Przetargi.pl
Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz osób korzystających z pomocy Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Sarzynie

Miasto i Gmina Nowa Sarzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 37-310 Nowa Sarzyna, ul. Mikołaja Kopernika 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2413251 , fax. 017 2413111
  • Data zamieszczenia: 2010-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Nowa Sarzyna
    ul. Mikołaja Kopernika 1 1
    37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie
    tel. 017 2413251, fax. 017 2413111
    REGON: 00052965700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.nowasarzyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz osób korzystających z pomocy Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Sarzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług opiekuńczych na rzecz osób korzystających z pomocy Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Sarzynie przyznanych na podstawie art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (j.t. Dz. U. z 2009 r., Nr 175, poz. 1362 z późn. zm.), zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna i wskazanych przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowej Sarzynie. 1.2. Usługi, o których mowa w pkt 1.1. obejmują usługi opiekuńcze świadczone na rzecz osób samotnych, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione oraz osób, które wymagają pomocy innych osób, a rodzina, a także wspólnie zamieszkujący małżonek, wstępni, zstępni nie mogą takiej pomocy zapewnić. 1.3. Świadczenie usług objętych zamówieniem odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 700 - 1600 w okresie od dnia 01.01. 2011 r. do dnia 30.12. 2011 r. 1.4. Szczegółowy zakres usług opiekuńczych objętych niniejszym zamówieniem jest opisany w załączniku nr 7 do siwz. 1.5. Szacunkowa liczba godzin usług w okresie objętym zamówieniem (umową) tj. w okresie od dnia 01.01.2011 r. do dnia 31.12.2011 r. wynosi 20000 godzin. 1.6.Szacunkowa liczba osób, na rzecz których Wykonawca świadczyć będzie usługi objęte niniejszym zamówieniem wynosi ok. 30 osób miesięcznie. 1.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli realizacji umowy przez Wykonawcę, w tym: kontroli merytorycznej, obejmującej kontrolę zgodności świadczonych usług z warunkami umowy - w miejscu świadczenia usług (w miejscu zamieszkania osób, na rzecz których świadczone są usługi objęte niniejszym zamówieniem) oraz kontroli dokumentów Wykonawcy w powyższym zakresie. Zamawiającemu przysługuje prawo do: 1) bezpośrednich kontaktów z osobami, przy pomocy których Wykonawca świadczy usługi objęte zamówieniem oraz prawo przekazywania tym pracownikom uwag i spostrzeżeń dotyczących prawidłowości świadczonych usług, 2) występowania do Wykonawcy o zmianę osoby świadczącej usługi. 1.8. Zamawiający wskaże Wykonawcy osoby uprawnione do korzystania z usług opiekuńczych i objętych niniejszym zamówieniem, określając jednocześnie następujące dane tych osób oraz informacje o zakresie przyznanych usług: 1) imię, nazwisko oraz adres, 2) rodzaj przyznanych usług (jakie mają być świadczone na rzecz danej osoby), 3) ilość godzin przyznanych usług, 4) czas na jaki przyznane zostały usługi, 5) stawkę odpłatności za jedną godzinę usług, jaką zobowiązana jest ponosić osoba korzystająca według decyzji Zamawiającego z przyznanych usług, 6) zalecenia lekarza dotyczące zakresu świadczonych usług, w przypadku wydania takich zaleceń. 1.9. Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia świadczenia usług na rzecz poszczególnych osób wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z decyzja administracyjną. 1.10. W wyjątkowych i nagłych wypadkach dopuszcza się możliwość ustnego (telefonicznego) zlecenia usług przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej jak też możliwość ustnego poinformowania Wykonawcy o przerwaniu świadczenia usług opiekuńczych w odniesieniu do poszczególnych osób - wskazanych przez Ośrodek, co wymaga bezzwłocznego potwierdzenia pisemnym zleceniem lub informacją z doręczeniem Wykonawcy. 1.11. Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonanie wszystkich obowiązków wchodzących w zakres zleconych usług, zgodnie z niniejszym zamówieniem oraz z umową zawartą z Zamawiającym. 1.12. Do świadczenia usług opiekuńczych Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić osoby sprawne fizycznie i intelektualnie, zdolne do wykonywania prac fizycznych, posiadające umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych, które muszą legitymować się wykształceniem co najmniej podstawowym i zaświadczeniem o ukończeniu kursu opieki nad chorym w domu lub kursu opieki nad osobami starszymi, prowadzonego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31, poz. 216). 1.13. Wykonawca zapewni świadczenie usług opiekuńczych przez osoby odpowiednio przeszkolone przez Wykonawcę w zakresie wykonywania usług objętych umową. 1.14. Wykonawca wskaże osobę do spraw koordynacji usług świadczonych przez osoby realizujące usługi bezpośrednio u osób uprawnionych, która będzie jednocześnie osobą upoważnioną do stałych kontaktów z Zamawiającym w zakresie realizacji usług objętych umową. 1.15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za staranność w wyborze osób, przy pomocy których będzie świadczył usługi objęte niniejszym zamówieniem oraz prawidłowość wykonywanych przez nie czynności i obowiązków w powyższym zakresie. 1.16. Wykonawca wskaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i numer faksu Wykonawcy, inne informacje oraz ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 1.17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez Wykonawcę, w tym przez osoby, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie - osobom korzystającym z usług w związku ze świadczeniem usług objętych umową. 1.18. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w trakcie wykonywania zamówienia. 1.19. Wykonawca przedstawi wykaz osób, które wykonywać będą zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru określonego w załączniku nr 5 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853111003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowasarzyna.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach