.12. Do świadczenia usług opiekuńczych Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić osoby sprawne fizycznie i intelektualnie, zdolne do wykonywania prac fizycznych, posiadające umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych, które muszą legitymować się wykształceniem co najmniej podstawowym i zaświadczeniem o ukończeniu kursu opieki nad chorym w domu lub kursu opieki nad osobami starszymi. 1.13. Wykonawca zapewni świadczenie usług opiekuńczych przez osoby odpowiednio przeszkolone przez Wykonawcę w zakresie wykonywania usług objętych umową. 1.14. Wykonawca wskaże osobę do spraw koordynacji usług świadczonych przez osoby realizujące usługi bezpośrednio u osób uprawnionych, która będzie jednocześnie osobą upoważnioną do stałych kontaktów z Zamawiającym w zakresie realizacji usług objętych umową. 1.15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za staranność w wyborze osób, przy pomocy których będzie świadczył usługi objęte niniejszym zamówieniem oraz prawidłowość wykonywanych przez nie czynności i obowiązków w powyższym zakresie. 1.16. Wykonawca wskaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i numer faksu Wykonawcy, inne informacje oraz ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 1.17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez Wykonawcę, w tym przez osoby, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie - osobom korzystającym z usług w związku ze świadczeniem usług objętych umową. 1.18. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w trakcie wykonywania zamówienia. 1.19. Wykonawca przedstawi wykaz osób, które wykonywać będą zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności. 1.20. Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) podczas realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia przy wykonywaniu danego zamówienia, co najmniej 8 osób bezrobotnych na podstawie skierowania powiatowego urzędu pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415 j.t. z późn. zm.) lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określonych w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE, w którym wykonawca ma miejsce zamieszkania albo siedzibę. W/w bezrobotni muszą posiadać wykształcenie co najmniej podstawowe oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu opieki nad chorym w domu lub kursu opieki nad osobami starszymi; 2) zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać do końca upływu terminu realizacji zamówienia tj. do 31.12.2013 r.; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę przed zakończeniem w/w okresu, wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego, 3) wykonawca na etapie wykonywania zamówienia zobowiązany będzie do przedstawienia zamawiającemu zgłoszenia ofert pracy przedstawione powiatowemu urzędowi pracy oraz odpis skierowania bezrobotnych przez powiatowy urząd do pracodawcy a także umowy o pracę, 4) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 3) przedstawia: zgłoszenie ofert pracy przedstawione odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w kraju pochodzenia wykonawcy lub w kraju, w którym wykonawca ma swoją siedzibę; odpis wystawionego przez ten organ dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy oraz umowę o pracę (spółdzielczą umowę o pracę), 5) zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia skierowanych bezrobotnych, zaś wykonawca ma obowiązek przedstawić ją zamawiającemu niezwłocznie, 6) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez zamawiającego liczby osób bezrobotnych, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej zamawiającemu w wysokości iloczynu 1/30 kwoty najniższego wynagrodzenia wraz z należnymi składkami na ubezpieczenie społeczne oraz liczby dni w okresie realizacji zamówienia - za każdego niezatrudnionego bezrobotnego poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego, chyba, że wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy powiatowemu urzędowi pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie; za przyczynę nieleżącą po stronie wykonawcy będzie uznany w szczególności brak na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji, osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia lub odmowa podjęcia pracy przez taką osobę bezrobotną
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853111003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ------------------

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowasarzyna.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach